eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Banie Mazurskie › Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Banie Mazurskie w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Banie Mazurskie: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Banie Mazurskie w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 208096 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Baniach Mazurskich , ul. Konopnickiej 26, 19-520 Banie Mazurskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6157172, 6157178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/banie_mazurskie_gmina_wiejska/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Banie Mazurskie w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Banie Mazurskie w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przewóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Banie Mazurskie na podstawie biletów miesięcznych. Przewidywana liczba uczniów dowożonych do szkół:249. - Liczba dzieci i młodzieży jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, - Zamawiający zastrzega prawo zmiany długości trasy (wydłużenia lub skrócenia na odcinku nie dłuższym niż 5 km w związku z zaistniałymi zmianami zamieszkania uczniów do miejscowości nieobjętych rozkładem bez zmiany warunków umowy i cen biletów, - Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych, - W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych wg. niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób (mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i dzieciom w ramach zawartej umowy, - Zamawiający przewiduje możliwość modyfikacji ceny za świadczoną usługę w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zapewnienie opieki przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w każdym z autobusów w czasie przewozu dzieci co najmniej jednego opiekuna. 3. Dodatkowy miesięczny limit 300 km na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjne z możliwością wykorzystania również w okresie wakacyjnym. Niewykorzystany w danym miesiącu limit kilometrów przenosi się na następne miesiące. Usługa ta ma być świadczona nieodpłatnie. Miesięczny limit 300 km dotyczy 10 miesięcy w każdym roku szkolnym. 4. Zatrudnienie 3 kierowców oraz 3 opiekunek obecnie świadczących pracę dowozu dzieci autobusami szkolnymi na terenie gminy Banie Mazurskie. Zamawiający wymaga by zatrudnienie kierowców i opiekunek nastąpiło na podstawie umowy o pracę na okres co najmniej trwania zamówienia t.j. od 01 września 2012 r. do 30 czerwca 2015 r., umowa o pracę na czas określony łącznie z okresami wakacyjnymi. Szczegółowe warunki umowy o pracę pomiędzy kierowcami i opiekunkami a Wykonawcą będą określone w umowie zainteresowanych podmiotów przestrzegając przepisów zawartych w obowiązujących zakładowych regulaminach pracy i kodeksie pracy. 5. Wydzierżawienie od Gminy Banie Mazurskie 3 autobusów (JELCZ L090M - rok produkcji 1999; AUTOSAN H9 - 21 - rok produkcji 1986; AUTOSAN H9 - 21 - rok produkcji 1986) na potrzeby Wykonawcy na cały okres trwania umowy od 1 września 2012 r. do 30 czerwca 2015 r.. Wykonawca będzie mógł wykorzystywać wydzierżawione od Zamawiającego autobusy w całym okresie trwania zamówienia do innej działalności zarobkowej poza wykonywaniem komunikacji regularnej zgodnie z umową w związku z dowozem uczniów. Czynsz dzierżawiony dzierżawy autobusów Wykonawca będzie opłacał również za okres wakacyjny t.j. miesiąc lipiec i sierpień..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz co najmniej trzech usług wykonanych na potrzeby gmin w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 150 000 zł każda , na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia oraz Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 3.Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Cena za dzierżawę 3 autobusów - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana trasy przejazdów na odcinku dłuższym niż 5 km 2)zmiany obligatoryjne spowodowane nowelizacją przepisów prawnych, mających zastosowanie przy realizacji umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/banie_mazurskie_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Banie Mazurskie ul. Konopnickiej 26, 19-520 Banie Mazurskie - pok. Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Banie Mazurskie ul. Konopnickiej 26, 19-520 Banie Mazurskie - pok. Nr 6 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.