Koło: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW:
1) PAKIET NR 1 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ
BIUROWYCH,
2) PAKIET NR 2 - PAPIER,
3) PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE,
4) PAKIET NR 4 - TECZKI AKT KIEROWCY ORAZ AKT POJAZDÓW.
Numer ogłoszenia: 20810 - 2009; data zamieszczenia: 07.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kole, ul. Sienkiewicza 21/23, Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2617835, faks 063 2725825.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH, 2) PAKIET NR 2 - PAPIER, 3) PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE, 4) PAKIET NR 4 - TECZKI AKT KIEROWCY ORAZ AKT POJAZDÓW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (cząstkowa) dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego Kole w ramach następujących pakietów: 1) Pakiet Nr 1 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych, 2) Pakiet Nr 2 - Papier, 3) Pakiet Nr 3 - Inne materiały biurowe, 4) Pakiet Nr 4 - Teczki akt kierowcy oraz akt pojazdów zgodnie z załączonymi wzorami. Szczegółowy opis rzeczowy oraz ilościowy artykułów biurowych objętych przedmiotem zamówienia zawierają poszczególne pakiety składające się na druk FORMULARZ CENOWY. Wszystkie artykuły biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będę składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Wszystkie artykuły biurowe, będące przedmiotem poszczególnych dostaw, Dostawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego oraz rozmieścić w magazynie według wskazań pracownika Zamawiającego. W zakresie poszczególnych pozycji druku FORMULARZ CENOWY, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładne ilości oraz kolory w poszczególnych zapotrzebowaniach. Na każde żądanie Zamawiającego Dostawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polskę Normę lub normami europejskimi itp. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych artykułów biurowych pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów wymaganych określonych w druku FORMULARZ CENOWY. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku UMOWA SPRZEDAŻY..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.92.30 - Koperty 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 44.17.40.00 - Folia 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.50.00 - Notatniki 44.42.30.00 - Artykuły różne 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y 44.61.70.00 - Pudła .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 86372.5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak s.j., ul. Wólczańska, 90-516 Łódz, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 49.991,80
- Oferta z najniższą ceną: 49.991,80 oferta z najwyższą ceną: 60.093,97
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAPIER
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"ABI" HURTOWNIA PAPIERNICZA SPÓŁKA JAWNA LEWANDOWSKI W. JARECKI K.
- ABI HURTOWNIA PAPIERNICZA s.j. W. Lewandowski K. Jarecki, ul. Asnyka 25, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11.384,18
- Oferta z najniższą ceną: 11.384,18 oferta z najwyższą ceną: 14.115,02
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: INNE MATERIAŁY BIUROWE
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"ABI" HURTOWNIA PAPIERNICZA SPÓŁKA JAWNA LEWANDOWSKI W. JARECKI K.
- ABI HURTOWNIA PAPIERNICZA s.j. W. Lewandowski K. Jarecki, ul. Asnyka 25, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.784,78
- Oferta z najniższą ceną: 5.784,78 oferta z najwyższą ceną: 8.015,79
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 3419P w miejscowości Osiek Mały Kolonia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3412P w miejscowości Turzynów
- BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE.
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.