Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Kleszczów: KURS PRAWA JAZDY
Numer ogłoszenia: 208350 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów, ul. Sportowa 3, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 044 7313133, fax 044 7313132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacja-kleszczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KURS PRAWA JAZDY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na zorganizowaniu szkoleń dla mieszkańców Gminy Kleszczów w celu uzyskania uprawnień do kierowania pojazdami silnikowymi: 1)prawa jazdy kategorii C - uprawniającego do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym; 2)prawa jazdy kategorii - kategorii D - uprawniającego do kierowania autobusem, ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym; 3)prawa jazdy kategorii C+E - uprawniającego do kierowania pojazdem określonym odpowiednio w kategorii C, łącznie z przyczepą; 4)uprawnień na przewóz rzeczy. Zamawiający oczekuje, że wykonawca zorganizuje wskazane wyżej szkolenia w zakresie prowadzonego ośrodka szkolenia kierowców znajdującego się na terenie województwa łódzkiego. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne odbywały się na terenie gminy Kleszczów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz w ramach wskazanej ceny zapewnił uczestnikom szkoleń wszelkie niezbędne materiały i przyrządy konieczne do przeprowadzenia szkolenia w szczególności: 1)tablice poglądowe, folie, diapozytywy, programy komputerowe lub filmy wideo (wraz z urządzeniami umożliwiającymi korzystanie z nich) prezentujące: a)zasady bezpiecznego poruszania się w ruchu drogowym, b)zasady kierowania pojazdem, c)podstawowe czynności kontrolno-obsługowe, d)zasady udzielania pomocy przedlekarskiej, 2)tablicę do pisania i makietę umożliwiającą symulowanie sytuacji na drodze, 3)teksty aktów prawnych i podręczniki z zakresu ruchu drogowego i warunków używania pojazdów. Przeprowadzenie szkolenia ma być stwierdzone wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Cena szkolenia obejmować ma również wszystkie opłaty związane z udziałem uczestnika w szkoleniu, w szczególności za wymaganą liczbę godzin szkolenia teoretycznego i praktycznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w ciągu 3 ostatnich lat usług zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia. 2.Zrealizują usługi w terminie wymaganym przez zamawiającego, tzn. w okresie od dnia 15 listopada 2007 roku do dnia 29 lutego 2008 roku. 3.Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Uwaga: Jeżeli wykonawca nie spełnia choćby jednego z warunków wyszczególnionych w pkt V (1-4) SIWZ jego oferta zostanie odrzucona przez zamawiającego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 roku, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Zamawiający dokonuje oceny spełniania wskazanych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 roku, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Imię i nazwisko pracownika wykonawcy, który będzie odpowiedzialny za realizację usługi. 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (2005/2007) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). 5.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym działalność gospodarcza w zakresie prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej i wymaga uzyskania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców). Zamawiający wymaga przedstawienia wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) imię i nazwisko osoby reprezentującej wykonawców oraz pełnomocnictwo do działania w ich imieniu. 7.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 8.Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja-kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów ul. Sportowa 3 97-410 Kleszczów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów ul. Sportowa 3 97-410 Kleszczów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.12.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.