eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Szkoła Podstawowa nr 104 ul. Przyczółkowa 27 - przebudowa nawierzchni podwórka rekreacyjnego dla uczniów wraz z przebudową boisk szkolnych - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20842

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: Szkoła Podstawowa nr 104 ul. Przyczółkowa 27 - przebudowa nawierzchni podwórka rekreacyjnego dla uczniów wraz z przebudową boisk szkolnych - ETAP II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, do kontaktów: Joanna Zychowicz, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 233, fax 022 6427643, e-mail: przetargi@wilanow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wilanow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 104 ul. Przyczółkowa 27 - przebudowa nawierzchni podwórka rekreacyjnego dla uczniów wraz z przebudową boisk szkolnych - ETAP II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa Dzielnica Wilanów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 104 ul. Przyczółkowa 27 - przebudowa nawierzchni podwórka rekreacyjnego dla uczniów wraz z przebudową boisk szkolnych - ETAP II 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Należy uzyskać zgodę Zamawiającego - nadzoru inwestorskiego - na wbudowanie materiału przeznaczonego do realizacji zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji przebudowy boiska szkolnego w II ETAPIE.Zakres inwestycji obejmuje wykonanie boiska do koszykówki i siatkówki o wym. 26 x 14 m( pow. 448 m2 ) z poliuretanu o gr. 10 cm. na podbudowie betonowej, bieżni prostej czterotorowej o dystansie 60 m. i pow. 351 m2, chodników betonowych ( pow. 150 m2 ) wzdłuż bieżni i boiska, oświetlenia i odwodnienia według załączonego projektu. Opis sposobu realizacji zadania określa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1pkt.1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy : 1. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.2. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 robót budowlanych dotyczących obiektów o podobnym profilu funkcjonalno-użytkowym, których zakres i wartość odpowiada robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykażą się następującymi osobami: 3.1 osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. 3.2 osobami z uprawnieniami w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Do oferty Wykonawca dołączy: a) dokumenty stwierdzające posiadanie przez wykazane w wykazie osoby uprawnień budowlanych w wyżej wymienionych specjalnościach, b) zaświadczenia, że wyżej wymienione osoby są członkami Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem ważności oraz że posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.5. Wykonają zamówienie we własnym zakresie albo z udziałem podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca będzie wykonywał zamówienie z udziałem podwykonawców, podwykonawca może realizować roboty w zakresie:a) odwodnienia obiektów sportowych,b) oświetlenia obiektów sportowych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły \spełnia/nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz robót z okresu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 roboty budowlane, dotyczące obiektów o podobnym profilu funkcjonalno - użytkowym, których zakres odpowiada robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wykaże się: 7.1 osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. 7.2 osobami z uprawnieniami w specjalności:a)instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Do oferty Wykonawca dołączy: a) dokumenty stwierdzające posiadanie przez wykazane osoby uprawnień budowlanych w wyżej wymienionych specjalnościach, b)zaświadczenia, że wyżej wymienione osoby są członkami Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem ważności oraz że posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 8. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zatrudnienie Podwykonawców w zakresie robót: a) oświetlenia boisk sportowych, b) odwodnienia boisk sportowych,powinien przedstawić wykaz podwykonawców z podaniem nazw ( firm) i wskazaniem części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl/przetargi. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za wersję papierową SIWZ wnosi się do kasy Dzielnicy Wilanów lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 10:15, M.St.Warszawa Dzielnica Wilanów ul. St.Kostki Potockiego 11 sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.