To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Opole: Przetarg nieograniczony na obsługę wyjazdów zagranicznych pracowników Politechniki Opolskiej w zakresie sprzedaży biletów lotniczych (nr sprawy ZP/U/37/2012)
Numer ogłoszenia: 208680 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153996 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4000411, 4000410, faks 77 4000412.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na obsługę wyjazdów zagranicznych pracowników Politechniki Opolskiej w zakresie sprzedaży biletów lotniczych (nr sprawy ZP/U/37/2012).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników Politechniki Opolskiej w zakresie sprzedaży biletów lotniczych, szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym - załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: a. przyjmowanie zleceń do realizacji bezpośrednio od wyjeżdżających: osobiście, telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną; b. dokonywanie optymalnego wyboru przewoźnika (zapewniającego połączenie od początku do końca podróży na jednym bilecie) oraz trasy pod względem ceny i czasu trwania podróży - poprzez przedstawienie co najmniej trzech opcji związanych z jedną podróżą, w tym jednej bezwzględnie najtańszej, drugiej bezwzględnie najkrótszej (najkrótszy całkowity czas trwania podróży). c. stosowanie minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży; d. przedstawienie zamawiającemu faksem lub pocztą elektroniczną informacji zwrotnej o proponowanej rezerwacji, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zlecenia, a także do wiadomości na wskazaną przez zamawiającego skrzynkę poczty elektronicznej lub faks; e. wyznaczenie co najmniej 1 osoby posiadającej wymagane doświadczenie upoważnionych do kontaktu i obsługi zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00 i co najmniej 1 osoby do kontaktu w razie nagłych przypadków w soboty, niedziele i święta; f. dostarczanie faktury za bilety do obiektów Zamawiającego wskazanych przy zlecaniu realizacji usługi, o czym mowa w ppkt a) z 21 dniowym terminem płatności, nie później niż w dniu wystawienia biletu. Faktura musi zawierać trasę podróży (z pełną nazwą miast docelowych), datę wyjazdu i powrotu, nazwisko oraz imię wyjeżdżającego. Faktura musi być wystawiana oddzielnie dla poszczególnych osób wyjeżdżających za granicę. Zamawiający nie dopuszcza wystawiania faktur zbiorczych. Do każdej faktury musi być dołączona kopia biletu; g. sporządzanie dla zamawiającego w wersji elektronicznej (w formacie arkusza kalkulacyjnego) i drukowanej miesięcznych raportów (do 10 dnia następnego miesiąca) z wystawionych przez wykonawcę faktur za bilety; zestawienia mają uwzględniać: rodzaje biletów, imię i nazwisko wyjeżdżającego, trasę i daty podróży, ceny biletów oraz uwzględnione upusty; h. na żądanie zamawiającego dostarczanie kopii kuponów biletowych do wskazanych przez wyjeżdżającego biletów; i. załatwienie odwołań i reklamacji do linii lotniczych i innych przewoźników; Przewidywana liczba biletów lotniczych to 89 sztuk (tam i z powrotem, w tym 27 na trasach pozaeuropejskich i 62 na trasach europejskich), jednak zamawiający zastrzega sobie prawo dostosowania ich liczby do rzeczywistych potrzeb (tj. ograniczenia lub zwiększenia), w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 151 572,94 zł. Cena biletu winna zawierać wszystkie koszty związane z przelotem, w tym opłaty paliwowo-lotniskowe i bagaż rejestrowany.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej a) w 5,20 % tj: Program Uczenie się przez całe życie. Działania zdecentralizowane Erasmus typu Mobilność - Szkoły Wyższe. b) w 2,06 % w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Tytuł projektu Uruchomienie nowego kierunku studiów I stopnia Architektura i Urbanistyka jako rozszerzenie oferty dydaktycznej Politechniki Opolskiej POKL.04.01.01-00-083/09-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
- FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151572,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152222,37
Oferta z najniższą ceną: 152222,37 / Oferta z najwyższą ceną: 152222,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośrednictwa wizowego._322
- Kompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych na potrzeby Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.