eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świebodzicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Świebodzice: Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świebodzicach.
Numer ogłoszenia: 208510 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomość , ul. Świdnicka 7, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 666-96-01, faks 0-74 666-96-00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świebodzicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zduńskich związanych z budową i przebudową pieców pokojowych i trzonów kuchennych w lokalach mieszkalnych budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świebodzicach, w zakresie: - rozbiórka i budowa pokojowych pieców ceramicznych; - przebudowa pokojowych pieców ceramicznych; - rozbiórka i budowa trzonów kuchennych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców 42.21.41.00 - Piece kuchenne 51.13.50.00 - Usługi instalowania pieców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Spełniają następujące wymagania szczegółowe: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną robotę o charakterze oraz złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości brutto wynoszącej minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł); - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, minimum 5 letnie doświadczenie i praktykę zawodową. 1.6 Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w pkt. X i XI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z opisanych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do składanej oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 2 do składanej oferty. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 3 do składanej oferty. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 4 do składanej oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z przepisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). B. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (referencje, protokoły odbioru robót). Zamawiający wymaga przedstawienia w wykazie minimum jednej roboty o wartości minimum brutto 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł) - Załącznik nr 5 do składanej oferty (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe do wykonania zamówienia - Załącznik nr 6 do składanej oferty (Załącznik nr 5 do SIWZ). C. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) - Załącznik nr 7 do składanej oferty. D. Inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert: 1) Zaparafowany wzór projektu umowy - Załącznik nr 8 do składanej oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - Załącznik nr 9 do składanej oferty. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówie-nia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 10 do składanej oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawar-ciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, z treści której wynika iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania, wskazują lidera konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. A1-A2, C1 z tym, że polisa może być wystawiona łącznie dla wszystkich Wykonawców. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem . Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. - Dokumenty i oświadczenia żądane na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom stawianym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. III SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, że posiada on na oferowane produkty niezbędne dokumenty badań i dopuszczeń do obrotu, certyfikaty i atesty wymagane przez stosowne przepisy i normy. Dokumenty te, atesty, certyfikaty itd. Wykonawcy zobowiązani będą do dołączenia dla Zamawiającego jako załączniki do protokołu odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 1 do składanej oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl/bip-zgm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. Świdnicka 7, 58-160 Świebodzice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Miejskiego Zarządu Nieruchomości, ul. Świdnicka 7, 58-160 Świebodzice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.