eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przechlewo - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20823

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przechlewo: budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przechlewo - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Przechlewo, do kontaktów: Kolanowski, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, tel. 059 8334301, fax 059 8334631, e-mail: inwestycje@przechlewo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bip.przechlewo.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przechlewo - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowości: Garbek, Sąpolno, Nowa Wieś oraz Łubianka, Gmina: Przechlewo, Powiat: Człuchowski, Województwo: Pomorskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przechlewo - etap I. W tym wykonanie: a) dokonać uzgodnienia lokalizacji obiektu oczyszczalni i terenu budowy z właścicielami poszczególnych nieruchomości - wymagana wizytacja w terenie; b) wykonać niezbędne badania lokalnych warunków gruntowo-wodnych oraz przygotować niezbędne dokumenty, wymagane do zgłoszenia rozpoczęcia robót właściwemu organowi tj. Starostwo Powiatowe w Człuchowie. Zamawiający dostarczy Wykonawcy robót mapy stytuacyjno-wysokościowe; c) wykonanie przydomowych oczyszczalni w ilości 19 sztuk wraz z kanalizacją ścieków surowych, oczyszczonych oraz drenażem rozsączającym; d) rozruch oczyszczalni, sporządzenie instrukcji eksploatacji dla każdej przydomowej oczyszczalni oraz przeszkolenie użytkownika dotyczące jej obsługi i eksploatacji; e) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej - inwentaryzacja. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dokonać uzgodnienia lokalizacji obiektu oczyszczalni i terenu budowy z właścicielami poszczególnych nieruchomości - wymagana wizytacja w terenie; b) wykonać niezbędne badania lokalnych warunków gruntowo-wodnych oraz przygotować niezbędne dokumenty, wymagane do zgłoszenia rozpoczęcia robót właściwemu organowi tj. Starostwo Powiatowe w Człuchowie. Zamawiający dostarczy Wykonawcy robót mapy stytuacyjno-wysokościowe; c) wykonanie przydomowych oczyszczalni w ilości 19 sztuk wraz z kanalizacją ścieków surowych, oczyszczonych oraz drenażem rozsączającym; d) rozruch oczyszczalni, sporządzenie instrukcji eksploatacji dla każdej przydomowej oczyszczalni oraz przeszkolenie użytkownika dotyczące jej obsługi i eksploatacji; e) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej - inwentaryzacja. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN, słownie pięć tysięcy złotych 00/100. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); - Spełnienie wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie przez Komisję przetargową ofert pod względem ich zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną min. 20 tys. zł.; 8) Uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia i zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa; 9) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 10) Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane; 11) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość wykonanych robót nie mniejsza niż 50 tys. zł.) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia związanych z gospodarką ściekową z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 12) Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o wyceniony wykaz planowanych prac. Zamawiający dopuszcza wykonanie kosztorysu ofertowego zarówno metodą uproszczoną jak i szczegółową; 13) Wyceniony wykaz planowanych prac; 14) W celu wykazania ze oferowana przydomowa oczyszczalnia ścieków spełnia wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2006 roku Nr 137 poz. 984) należy dołączyć jeden egzemplarz wyników badań ścieków oczyszczonych z już istniejącej przydomowej oczyszczalni ścieków zaoferowanego typu ze wskazaniem miejsca poboru próby; 15) Aprobaty techniczne oferowanych materiałów lub urządzeń; 16) Oświadczenie o dokonanej wizytacji w terenie; 17) Należy podać szczegółowy opis technologii wraz ze schematem (rysunek) oferowanej przydomowej oczyszczali - zgodnie z wymogami Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zawartych w punktach 1.5, 1.6 1.8; 18) Zaakceptowany projekt umowy; 19) Projekty umów z podwykonawcami (o ile takowi są przewidziani przy realizacji zadania), ze wskazaniem nazwy (firmy) tego podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przechlewo.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 07.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2007, godzina 11:00, Urząd Gminy Przechlewo ul. Człuchowska 26 77-320 Przechlewo Sala posiedzeń.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.