eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trąbki Wielkie › WZP.ZP.271.15.2015 - Organizacja transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 - z podziałem na 7 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Trąbki Wielkie: WZP.ZP.271.15.2015 - Organizacja transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 - z podziałem na 7 części
Numer ogłoszenia: 208778 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trąbki Wielkie , ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6828323, faks 058 6828319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trabkiw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WZP.ZP.271.15.2015 - Organizacja transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 - z podziałem na 7 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/-2017 z podziałem na 7 części. Liczba osób, trasy dowozu, ich długość, ilość wykonywanych kursów dziennie na poszczególnych trasach objętych dwoma zadaniami oraz rozkłady zajęć przewożonych osób określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. 3. Przewozy odbywać się będą zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie wskazanym powyżej za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych oraz ferii zimowych. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych wedle uznania Wykonawcy na jedną lub kilka z 7 części określonych w załączniku nr 1 do siwz. 5. Wykonawcy mają prawo złożyć ofertę wspólną jako podmioty występujące wspólnie na zasadach określonych w rozdziale VII SIWZ w ust. 8. 6. Postępowanie jest prowadzone w procedurze właściwej dla wartości szacunkowej poniżej kwoty 207.000 euro dla usług..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. 2. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. 3. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium dla każdej części na którą Wykonawca składa ofertę w wysokości: część nr 1 - 5 600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100) część nr 2 - 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100) część nr 3 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) część nr 4 - 4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100) część nr 5 - 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100) część nr 6 - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) część nr 7 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w PLN. 2. Wymagania dotyczące wadium został określone w rozdz. VIII SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi (wykonywanych w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy) w zakresie transportu dzieci niepełnosprawnych. Należy wykazać, iż Wykonawca realizuje usługę w oparciu o jedną roczną umowę lub kilka umów których skumulowany okres wykonywania wynosi w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie, warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie, warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie, warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W załączniku nr 4 do SIWZ Wykonawca przedstawi główne usługi wraz z dowodami. Przez główne usługi, do których należy załączyć dowody, Zamawiający rozumie usługi, o których mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 2 SIWZ. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w rozdz. VII pkt. 1 ppkt 1.2. SIWZ, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (w formie oryginału) - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. c) Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, pokój nr 19 (Sekretariat), I piętro przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z SIWZ. d) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin Płatności Faktury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 7 do SIWZ - Projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trabkiw.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trąbki Wielkie ul. Gdańska 12 83-034 Trąbki Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Trąbki Wielkie ul. Gdańska 12 83-034 Trąbki Wielkie, Pokój nr 19, Sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz do OREW w Pruszczu Gdańskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1-7 tabeli: Ilość 91 km dziennie (2 kursy dziennie: przywóz i odwóz). Dowóz do OREW Pruszcz Gdański ul. Grunwaldzka na godz.8.oo, odbiór o godz. 14.00 Poz. 8 tabeli: Ilość 42 km dziennie (2 kursy dziennie: przywóz i odwóz). Dowóz do OREW Pruszcz Gdański ul. Grunwaldzka na godz.8.oo, odbiór o godz. 14.00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin Płatności Faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOWÓZ do OREW CARITAS w Trąbkach Wielkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOWÓZ do OREW CARITAS w Trąbkach Wielkich Ilość km dziennie 70 km (2 kursy dziennie: dowóz i odwóz). Dowóz na godz.8.30, odwóz pomiędzy godz. 12.30-13.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin Płatności Faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz do Szkoły Podstawowej w Sobowidzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość 18 km dziennie (2 kursy dziennie: dowóz i odwóz) - 18 km . Dowóz na godz 8.00, odwóz o godz.13.10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin Płatności Faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz do Zespołu Szkół w Warczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. podstawówka: Ilość 4 km dziennie (dowóz i odwóz). Dowóz na godz.8.00, odwóz o godz. 13.30 2. gimnazjum: Ilość 100 km dziennie (dowóz i odwóz). Dowóz na godz. 8.00, odwóz o godz. 14.30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin Płatności Faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz do ośrodka ORDA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość 54 km dziennie (2 kursy dziennie: dowóz i odwóz). Dziecko spod domu w Trąbkach Wielkich należy odebrać o godz. 6.40, zaś dziecko z Sobowidza należy odebrać o 6.55, odwóz dzieci z ośrodka o godz.14.30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin Płatności Faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dowóz do LO nr 2 w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość 28 km dziennie (2 kursy dziennie: dowóz i odwóz). Dziecko spod domu w Kaczkach należy odebrać o godz. 7:30, odwóz dziecka ze szkoły o godz.13.30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin Płatności Faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dowóz do Zespołu Szkół Specjalnych w Rusocinie ul. Macieja Rataja 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość 37 km dziennie (2 kursy dziennie: dowóz i odwóz). Dziecko spod domu w Gołębiewku należy odebrać o godz. 6.50, odwóz dziecka ze szkoły o godz. 14.30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin Płatności Faktury - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.