eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Remont nawierzchni ulicOświęcimskiej, Gen. Ziętka, Brzezińskiej, Katowickiej i Krakowskiej w Mysłowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-20

Mysłowice: Remont nawierzchni ulic: Oświęcimskiej, Gen. Ziętka, Brzezińskiej, Katowickiej i Krakowskiej w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 208378 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice , Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 223 40 75, faks 32 223 40 75; 222 25 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulic: Oświęcimskiej, Gen. Ziętka, Brzezińskiej, Katowickiej i Krakowskiej w Mysłowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia na zadanie pod nazwą: Remont nawierzchni ulic: Oświęcimskiej, Gen. Ziętka, Brzezińskiej, Katowickiej i Krakowskiej w Mysłowicach. 1.1. Zakres rzeczowy obejmuje: 1.1.1) wykonanie w ramach robót utrzymaniowych remontu nawierzchni asfaltowej jezdni dróg krajowej DK 79 i wojewódzkiej DW 934 na terenie miasta Mysłowice wg wskazań Zamawiającego na łącznej powierzchni 21.000 m2, poprzez sfrezowanie, ułożenie warstwy wyrównawczej z mas asfaltowych o średniej grubości 3,0 cm z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego, ułożenie warstwy ścieralnej z mas mineralno asfaltowych (kategoria ruchu KR4) na drodze wojewódzkiej DW 934 oraz z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA) o uziarnieniu 0/12/8 mm na drodze krajowej DK79 z regulacją pionową urządzeń na sieci podziemnej. Remont dotyczy ulic w ciągu DW 934: Oświęcimskiej na odcinku od ul. Mikołowskiej do zatoki autobusowej za ulicą Mickiewicza - pow. ok. 3.000 m2, Gen. Ziętka na odcinku od ul. Wiśniowej do ul. Brzęczkowickiej oraz przy skrzyżowaniu z ul. Saperów Śląskich - pow. ok. 4.900 m2, Brzezińskiej na odcinku od ul. Dworcowej w kierunku ul. Nowochrzanowskiej na pow. ok. 3.500 m2 oraz ulic w ciągu DK 79: Krakowskiej na odcinku od ul. Strumieńskiego do torowiska tramwajowego - pow. ok. 2.200 m2, Katowickiej na odcinku od granicy miasta z Katowicami do skrzyżowania Obrzeżna Płn.-Bończyka wraz ze skrzyżowaniem - pow. ok.7.400 m2; 1.1.2) wykonanie remontu chodników wzdłuż ulicy Oświęcimskiej na łącznej pow. 1.060 m2, w tym na odcinkach od posesji nr 66 w kierunku Stadionowej na pow. ok. 181 m2 , od ul. Gwardii Ludowej - do posesji 27 na pow. ok. 221 m2 , od posesji nr 29 do ul. Portowej na pow. ok. 94 m2, oraz od ul. Portowej do przyczółku wiaduktu drogowego na pow. 564 m2 poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni, wykorytowanie, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej o grub. 8 cm na podbudowie tłuczniowej grub. 10 cm pod chodnikiem i 20 cm pod zjazdami indywidualnymi, obramowanej krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 (B15) oraz obrzeżem betonowym 30x8 cm; wyregulowaniu istniejącego krawężnika granitowego z wykonaniem ławy betonowej jw. wraz z wymianą barier energochłonnych na długości 420 mb i odtworzeniem pasa zieleni pomiędzy jezdnią a chodnikiem wraz z humusowaniem i obsianiem trawą; 1.1.3) wykonanie remontu obustronnego chodnika wzdłuż ulicy Krakowskiej od ulicy Grunwaldzkiej w kierunku Szymanowskiego i Starokościelnej na pow. ok. 400 m2 poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni, wykorytowanie, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej o grub. 8 cm na podbudowie tłuczniowej grub. 10 cm pod chodnikiem i 20 cm pod zjazdami indywidualnymi, obramowanej krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 (B15) lub istniejącym krawężnikiem granitowym (do regulacji) na ławie betonowej jw. wraz z odbudową zsypu piwnicznego; 1.1.4) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego akrylowego na pow. 1.200 m2 na wyremontowanych nawierzchniach jezdni oraz na wskazanych dodatkowych odcinkach DW 934 - dotyczy odcinka od ronda przy S1 (ul. Kosztowska) do ul. Krakowskiej w ciągu DK79; 1.1.5) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych na zimno na ul. Katowickiej i Krakowskiej o łącznej pow. 800 m2; 1.1.6) wymianę barier wygrodzeniowych ochronnych na łącznej długości 400 m z rur stalowych o średnicy 60 mm zabezpieczonych antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe, pomalowanych proszkowo na kolor biały oraz wyklejonych czerwonymi pasami z folii odblaskowej I gen.- moduł 2000 mm (słupek +przęsło owalne), wysokość zamontowania 1.100 mm, posiadające Aprobatę Techniczną IBDiM - dotyczy ulicy Krakowskiej i Katowickiej w ciągu DK79; 1.1.7) regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych oraz kratek ściekowych, zaworów wodociągowych i gazowych; 1.1.8) wymianę - odbudowę trzech studzienek ściekowych wg wskazań Zamawiającego; 1.1.9) ścinanie poboczy wzdłuż ulicy Katowickiej od granicy miasta do mostku na ciekiem wodnym oraz wzdłuż ulicy DW 934 (ul. Gen. Ziętka, Brzezińska). 2. W związku z ustaleniem zasad współpracy związanej ze wspólną organizacją i przeprowadzeniem na terenie miasta Mysłowice LOTNEJ PREMII na 4 etapie 71. Tour de Pologne UCI World Tour, planowanym na dzień 6 sierpnia 2014 r., przedmiot zamówienia dotyczący ulicy Krakowskiej i Katowickiej kompleksowo, tj. w zakresie jezdni, chodników, barierek wygrodzeniowych, oznakowania poziomego, poboczy należy wykonać w terminie do dnia 4 sierpnia 2014 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 15 do siwz.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie, jednakże nie więcej niż 48 % zamówienia podstawowego. Określenie przedmiotu zamówień uzupełniających - roboty drogowe nawierzchniowe na drogach publicznych powiatowych na terenie miasta Mysłowice, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, tj. zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego do wysokości, o której mowa w zdaniu poprzedzającym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykazanie, że wykonawca wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (budowa lub przebudowa lub remont) w zakresie drogi/dróg/ publicznej/ych/ obejmującą roboty nawierzchniowe asfaltowe o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 PLN netto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100), w przypadku wykazania wartości w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej wartości i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega wiedza i doświadczenie ww. wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej* (pełniącą funkcję kierownika robót) (* wydane na podstawie właściwych przepisów prawa polskiego) lub posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tej funkcji, a także bedącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego albo wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą (pełniącą ww. funkcję) posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (odnoszące się np. do prawa międzynarodowego), w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega potencjał osobowy ww. wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykazanie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1.200.000,00 PLN (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100), w przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej kwoty i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, w przypadku wykazania kwoty w formie ilości cyfr, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli zostanie wykazana wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa w kwocie nie mniejszej niż ośmiocyfrowa, - wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 1.200.000,00 PLN (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100), w przypadku wykazania sumy ubezpieczenia w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega potencjał ekonomiczny i finansowy ww. wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, o którym mowa w art. 26 ust. 2b zd. 1 uPzp, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu okoliczności wskazanych w tym zdaniu, na zasadach o których mowa w zd. 2 art. 26 ust. 2b (w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów - zał. nr 11 do siwz). 4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Karta ofertowa (zał. nr 12 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w pkt. poprzedzającym, w odniesieniu do: 2.1) harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu umowy, stanowiącego załącznik do umowy; 2.2) robót, których wykonanie może być zastąpione w toku realizacji przedmiotu umowy innymi robotami (roboty zamienne), a wykonanie robót zamiennych wynika z przyczyn ujawnionych w toku realizacji, po uprzednim sporządzeniu przez strony stosownego protokołu uzgodnień obejmującego przedstawienie przyczyn wprowadzenia robót zamiennych (bez zmiany wynagrodzenia); 2.3) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/; 2.4) terminu realizacji przedmiotu umowy, w sytuacjach, o których mowa w § 2 ust. 4 umowy oraz w razie wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności przy robotach zamiennych, a także wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych; 2.5) inspektora nadzoru; 2.6) kierownika robót; 2.7) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do inspektora nadzoru i kierownika robót może nastąpić w przypadku: 3.1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy; 3.2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; 3.3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.myslowice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mysłowice, Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 305, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1 - pok. nr 305.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.