eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA CZĘŚCI DO SPRZĘTU SŁUŻBY MPS, TABLIC INFORMACYJNYCH, PAPIERU SZAREGO, CZĘŚCI INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ SILNIKÓW POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH ORAZ TONERÓW I TABLIC KORKOWYCH - D/142/06/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Warszawa: DOSTAWA CZĘŚCI DO SPRZĘTU SŁUŻBY MPS, TABLIC INFORMACYJNYCH, PAPIERU SZAREGO, CZĘŚCI INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ SILNIKÓW POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH ORAZ TONERÓW I TABLIC KORKOWYCH - D/142/06/2012
Numer ogłoszenia: 208152 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - Podsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI DO SPRZĘTU SŁUŻBY MPS, TABLIC INFORMACYJNYCH, PAPIERU SZAREGO, CZĘŚCI INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ SILNIKÓW POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH ORAZ TONERÓW I TABLIC KORKOWYCH - D/142/06/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę części do sprzętu służby MPS, tablic informacyjnych, papieru szarego, części instalacji elektrycznej silników pojazdów samochodowych oraz tonerów i tablic korkowych. 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 10 części (zadania) - opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane lub wszystkie (części) zadania. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami; Wykonawca wyładuje przedmiot zamówienia do magazynów Zamawiającego; Dostawa - realizacja zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy; Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załącznikach nr 5/A/B/C/D/E/F do SIWZ - wzory umów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.00.00-5, 31.67.00.00-3, 31.68.00.00-6, 37.44.28.10-9, 39.56.35.10-4, 30.12.51.20-8, 30.19.50.00-2, 30.19.49.00-4, 30.19.25.00-6, 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 2 200,00 zł; na zadanie 2 - 28 000,00 zł; na zadanie 3 - 12 000,00 zł; na zadanie 4 - 14 000,00 zł; na zadanie 5 - 2 100,00 zł; na zadanie 6 - 800,00 zł; na zadanie 7 - 600,00 zł; na zadanie 8 - 500,00 zł. na zadanie 9 - 6 800,00 zł; na zadanie 10 - 5 200,00 zł. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 72 200,00 PLN, w tym: na zadanie 1 - 2 200,00 zł; na zadanie 2 - 28 000,00 zł; na zadanie 3 - 12 000,00 zł; na zadanie 4 - 14 000,00 zł; na zadanie 5 - 2 100,00 zł; na zadanie 6 - 800,00 zł; na zadanie 7 - 600,00 zł; na zadanie 8 - 500,00 zł. na zadanie 9 - 6 800,00 zł; na zadanie 10 - 5 200,00 zł. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenia szczegółowe o należytym wykonaniu minimum jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 1.2 SIWZ) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia- posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż wskazanej przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt 1.4 SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: oświadczenie, że oferowany przedmiot dostawy odpowiada specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: terminu wykonania umowy; zmiany miejsca świadczenia; Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, budynek nr 1, pokój nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria ogólna Zamawiającego-budynek nr 3, pokój nr 8 lub przesłać na adres Zamawiającego: JW 4226 Warszawa, ul. Marsza 110, 04-470 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1- DOSTAWA CZĘŚCI DO SPRZĘTU SŁUŻBY MPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załączniku nr 5 do SIWZ - wzor umówy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 30 dni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.49.00-4, 30.19.50.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa części do sprzętu służby MPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załączniku nr 5 do SIWZ - wzor umówy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 30 dni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6, 37.44.28.10-9, 39.56.35.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa części do sprzętu służby MPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załączniku nr 5 do SIWZ - wzory umów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6, 37.44.28.10-9, 39.56.35.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawę części do sprzętu służby MPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załączniku nr 5 do SIWZ - wzory umów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6, 37.44.28.10-9, 39.56.35.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - tablic informacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załączniku nr 5/A do SIWZ - wzory umów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 30.19.25.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - dostawa papieru szarego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. 11.4. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załącznikach nr 5/B do SIWZ - wzory umów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7- dostawa części instalacji elektrycznej silników pojazdów samochodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załącznikach nr 5/C do SIWZ - wzory umów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 21 dni od daty podpisania umowy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.00.00-5, 31.67.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - dostawa części instalacji elektrycznej silników pojazdów samochodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załącznikach nr 5/C do SIWZ - wzory umów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 21 dni od daty podpisania umowy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.00.00-5, 31.67.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - dostawa części zamiennych do prądnic zespołów spalinowo - elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załącznikach nr 5/D do SIWZ - wzory umów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - dostawa tonerów i tablic korkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry jakościowe, eksploatacyjne, wymiary, wymagany okres gwarancji itp. - zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załącznikach nr 5/E i 5/F do SIWZ - wzory umów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.19.50.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.