eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rozbudowa i przebudowa budynku Przychodni Zdrowia MSWiA w Kielcach przy ul.Wojska Polskiego 51 poprzez wykonanie szybu dżwigu i zadaszenia dla podjazdu karetek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Kielce: Rozbudowa i przebudowa budynku Przychodni Zdrowia MSWiA w Kielcach przy ul.Wojska Polskiego 51 poprzez wykonanie szybu dżwigu i zadaszenia dla podjazdu karetek
Numer ogłoszenia: 208336 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3493500, 3493521, fax. 041 3493505.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zoz.kielce.ids.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Przychodni Zdrowia MSWiA w Kielcach przy ul.Wojska Polskiego 51 poprzez wykonanie szybu dżwigu i zadaszenia dla podjazdu karetek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa budynku Przychodni MSWiA w Kielcach poprzez wykonanie szybu dżwigu i zadaszenia dla karetek a w tym: 1.Zorganizowanie placu budowy . 2.Wykonanie robót rozbiórkowych zgodnie zdokumentacją. 3.Wykonanie obiektu zgodnie z dokumentacją techniczną i zgłoszenie gotowości do odbioru przez służby państwowe. 4.Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej obiektu oraz instrukcji użytkowania dostarczonych i wbudowanych urządzeń. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie objętym przedmiarem robót(przedmiary robót I etap,przedmiary robót II etap) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,stanowiącymi załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.41.20 - Instalowanie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane i wynosi 23000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy a)spełniają wymogi zawarte w ustawie PZP i specyfikacji,b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia,c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć druk oferty,kosztorys ofertowy(również w formie elektronicznej),oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ust.PZP.W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców,oświadczenie składa każdy wykonawca lub pełnomocnik ustanowiony przez wykonawców.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie.Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej miejsca planowanych robót(pobyt winien być potwierdzony przez służby inwestycyjne Zamawiającego).Parafowany wzór umowy,aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Wspólnicy spółek cywilnych i sp.osobowych składają zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatku dochodowego od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatku od towarów i usług przez spółkę.Wykaz osób ,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia(a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z odpowiednimi uprawnieniami(w branży budowlano-konstrukcyjnej,sanitarnej i elektrycznej)oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządowej.dowód wpłaty wadium(kserokopia),harmonogram rzeczowo-finansowy(opracowany w dniach dla poszczególnych etapów robót),wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające powyższe dane w treści dokumentu oraz fakt,że roboty zostały należycie wykonane,polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców , każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie,wspólnicy s.c. odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną.Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej wspólnie lub podpisania oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zam. poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozp. wykonawczego do ustawy w sprawie rodzaju dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane(Rozp.PRM.z dn.19 maja 2006 Dz.Unr 87 poz.605)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,umowy regulującej współpracę tych wykonawców.W razie podpisania oferty przez inne osoby niż uprawnione,należy dołączyć właściwie podpisane pełnomocnictwo.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin realizacji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.kielce.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Kielcach ul.Wojska Polskiego 51 25-375 Kielce Dział A-G oraz w pok.348.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:00, miejsce: ZOZ MSWiA w Kielcach ul.Wojska Polskiego 51 25-375 Kielce Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.