eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Nowe Stawy - część II w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Oświęcim - Wieloletni Plan Inwestycyjny 2008-2010 - poz. II



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Oświęcim: Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Nowe Stawy - część II w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Oświęcim - Wieloletni Plan Inwestycyjny 2008-2010 - poz. II
Numer ogłoszenia: 208274 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, fax. 033 8429199.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.oswiecim.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Nowe Stawy - część II w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Oświęcim - Wieloletni Plan Inwestycyjny 2008-2010 - poz. II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. ROBOTY KANALIZACYJNE 1.Wykonanie sięgacza kanalizacyjnego z rur PVC-U fi 200mm - 90 m, 2.Wykonanie podejść kanalizacyjnych do przyłączy z rur PVC-U fi 160mm - 27 m, 3.Wykonanie studni rewizyjnych z PE z kinetą przelotową fi 315/200 mm - 2 szt. II. ROBOTY DROGOWE 1.Roboty ziemne z odwozem - korytowanie ~ 429,5 m3, 2.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego z wykorzystaniem nowej podbudowy na trasie kanalizacji, grubość warstwy 15 cm ~ 1583 m2, 3.Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy 15 cm ~ 1583 m2, 4.Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej grysowej gr. 6 cm ~ 1783 m2. III. Wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia w tym w tym robót i prac wskazanych w rozdz. XIII pkt 5 specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.11 - Rurociągi wody ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zrealizowali w ostatnich 5 latach jedną robotę budowlaną, o której mowa w rozdz. VI pkt. 4 specyfikacji - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w rozdz. VI pkt 5 specyfikacji. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, które winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum, - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych lider. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat jednej roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i  miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym 1 pracownika z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i kanalizacyjnej wraz z kserokopią tych uprawnień oraz zaświadczeniem o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego Wykonawca winien uzyskać zgodę Zamawiającego o której mowa w § 2 cytowanego przepisu rozdz. XV pkt 6 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Solskiego 2, pok. 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferta powinna być złożona w Urzędzie Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.