eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu, akcesoriów komputerowych, oprogramowania oraz tonerów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii WUP w Koszalinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Szczecin: Dostawa sprzętu, akcesoriów komputerowych, oprogramowania oraz tonerów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii WUP w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 208618 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, akcesoriów komputerowych, oprogramowania oraz tonerów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii WUP w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu, akcesoriów komputerowych, oprogramowania oraz tonerów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii WUP w Koszalinie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.12.51.10-5, 30.23.31.32-5, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-5, 30.23.21.50-0, 48.31.00.00-4, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 38.65.31.00-1, 30.21.61.10-0, 38.65.34.00-1, 48.20.00.00-0, 48.93.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Dla części VI: 1225,00 PLN, (słownie: jeden tysiąc dwieście dwadzieścia pięć złotych, zero groszy). Dla części VII: 470,00 PLN, (słownie: czterysta siedemdziesiąt złotych, zero groszy). Dla części IX: 295,00 PLN, (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt pięć złotych, zero groszy). Dla części X: 445,00 PLN, (słownie: czterysta czterdzieści pięć złotych, zero groszy). Dla części XI: 1945,00 PLN, (słownie: jeden tysiąc dziewięćset czterdzieści pięć złotych, zero groszy), Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 72 1240 3927 1111 0010 0699 2838

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa stosowne oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa stosowne oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa stosowne oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa stosowne oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa stosowne oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularze oferty cenowej zgodnie z Rozdziałem I pkt 1.1 Formularze z opisem zaoferowanego sprzętu od nr 15 do nr 25. Odpowiednie pełnomocnictwo.Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 1.5 zdanie 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej. Potwierdzenie wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany umowy, które będą spowodowane działaniami Zamawiającego: Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. W przypadku zmiany osoby Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Zmiany, które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy, które będą wymagały wyrażenia zgody przez Zamawiającego: Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego w formie pisemnej. Zmiana sprzętu wskazanego w ofercie. Fakt ten musi być uzasadniony działaniami, na które nie miał wpływu Wykonawca. Wykonawca sprzęt inny od zaoferowanego będzie musiał opisać zgodnie z formularzami od nr 15 do nr 25.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin - kanelaria, pok. 036.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budżet projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów na potrzeby projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budżet projektu Doradca zawodowy i pośrednik pracy w standardach unijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów na potrzeby projektu Doradca zawodowy i pośrednik pracy w standardach unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budżet projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dysku twardego na potrzeby projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budżet projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - II edycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów na potrzeby projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - II edycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budżet projektu Z korzyscią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów, płyt CD oraz płyt DVD na potrzeby projektu Z korzyscią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budżet Pomocy Technicznej PO KL - sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Pomocy Technicznej PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.31.00.00-4, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Budżet Pomocy Technicznej PO KL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek, projektora multimedialnego, skanera, ekranu projekcyjnego na potrzeby Pomocy Technicznej PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 30.21.61.10-0, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Budżet projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki - tonery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów na potrzeby projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Budżet projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania na potrzeby projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 48.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Budżet Pomocy Technicznej PO KL - urządzenie wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Pomocy Technicznej PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Budżet projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.93.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.