Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Lublin: Usunięcie szkód powodziowych - Zabudowa wyrw z odtworzeniem pierwotnego koryta rzeki Huczwa w km 25+830-35+250;43+100-44+570, pow. Hrubieszów i Tomaszów Lubelski.
Numer ogłoszenia: 208076 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax. 081 5321257.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie szkód powodziowych - Zabudowa wyrw z odtworzeniem pierwotnego koryta rzeki Huczwa w km 25+830-35+250;43+100-44+570, pow. Hrubieszów i Tomaszów Lubelski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robót na zadaniu p.n. wykonanie zadania p.n. Usunięcie szkód powodziowych - Zabudowa wyrw z odtworzeniem pierwotnego koryta rzeki Huczwa w km 25+830-35+250;43+100-44+570, pow. Hrubieszów i Tomaszów Lubelski. Zakres robót obejmuje : - zabudowa wyrw faszynadą - 1184 m3 - mechaniczne odmulenie cieku wraz z rozplantowaniem urobku - 4 968 mb - zagospodarowanie plantunków 1,95 ha - wykonanie opasek z kiszek faszynowych fi 20 +20 cm - 3 600 mb - wykoszenie roślinności z dna cieku wraz z wygrabieniem - 94 200 m 2 - wykoszenie porostów ze skarp - 16 097 m2 - usunięcie zakrzaczeń - 0,08 ha - ścięcie drzew - 33 szt. - usunięcie różnych zanieczyszczeń, wyciętych zakrzaczeń i drzew poza obręb obiektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.31.00 - Roboty w zakresie zabezpieczenia klifów Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.31.00 - Roboty w zakresie zabezpieczenia klifów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: kwota wadium - 5 000 zł (pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2007, nr 223, poz. 1655); 2)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1.) Wykażą się wykonaniem w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem, remontem lub modernizacją budowli wodnych, zbiorników wodnych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym jej wykonaniu (opinie, referencje, protokoły, itp.); 3.2.) Dysponują kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, a w szczególności zatrudniają kierownika z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności budownictwo wodne bądź melioracyjne z minimum 5-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy. 3.3)Dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia; 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 4.1)Posiadają ważną polisę OC o wartości nie mniejszej niż 100 000zł; 5)Zobowiążą się do ubezpieczenia robót będących przedmiotem zamówienia od ryzyka zdarzeń losowych w trakcie ich realizacji; 8)Udzielą gwarancji na wykonane roboty minimum 3 lata, łącznie z ich ubezpieczeniem przed zdarzeniami losowymi obejmującymi szkody spowodowane: huraganem, osuwiskami i ulewnymi deszczami. Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł; 1.5.Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych związanych z wykonaniem, remontem lub modernizacją budowli wodnych, zbiorników wodnych. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje ,protokoły itp.); 1.6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.; 1.7.Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMIUW w Lublinie, ul. Karłowicza 4, pok. 119 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Oddziału WZMiUW w Zamościu, ul.Partyzantów 94, (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodów - LUB.WOP.260.2.2024
- Interwencyjne koszenie roślinności na siedliskach susła perełkowanego, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" finansowanego ze środków NFOŚiGW - V cz.
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego dla następujących dróg wojewódzkich" Zadanie nr 1: droga woj. nr 878, Zadanie nr 2: droga woj. nr 849, Zadanie nr 3: droga woj. nr 848
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Rykach
- Dostawa samochodów - 2 części
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.