eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Modernizacja budynku mieszkalnego-podleśniczówka Pobikry

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Rudka: Modernizacja budynku mieszkalnego-podleśniczówka Pobikry
Numer ogłoszenia: 208706 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka , ul. Olendzka 31, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 085 7305800, fax. 085 7394265.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkalnego-podleśniczówka Pobikry.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku mieszkalnego na podstawie psporządzonej dokumentacji projektowej obejmującą: I. Wykaz prac do wykonania wewnątrz budynku mieszkalnego. 1. Rozbiórka istniejących ścianek działowych, podłóg, obicia ścian i sufitów. 2. Rozbiórka komina, pieców kaflowych i kuchni. 3. Wymiana ocieplenia stropu. 4. Przebudowa pomieszczeń wewnętrznych zgodnie z rozwiązaniami w projekcie. 5. Ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz oraz obicie wszystkich ścian wewnętrznych płytą gipsową. 6.Wykonanie podłoża betonowego z izolacją p. wilgotnościową i termiczną oraz nowych posadzek we wszystkich pomieszczeniach. 7.Wykonanie nowej instalacji c.o. z kotłownią. 1.Wykonanie nowej instalacji wod-kan. 8.Wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych. 9.Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej łącznie z wymianą przewodu zasilającego pompę głębinową. 10.Wymiana przyłącza energetycznego II. Zewnętrzna infrastruktura towarzysząca. 1.Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków łącznie z zewnętrzną kanalizacją sanitarną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 2500 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 2. Posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką jawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich wspólników. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką partnerską, informacje powinny dotyczyć wszystkich partnerów i członków zarządu. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką komandytową lub spółką komandytowo-akcyjną, informacje powinny dotyczyć wszystkich komplementariuszy. 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywanych robót budowlanych, Wykonawca wypełni zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem Załącznik nr 5, wpisując wykonane w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej dwie o wartości nie mniejszej niż 50 tys.zł każda. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie roboty o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione przez niego roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością, wystawione przez podmioty na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane. W przypadku referencji zagranicznych, muszą być one przetłumaczone na język polski 6. Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do realizacji prac wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, wypełniając zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem Załącznik nr 4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do kierowania robotami budowlanymi przy realizacji przedmiotowego zamówienia: są czynnymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej i elektrycznej Wykonawca w załączniku nr 5 wpisze adresy budowy, na których w/w osoby, pełniły funkcję kierownika robót budowlanych w specjalności, o której mowa w pkt l, ppkt. 1.6. 7. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości, co najmniej 50% ceny ofertowej (brutto)- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. l pkt.1- 4 ustawy, wypełniając zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem Załącznik nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rudka ul Olendzka 31 17-123 Rudka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Rudka ul Olendzka 31 17-123 Rudka (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.