eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podwozia wraz z fabrycznie nową zabudową skrzyniową wyposażoną w urządzenie zasypowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Płońsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podwozia wraz z fabrycznie nową zabudową skrzyniową wyposażoną w urządzenie zasypowe.
Numer ogłoszenia: 208634 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, faks 023 6624278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podwozia wraz z fabrycznie nową zabudową skrzyniową wyposażoną w urządzenie zasypowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Dane dotyczące podwozia pojazdu: 1. nowe podwozie o DMC od 6 800 do 7 000 kg, nie starsze niż z 2013 roku, 2. kolor kabiny pomarańczowy RAL 2011 - malowany fabrycznie, 3. silnik o pojemności od 2 500 do 3 000 cm3, 4. moc min 120 KM max 150KM z wtryskiem bezpośrednim, z łańcuchem rozrządu, 5. norma emisji spalin min EURO5, 6. emisja CO2 nie większa niż 0,5 g/km, 7. emisja HC nie większa niż 0,05 g/km, 8. emisja NOx nie większa niż 0,18 g/km, 9. emisja PM nie większa niż 0,005 g/km, 10. instalacja elektryczna 12V, 11. akumulator o pojemności min 100Ah, 12. alternator o mocy min 130A, 13. blokada tylnego mostu, 14. skrzynia biegów mechaniczna min 6 biegowa, 15. rama pojazdu o grubości min 5mm, 16. zawieszenie przednie niezależne, 17. zawieszenie tylne resorowe min 12 piórowe, 18. kabina 3 osobowa, 19. fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach zawieszony niezależnie, 20. ABS, 21. centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, 22. przednie światła przeciwmgielne, 23. klimatyzacja automatyczna, 24. poduszka powietrzna min. dla kierowcy, 25. elektrycznie sterowane szyby, 26. zbiornik paliwa o pojemności min. 110 litrów, 27. podgrzewana elektrycznie przednia szyba, 28. osłona pod silnikiem, 29. tempomat, 30. fabryczna przystawka odbioru mocy do napędu zabudowy, 31. sygnał biegu wstecznego, 32. półka nad szybą przednią, 33. koła min. R16, 34. rozstaw osi do 4 000 mm. 1.2. Dane dotyczące zabudowy: 1. fabrycznie nowa zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym, nie starsza niż z 2013 roku, 2. pojemność skrzyni ładunkowej 8-9 m3, 3. podłoga o grubości 3 mm, korpus wykonany z blachy odpornej na ścieranie, 4. mechanizm zgniatania hydrauliczny liniowo - płytowy, 5. układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 6. elektrohydrauliczne sterowanie mechanizmem zgniatania oraz wyładunkiem, 7. elektrohydrauliczne sterowanie mechanizmem podnoszenia pojemników, 8. stopień zagęszczenia odpadów 1:3, 9. kasety sterujące funkcjami śmieciarki umieszczone po obu stronach kosza zasypowego, 10. możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni, 11. uszczelka zamontowana dookoła płyty wypychającej, 12. listwa do otwierania pojemników 1 100 litrów z gumowym amortyzatorem wstrząsów, 13. płyta wypychając na prowadnicach ślizgowych, wskazane ślizgi teflonowe, 14. uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1 100 litrów, 15. króciec odpływowy pomiędzy skrzynią a kabiną podwozia, 16. dwa wyłączniki bezpieczeństwa, 17. zabudowa gruntowana i lakierowana, 18. oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów, 19. światło alarmowe kogut z tyłu pojazdu, 20. zabudowa przygotowana do współpracy z dużą śmieciarką - możliwość wysypu śmieci do odwłoka większej śmieciarki, 21. pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na zabudowie skrzyniowej, 22. kamera zamontowana z tyłu zabudowy z monitorem w kabinie kierowcy, 23. tylne stopnie dla ładowaczy z funkcją: -ograniczenia prędkości do 30 km/h, -uniemożliwienia manewru cofania pojazdu, -rozłączenia układu ugniatania. 24. zabudowa musi posiadać znak CE. 1.3.Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu pogwarancyjnego: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili zamawiającemu na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości dla całego pojazdu. 2) W ramach złożonej oferty, wykonawca zapewni zamawiającemu szybkość reakcji serwisu zabudowy do 48 godzin. 3) W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewni zamawiającemu czas naprawy zabudowy do 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki. 1.4. Pozostałe wymagania zamawiającego: 1) Wraz z pojazdem, wykonawca dostarczy dokumenty homologacyjne na podwozie, dokument potwierdzający normę spalin oraz dokumenty umożliwiające rejestrację i eksploatację pojazdu bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego, instrukcję obsługi w jęz. polskim, gwarancję na podwozie min. 24 miesiące z limitem 200 000 km, certyfikaty w zakresie jakości i bezpieczeństwa dla urządzeń zabudowy. 2) Wykonawca w ramach zamówienia przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i bezpiecznego użytkowania pojazdu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.20.00 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub realizują przynajmniej trzy dostawy pojazdów do wywozu odpadów stałych o pojemności zabudowy 7 - 9 m3 z załadunkiem tylnym na podwoziu o DMC nieprzekraczającej 8 000 kg z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania, nazwy odbiorców. Wykonawca potwierdzi należyte wykonanie dostaw poprzez złożenie odpowiednich dowodów: -poświadczenia, -oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie pozyskać poświadczenia, -w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w załączniku nr 4 do siwz zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjna nie niższą niż 350 tys. PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentu według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem marki i producenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji zamówienia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.