eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzewica › Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych wsi Jelnia (770 mb) i Idzikowice(264 mb)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Drzewica: Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych wsi Jelnia (770 mb) i Idzikowice(264 mb)
Numer ogłoszenia: 20876 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica , ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica, woj. łódzkie, tel. 048 3756794, faks 048 3756641.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzewica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych wsi Jelnia (770 mb) i Idzikowice(264 mb).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I : Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Jelnia (działki nr 994 i 995), długość odcinka 770 mb, szerokość 5,0 mb. - rozbiórka istniejących przepustów O 40 cm, dł. 140 mb, - wzmocnienie istniejącej podbudowy przy krawędziach jezdni o szer. 0,7 m obustronnie przez ułożenie kruszywa o gr. 20 cm. - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przez ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego 0/16 mm , grubość warstwy 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grysowego 0/16 mm , grubość warstwy 4 cm, - wykonanie przepustów O 40cm , długość 318 mb - wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego gr. 4 cm na podbudowie z kruszywa gr. 15 cm o powierzchni 1184,5 m2 - regulacja pionowa studni kan. sanitarnej i wodociągowej - 21 szt. ZADANIE II : Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Idzikowice (działka nr 709), długość odcinka 264 mb szerokość 4 m. Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, regulacja pionowa dekli studni rewizyjnych i zaworów wody 7 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZADANIE I : 14.000,00 (czternaście tysięcy zł), ZADANIE II : 3.000,00 ( trzy tysiące zł). należy dokonać przelewem na konto Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy BS Przysucha oddział Drzewica nr 62914510114000015620000002 w terminie do dnia 16.02.2010 r. do godz. 12.00. Wadium należy wnieść zgodnie z zasadami określonymi w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie innej niż gotówka należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy ( II piętro ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty ( załącznik nr 1) 2. kosztorys ofertowy 3. oświadczenia wg art. 22 ust. 1 , 4. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; po jednej odpowiadającej zakresem i wartością każdemu zadaniu, 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; osób - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane drogowe, 6. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, polisa na kwotę 0,5 mln zł 8. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 . 9. aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 10 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12. wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcą, lub złoży oświadczenie że nie będzie korzystał z usług podwykonawców. 13. oświadczenie, że wykonawca : a. zapoznał się z dokumentacja techniczną ; b. zapoznał się z terenem budowy ; c. akceptuje postanowienia załączonego wzoru umowy ; d. udzieli 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty. 14. dowód wpłaty wadium a. kserokopia dowodu wniesienia wadium. Dokumenty o których mowa w punkcie X i XI należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub w/w dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości, nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzewica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica pokój nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica pokój nr 10 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I : Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Jelnia (działki nr 994 i 995),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I : Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Jelnia (działki nr 994 i 995), długość odcinka 770 mb, szerokość 5,0 mb. - rozbiórka istniejących przepustów O 40 cm, dł. 140 mb, - wzmocnienie istniejącej podbudowy przy krawędziach jezdni o szer. 0,7 m obustronnie przez ułożenie kruszywa o gr. 20 cm. - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przez ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego 0/16 mm , grubość warstwy 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grysowego 0/16 mm , grubość warstwy 4 cm, - wykonanie przepustów O 40cm , długość 318 mb - wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego gr. 4 cm na podbudowie z kruszywa gr. 15 cm o powierzchni 1184,5 m2 - regulacja pionowa studni kan. sanitarnej i wodociągowej - 21 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II : Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Idzikowice (działka nr 709)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II : Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Idzikowice (działka nr 709), długość odcinka 264 mb szerokość 4 m. Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, regulacja pionowa dekli studni rewizyjnych i zaworów wody 7 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.