eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przetarg w trybie negocjacje z ogłoszeniem na dostawę 9 -cio osobowego pojazdu ( 8 + 1 )



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Ostrów Wielkopolski: Przetarg w trybie negocjacje z ogłoszeniem na dostawę 9 -cio osobowego pojazdu ( 8 + 1 )
Numer ogłoszenia: 208041 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji SA , ul. Lotnicza 30, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7376111, fax. 062 7376113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk-ostrow.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunikacja Miejska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg w trybie negocjacje z ogłoszeniem na dostawę 9 -cio osobowego pojazdu ( 8 + 1 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pojazd do przewozu 9 - ciu osób ( 8 + 1 ) o następujących minimalnych parametrach i wyposażeniu : 1)Silnik o mocy powyżej 120 KM , spełniający normy emisji spalin Euro 4 2)Liczba miejsc 8 + 1 3)Bagażnik min. 2m3 4)Kolor nadwozia - srebrny metalik 5)Systemy EDS , ASR , MSR , ESP 6)Klimatyzacja dla całego pojazdu 7)Indywidualne fotele dla pasażerów w drugim i trzecim rzędzie pojazdu 8)DVD 9)Drzwi boczne przesuwane z prawej strony 10)Tylne drzwi skrzydełkowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu w trybie negocjacje z ogłoszeniem . Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku należy dołączyć następujące oświadczenia : a) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na chęć uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem na dostawę 9 -cio osobowego pojazdu (8+1) b) Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej c) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp ( wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenie oddzielnie - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. d) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na formę płatności kredytu w dwunastu ratach, podatek VAT do zapłacenia 30 dni od wystawieniu faktury za pojazd Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w negocjacjach. 1)opis oferowanego samochodu 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert-oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ( wykonawcy występujący wspólnie składają dokument oddzielnie), 3) pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5 )informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem , które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu EMAS lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem UE , europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy ..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna wraz z zaproszeniem do negocjacji..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacji S.A. 63 - 400 Ostrów Wielkopolski ul. Lotnicza 30 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.