eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 100 w Krakowie os. Albertyńskie 36

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20803

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 100 w Krakowie os. Albertyńskie 36 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Ekonomiki Oświaty "Kraków - Wschód", do kontaktów: Stanisława Matusz, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6414474 wew. 370, fax (012) 641 44 83, e-mail: zeowschod@ceti.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://zeowschod.w.interia.pl// Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód, Eugeniusz Kaczmarski, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 641 44 81, fax 012 641 44 83, http://zeowschod.w.interia.pl//. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód, Stanisława Matusz, ul. Fatimska 8, Bud. C, pok. 07 pn-pt 9.30-13.00, 31-831 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 641 44 81, fax 012 641 44 83, http://zeowschod.w.interia.pl//. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód, Grażyna Markowska, ul. Fatimska 8, Bud. A, pok. 13 pn-pt 7.30-15.30, 31-831 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 641 44 74, fax 012 641 44 83, http://zeowschod.w.interia.pl//. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 100 w Krakowie os. Albertyńskie 36. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa Nr 100, 31-855 Kraków os. Albertynskie 36. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego na istniejącym boisku przy szkole. Parametry techniczne: - Wymiary boiska 49,50 m x 29,50 m; - Nawierzchnia boiska syntetyczna - poliuretanowa; - Podbudowa z kruszywa łamanego; - Ogrodzenie wysokości 5 m z bramą i dwoma furtkami, piłkochwyty; - Drenaż z rur drenarskich; - Wyposażenie boiska w urządzenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 36.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu Kod CPV wg słownika 2008: 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu Oryginalny kod CPV: 29.52.12.41 - Drenaże Kod CPV wg słownika 2008: 43.12.41.00 - Drenaże 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 49,50 m x 29,50 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do wykonania zamówienia, tj.: a/ dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, b/ dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych, c/ kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych muszą posiadać aktualne zaświadczenia, że są członkami właściwych izb samorządu zawodowego w swoich specjalnościach oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a/ uzyskali w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) obrót na poziomie nie niższym niż 70 % ceny brutto wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu: 1. \Oświadczenie Wykonawcy\ - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 2B do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, sanitarnymi wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu budowlanego, potwierdzające, że wskazane powyżej osoby są członkami właściwych izb samorządu zawodowego w swoich specjalnościach oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. 9. Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające wysokość obrotów - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy (zał. Nr 1), 3. Kosztorysy ofertowe wykonawcy sporządzone zgodnie z Przedmiarem robót i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wzór Umowy (zał. Nr 6) podpisany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem, 5. Kserokopie wpłaty wadium. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały zakres zamówienia i czas trwania umowy. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na wykonane roboty budowlane przynajmniej 3 letniej gwarancji oraz spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zeowschod.w.interia.pl//. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 10:00, Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, Budynek A, pokój nr 1 - Sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.