eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Modernizacja sali biologiczno-chemicznej z zapleczem wraz z dostawą i montażem wyposażenia w budynku Gimnazjum nr 3 we Wrocławiu ul. Świstackiego 12a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Wrocław: Modernizacja sali biologiczno-chemicznej z zapleczem wraz z dostawą i montażem wyposażenia w budynku Gimnazjum nr 3 we Wrocławiu ul. Świstackiego 12a
Numer ogłoszenia: 208238 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 3 , ul. Świstackiego 12A, 50-430 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3434632, faks 0-71 3434632.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim3.wroc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gim3.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali biologiczno-chemicznej z zapleczem wraz z dostawą i montażem wyposażenia w budynku Gimnazjum nr 3 we Wrocławiu ul. Świstackiego 12a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zmodernizowaniu sali biologiczno-chemicznej z zapleczem wraz z dostawą i montażem wyposażenia (sale nr 19a, 20, 27) w budynku Gimnazjum nr 3 we Wrocławiu ul. Świstackiego 12a.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1.5 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn; a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.6 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 2 roboty budowlane polegające na modernizacji sal chemicznych, fizycznych lub biologicznych z wyposażeniem. b) wykazane realizacje (roboty budowlane) muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem robót, podaniem ich wielkości, wartości, oraz daty i miejsca wykonania 1.7 znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór 1) 2) Pełnomocnictwo - o ile dotyczy 3) Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór 1.1) 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu (wzór 1.2) 6) Uprawnienia budowlane w/w osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia. 7) Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osoby pełniącej samodzielne funkcje w budownictwie (j.w.) 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 1.3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należyte. 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim3.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa SIWZ - dostępna w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 10) lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.