eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i Oddziałów oraz RODK przy Sądzie Okręgowym w Katowicach w podziale na zadania1. Drukarki laserowe A4 MONO-43 szt. 2. Skanery USB z ADF formatu A3/A4-16 szt. 3. Komputery przenośne z oprogramowaniem systemowym -15 szt. 4. Stacje robocze małogabarytowe z oprogramowaniem systemowym - 34 szt...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Katowice: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i Oddziałów oraz RODK przy Sądzie Okręgowym w Katowicach w podziale na zadania: 1. Drukarki laserowe A4 MONO-43 szt. 2. Skanery USB z ADF formatu A3/A4-16 szt. 3. Komputery przenośne z oprogramowaniem systemowym -15 szt. 4. Stacje robocze małogabarytowe z oprogramowaniem systemowym - 34 szt...
Numer ogłoszenia: 208758 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133090 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i Oddziałów oraz RODK przy Sądzie Okręgowym w Katowicach w podziale na zadania: 1. Drukarki laserowe A4 MONO-43 szt. 2. Skanery USB z ADF formatu A3/A4-16 szt. 3. Komputery przenośne z oprogramowaniem systemowym -15 szt. 4. Stacje robocze małogabarytowe z oprogramowaniem systemowym - 34 szt....

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i Oddziałów oraz RODK przy Sądzie Okręgowym w Katowicach w podziale na zadania: 1. Drukarki laserowe A4 MONO-43 szt. 2. Skanery USB z ADF formatu A3/A4-16 szt. 3. Komputery przenośne z oprogramowaniem systemowym -15 szt. 4. Stacje robocze małogabarytowe z oprogramowaniem systemowym - 34 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki nr 3a do SIWZ -dla zadania nr 1 , nr 3b do SIWZ -dla zadania nr 2, nr 3c do SIWZ -dla zadania nr 3 oraz nr 3d do SIWZ -dla zadania nr 4 Obligatoryjne wymagania techniczne-opis wymagań minimum, dotyczące poszczególnych zadań. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. Wskazane w załącznikach nr 3a, nr 3b, nr 3c, nr 3d do SIWZ, parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Brak wskazania w ofercie parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub zaproponowanie sprzętu o parametrach technicznych niższych niż wykazane w Obligatoryjnych wymaganiach technicznych - opis wymagań minimum spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy warunków określonych przez Zamawiającego, załączy do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VIII SIWZ. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji. Przedmiot oferty musi być objęty gwarancją producenta, nie krótszą niż: 36 miesięcy dla zadania nr 3 i dla zadania nr 4 oraz nie krótszą niż 24 miesiące dla zadania nr 1 i zadania nr 2, liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko, na adres wskazany przez Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.40.00 - Stacje robocze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i Oddziałów oraz RODK przy Sądzie Okręgowym w Katowicach w podziale na zadania: 1. Drukarki laserowe A4 MONO-43 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TALEX S.A., ul. Karpia 27D, 61-619 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19040,40

  • Oferta z najniższą ceną: 19040,40 / Oferta z najwyższą ceną: 23800,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i Oddziałów oraz RODK przy Sądzie Okręgowym w Katowicach w podziale na zadania: 2. Skanery USB z ADF formatu A3/A4-16 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Komputerowych KOMPLEX Piotr Żurowiec, ul. Piaskowa 4/40, 40-230 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26666,40

  • Oferta z najniższą ceną: 26666,40 / Oferta z najwyższą ceną: 31350,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup sprzętu komputerowego dla wydziałów i Oddziałów oraz RODK przy Sądzie Okręgowym w Katowicach w podziale na zadania: 4. Stacje robocze małogabarytowe z oprogramowaniem systemowym - 34 szt...

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AF SEKO Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79349,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62980,92

  • Oferta z najniższą ceną: 62980,92 / Oferta z najwyższą ceną: 86567,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.