Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Konin: Budowa parkingu przy ul. Poznańskiej w Koninie
Numer ogłoszenia: 208320 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Poznańskiej w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa nawierzchni parkingu - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - powierzchnia 3001,50 m2, budowa chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - powierzchnia 335,00 m2, wykonanie oznakowania pionowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie podobnych robót, wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty związanej z układaniem nawierzchni z betonowej kostki brukowej w ilości nie mniejszej niż 3 tys. m2. 3.Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Osoba kierująca robotami winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 4.Dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - wg zestawienia zawartego w tabeli poniżej Wyszczególnienie Parametry techniczne Ilość/szt Koparka - o poj. łyżki min. 0,60 m3 1 Koparko-ładowarka - 1 Spycharka - min. 100 kM 1 Równiarka samobieżna - min. 100 kM 1 Ładowarka - 1 Walec statyczny gładki samojezdny - ciężar min. 9 Mg 1 Walec statyczny ogumiony - ciężar min. 9 Mg 1 Walec wibracyjny samojezdny - ciężar min. 9 Mg 1 Wibrator płytowy z osłoną z tworzywa sztucznego - 1 Samochód samowyładowczy - min 15 ton 1 UWAGA: Określone w tabeli charakterystyki maszyn i urządzeń oraz ilość sprzętu należy traktować jako minimalne wymagane przez Zamawiającego. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 tyś. zł. 6. Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : -wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -wymagane dla osoby kierującej robotami uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. -aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.). 3.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót ( minimum jednej ) związanych z układaniem nawierzchni z betonowej kostki brukowej w ilości nie mniejszej niż 3 tys. m2 + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót 4. Wykaz wymaganego do wykonania przedmiotu zamówienia sprzętu technicznego 5.Dokument na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 tyś zł. 6.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 103,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 22.11.2007r..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Koninie, pl.Wolności 1 ,pokój nr 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3214P na odcinku Kramsk Łęgi - Strumyk
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- Dostawa drutu stalowego do belowania odpadów dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
- Inwestycje w infrastrukturę drogową w Gminie Krasnobród
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- Modernizacja dróg dojazdowych do pól
- Przebudowa drogi gminnej nr 115311E - Suliszew
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.