Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-09
Kraków: Dostawa: 1) wyrobów piekarskich 2) wyrobów ciastkarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L.A.Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 w okresie od 01 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r.
Numer ogłoszenia: 208529 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów , ul. Helclów 2, 31-148 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6330828, faks 012 6343151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.helcle.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: 1) wyrobów piekarskich 2) wyrobów ciastkarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L.A.Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 w okresie od 01 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: 1) wyrobów piekarskich 2) wyrobów ciastkarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L.A.Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 w okresie od 01 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r. Szczegółowy przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w SIWZ z dnia 09.10.2013r. w Wykazie Asortymentu Nr 1 - Wyroby piekarskie ( np: chleb myślenicki - 14 000 kg, bułki wyborowe - 63 000 szt, weki pszenne - 13 000 kg, chleb żytnio-razowy - 4 300 kg) oraz w Wykazie Asortymentu Nr 2 - Wyroby Ciastkarskie (np: drożdzówki - 7 700 szt, ptasie mleczko - 100 kg, babka biszkoptowa - 100 kg, pączki lukrowane - 400 szt)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca winien dołączyć do złożonej oferty: 1) wypełniony Formularz Ofertowy ( załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony Wykaz Asortymentu Nr 1 lub/i 2, 3) zaparafowany wzór umowy (załącznik Nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania większej ilości poszczególnego asortymentu niż określone w SIWZ, w miarę potrzeb zamawiającego i posiadanych środków finansowych. W takim przypadku cena ofertowa pozostanie niezmienna. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w umowie.Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.helcle.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW, 31-148 KRAKÓW, UL. HELCLÓW 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 08:30, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW, 31-148 KRAKÓW, UL. HELCLÓW 2 - SEKRETARIAT, POKÓJ NR 8 - PARTER..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.