eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białe Błota › ZAKUP Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA SEGMENTÓW B i C DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W MIEJSCOWOŚCI ŁOCHOWO GMINA BIAŁE BŁOTA W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 3 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ / DZIAŁANIA 3.1 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ- SCHEMAT INFRASTRUKTURA EDUKACYJNA REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Białe Błota: ZAKUP Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA SEGMENTÓW B i C DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W MIEJSCOWOŚCI ŁOCHOWO GMINA BIAŁE BŁOTA W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 3 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ / DZIAŁANIA 3.1 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ- SCHEMAT : INFRASTRUKTURA EDUKACYJNA REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013
Numer ogłoszenia: 208715 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184691 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3239090, faks 052 3239080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA SEGMENTÓW B i C DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W MIEJSCOWOŚCI ŁOCHOWO GMINA BIAŁE BŁOTA W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 3 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ / DZIAŁANIA 3.1 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ- SCHEMAT : INFRASTRUKTURA EDUKACYJNA REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - krzesła , ławki, stoły, biurka, szafki, szafy, regały, godła w ramie, zegary ścienne, kwietniki drewniane - zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji wyposażenia szkoły część 1 stanowiącej załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ, Część II - notebooki, ekrany elektryczne, projektory multimedialne, wieszaki do projektora, kable połączeniowe, tablice interaktywne, monitory, lodówka, kuchenka elektryczna, telewizor - zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji wyposażenia szkoły część II stanowiącej załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ, Część III - rejestratory, kamery, głośniki radiowęzła, wzmacniacz, mikser, kolumny, mikrofony bezprzewodowe, piec elektryczny do wypalania ceramiki, koło garncarskie zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji wyposażenia szkoły część III stanowiącej załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 32.32.40.00 - Telewizje 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.34.10.00 - Mikrofony 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 32.34.24.12 - Głośniki 32.34.30.00 - Wzmacniacze 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 3 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ- DZIAŁANIA 3.1 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ-SCHEMAT: INFRASTRUKTURA EDUKACYJNA/ REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą fabrycznie nowego n/w wyposażenia: Część I - krzesła , ławki, stoły, biurka, szafki, szafy, regały, godła w ramie, zegary ścienne, kwietniki drewniane - zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji wyposażenia szkoły część 1 stanowiącej załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAS-GLOB Spółka z o.o., Olsztyn ulica Żelazna 2, 10-419 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280239,84

  • Oferta z najniższą ceną: 223410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 370399,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą fabrycznie nowego n/w wyposażenia: Część II - notebooki, ekrany elektryczne, projektory multimedialne, wieszaki do projektora, kable połączeniowe, tablice interaktywne, monitory, lodówka, kuchenka elektryczna, telewizor - zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji wyposażenia szkoły część II stanowiącej załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, Wrocław ulica Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 151440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183630,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą fabrycznie nowego n/w wyposażenia: Część III - rejestratory, kamery, głośniki radiowęzła, wzmacniacz, mikser, kolumny, mikrofony bezprzewodowe, piec elektryczny do wypalania ceramiki, koło garncarskie zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji wyposażenia szkoły część III stanowiącej załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, Wrocław ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96836,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.