eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Budowa ś›wietlicy wiejskiej - centrum ratowniczo-edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu w Kociał‚kowej Górce, gmina Pobiedziska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Pobiedziska: Budowa ś›wietlicy wiejskiej - centrum ratowniczo-edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu w Kociał‚kowej Górce, gmina Pobiedziska
Numer ogłoszenia: 20834 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173149 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ś›wietlicy wiejskiej - centrum ratowniczo-edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu w Kociał‚kowej Górce, gmina Pobiedziska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego obiektu świetlicy wiejskiej - centrum szkoleniowo - ratowniczego we wsi Kociałkowa Górka wraz z zagospodarowaniem terenu polegającym na przebudowie wjazdu, budowie utwardzenia pod dojazd i miejsc parkingowych, budowie chodników, przeniesienia boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej, montażu małej architektury oraz budowy i wykonaniu infrastruktury towarzyszącej. W ramach realizowanego zadania powstanie w szczególności wolnostojący jednokondygnacyjny niepodpiwniczony obiekt o powierzchni całkowitej 254,4m2 oraz powierzchni zabudowy 300,80m2. 2. Lokalizacja inwestycji: miejscowość Kociałkowa Górka, działki nr 39/5, 57/1 (obręb Kociałkowa Górka). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej (zwanej także dokumentacją projektową) tj.: a) Projekt budowlany budynku świetlicy wiejskiej - Centrum Szkoleniowo - Ratowniczego we wsi Kociałkowa Górka wraz z zagospodarowaniem terenu opracowany przez Atelier Architektury Radosław Żubrycki dla którego Starosta Poznański wydał pozwolenie na budowę nr 5020/15 z dnia 12.10.2015r.; b) Projekt wykonawczy; c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR; d) Przedmiary robót; e) Pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w roku 2016 zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, który zostanie przygotowany przez Wykonawcę po uprzednim skonsultowaniu z Zamawiającym. Ostateczne wersja harmonogramu rzeczowo - finansowego wymaga akceptacji Zamawiającego. W przypadku rozbieżności między Wykonawcą i Zamawiającym co do treści harmonogramu rzeczowo - finansowego obowiązywać będzie wersja wskazana przez Zamawiającego. 5. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancję jakości min. 60 miesięcy. Dostarczone materiały/produkty winny być I gatunku oraz powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania jak za swoje własne. 7.8. Wykonawca zobligowany będzie również do: a) Wykonania koniecznych rozbiórek istniejących obiektów, instalacji, elementów małej architektury i nawierzchni kolidujących z budową. Elementy konieczne do rozbiórki znajdują się na terenie placu budowy. b) Obsługi geodezyjnej (przez uprawnionego geodetę) na etapie: wytyczeń w terenie, realizacji inwestycji objętej Przedmiotem umowy, sporządzenia dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną; c) Wykonania koniecznych dokumentacji wykonawczych, rysunków wykonawczych koniecznych do realizacji Przedmiotu zamówienia; d) Wykonania dokumentacji i czynności koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, wraz z poniesieniem kosztów uzgodnień i przeprowadzenia kontroli. Dokumentacje wykonawcze i rysunki wykonawcze w trakcie trwania procesu inwestycyjnego objętego Przedmiotem umowy należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do wykonania elementu realizowanego na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę dokumentacji i rysunków; e) Poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń dotyczących sieci, koordynacji i wykonania robót będących w kompetencji Zakładu Komunalnego, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego, itp.; f) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii i decyzji niezbędnych do wykonania Przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym przeprowadzenia pozytywnych odbiorów instytucji określonym w polskim prawodawstwie (Inspekcji Ochrony Środowiska, Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, Urzędu Dozoru Technicznego, Państwowej Straży Pożarnej, itp.) i pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych; g) Złożenia wniosku w imieniu Zamawiającego do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz przeprowadzenie pozytywnego postępowania w tym zakresie wraz z oddaniem Przedmiotu umowy do użytkowania, potwierdzonym ostateczną decyzja administracyjną; h) Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym zabezpieczenia i organizacji robót; i) W związku z koniecznością prowadzenia robót na terenie placu zabaw na Wykonawcy spoczywa bezwzględny obowiązek zapewnienia możliwości technicznych korzystania z obiektu. j) Zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; k) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż.; l) Utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; m) Umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego oraz zarządcy terenu; n) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenia go do stanu pierwotnego; o) Naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego w trakcie prowadzonych prac budowlanych; p) Ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania; q) Wykonywania prac zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, którego poszczególne elementy zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Harmonogram rzeczowo-finansowy jest załącznikiem do niniejszej Umowy; r) Użycia do wykonania Przedmiotu zamówienia nowych materiałów I (pierwszego) gatunku i posiadających świadectwa bezpieczeństwa, atesty, gwarancje i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwa w standardzie nie gorszym niż określone w projekcie budowlanym oraz STWOiR; s) Wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą Umową warunkach; t) Pokrycia wszystkich kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu oraz zajęciem pasa drogowego. Przed rozpoczęciem robót w pasie drogowym Wykonawca musi uzyskać od zarządcy drogi decyzję na zajęcie pasa drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych; u) Opracowania instrukcji eksploatacji i użytkowania; v) Uwzględnienia i poniesienia kosztów związanych z zagospodarowaniem placu budowy obejmujące pomieszczenia socjalno-bytowe i sanitarne dla osób zatrudnionych biorących udział w procesie technologicznym budowy; w) Zabezpieczenia na własny koszt dostawy mediów, w tym wody, do procesów technologicznych budowy jak i socjalno-bytowych osób zatrudnionych; x) Pokrycia kosztów związanych ze zużyciem mediów, w tym energii elektrycznej i wody, dla procesów technologicznych budowy i socjalno - bytowych osób zatrudnionych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.25.00 - Usuwanie gleby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U.H. Tomasz Bierła Monterdom, ul. Krańcowa 10, 62-240 Trzemeszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1061417,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 950000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 950000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1688000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.