eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › wzmocnienie konstrukcji wraz z ociepleniem i kolorystyką ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego nr 12 przy Al. Jana Pawła II w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20834

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stalowa Wola: wzmocnienie konstrukcji wraz z ociepleniem i kolorystyką ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego nr 12 przy Al. Jana Pawła II w Stalowej Woli Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Stalowa Wola, do kontaktów: Jan Giecko, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433565, fax 015 6433412, e-mail: dpakula@stalowawola.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.stalowawola.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Stalowa Wola, Jan Giecko, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. Podkarpackie, tel. 0 15 643 34 46, fax 0 15 643 34 12, e-mail: jgiecko@stalowawola.pl, www.stalowawola.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stalowa Wola, Jan Giecko, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. Podkarpackie, tel. 0 15 643 34 46, fax 0 15 643 34 12, e-mail: jgiecko@stalowawola.pl, www.stalowawola.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Stalowa Wola, Jan Giecko, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. Podkarpackie, tel. 0 15 643 34 46, fax 0 15 643 34 12, e-mail: jgiecko@stalowawola.pl, www.stalowawola.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wzmocnienie konstrukcji wraz z ociepleniem i kolorystyką ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego nr 12 przy Al. Jana Pawła II w Stalowej Woli. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stalowa Wola. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wzmocnienie konstrukcji wraz z ociepleniem i kolorystyką ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego nr 12 przy Al. Jana Pawła II w Stalowej Woli obejmująca zakres : wzmocnienie ścian zewnętrznych budynku łącznikami stalowymi, naprawa ukośnych pęknięć ściany poprzecznej, naprawa styków elementów prefabrykowanych i murowanych na klatkach schodowych, ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą \lekką mokrą\ wraz z nowym tynkiem akrylowym i nowymi obróbkami blacharskimi, wykonanie drenażu opaskowego wzdłuż części budynku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wzmocnienie konstrukcji wraz z ociepleniem i kolorystyką ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego nr 12 przy Al. Jana Pawła II w Stalowej Woli obejmująca zakres : wzmocnienie ścian zewnętrznych budynku łącznikami stalowymi, naprawa ukośnych pęknięć ściany poprzecznej, naprawa styków elementów prefabrykowanych i murowanych na klatkach schodowych, ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą \lekką mokrą\ wraz z nowym tynkiem akrylowym i nowymi obróbkami blacharskimi, wykonanie drenażu opaskowego wzdłuż części budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zawarty w będących integralnymi częściami SIWZ : projektach budowlanych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium należy wnieść do dnia 15.05.2007 do godz. 13.00 w wysokości 15.000,00 zł ( słownie : piętnaście tysięcy złotych 00/100 ). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z dokumentacją techniczną przedmiotowego zamówienia, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. 2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006), a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wzmocnienie konstrukcji budynków), co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu b) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają własne środki obrotowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 200.000 zł. c) posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. d) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym e) zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji f) nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy \Prawo zamówień publicznychg) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia h) winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej nie mniejszą niż oferowana cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia i) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunki udziału formalne, tj. warunek posiadania uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i warunek, aby nie być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez Zamawiającego warunki udziału merytoryczne, tj. posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dwuwymiarowa. Wykonawca albo spełnia wszystkie warunki i jego oferta będzie podlegać ocenie, albo nie spełnia choćby jednego warunku i zostaje wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia ( wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2002-2006) robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum dwóch zadań ), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ; 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 200.000 zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej nie mniejszą niż oferowana cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia; 10) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - wzór załączony do SIWZ; 11) Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany formularz oferty - wzór załączony do SIWZ; 12) Kosztorysy ofertowe, które winny być sporządzone metodą uproszczoną wg załączonych do niniejszej SIWZ przedmiaru robót; 13) Harmonogram rzeczowo - finansowy obejmujący wszystkie elementy robót, sporządzony w rozbiciu na poszczególne miesiące realizacji i elementy robót; 14) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - wzór załączony do SIWZ; 15) kserokopię wzoru umowy, będący załącznikiem do SIWZ - parafowaną na każdej stronie; 16) Kserokopię dowodu wniesienia wadium przetargowego; 17) Zastrzeżenie nie udostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj. zgodnie z definicją art. 12 pkt 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/pl/163/2/oferty_miasta_przetargi.html. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność za wydanie kompletnej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przelewem na konto Zamawiajacego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 14:00, Siedziba Zamawiającego, Urząd Miasta w Stalowej Woli, ul. Wolności 7, sala nr 17.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.