Poznań: ZAKUP SPRZĘTU DROGOWEGO
Numer ogłoszenia: 208039 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Drogowych , ul. Gdyńska 46/50, 61-016 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 878 05 10, faks 61 878 05 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU DROGOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest zakup przez Zakład Robót Drogowych w Poznaniu niżej wymienionych sprzętów: Zadanie nr 1: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka o ładowności 8-10 Mg wywrot na 3 strony spełniający parametry techniczne opisane w pkt III.2.1 SIWZ: Zadanie nr 2: Dostawa fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej na obrotnicy, spełniającej parametry techniczne opisane w pkt III.2.2 SIWZ:.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
OSWIADCZENIE WYKONAWCY, ŻE OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA SPEŁNIA WYMAGANIA OPISANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DLA DANEGO ZADANIA.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 4) Projekt umowy- parafowany przez wykonawcę 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do n - wypełnione i podpisane przez wykonawcę 7)Świadectwo homologacji 8) Opisane zdjęcia w zakresie przedmiotu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - DŁUGOŚĆ UDZIELONEJ GWARANCJI - 10
- 3 - TERMIN DOSTAWY - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy zawartej z wybranym Wykonawcą, jeżeli zajdzie jedna z poniższych okoliczności: 1) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy - siła wyższa w rozumieniu kodeksu cywilnego, 2) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT na przedmiot umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zrd.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NA WNIOSEK WYKONAWCY SIWZ MOŻNA ZAKUPIĆ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO UL. GDYŃSKA 46/50 POZNAŃ, W CENIE 30 ZŁ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO W SEKRETARIACIE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu wywrotka o ładowności 8-10 Mg ( wywrot na trzy strony).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu wywrotka o ładowności 8-10 Mg ( wywrot na trzy strony).. Parametry techniczne fabrycznie nowego samochodu typu wywrotka o ładowności 8 - 10 ton (wywrot na 3 strony) Marka - dowolna Moc silnika min 250 do 280 KM Napęd - 4x2 Skrzynia biegów - 9 biegowa Ilość osi - 2 Zawieszenie mechaniczne Typ hamulców - tarczowe Blokada tylnego mostu Okno w tylnej ścianie kabiny Fotel kierowcy pneumatyczny Sygnał biegu wstecznego Kabina krótka - 3 osobowa Zamek centralny drzwi Układ kierowniczy ze wspomaganiem Tachograf Dopuszczalna masa całkowita pojazdu 15-16 t Rodzaj paliwa - ON Zbiornik paliwa - 200 L Tylny sprzęg automatyczny do transportu przyczepy Kolor kabiny - pomarańczowy Koło zapasowe, klucz do kół, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy 2 lampy ostrzegawcze montowane na dachu kabiny skrzynia: wymiary wewnętrzne: 4500 x 2430 x 600 mm wywrot trójstronny burty ocieplane przedłużenie tylnego wysypu do współpracy z maszyną kolor skrzyni popielaty sterowanie wywrotem z kabiny kierowcy plandeka skrzyni ładunkowej Instrukcja obsługi w języku polskim Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę min 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. DŁUGOŚĆ UDZIELONEJ GWARANCJI - 10
- 3. TERMIN DOSTAWY - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostawa fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej na obrotnicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostawa fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej na obrotnicy. Parametry techniczne fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej z obrotnicą. Przyczepa fabrycznie nowa z platformą załamaną, rok produkcji 2014 Dopuszczalna masa całkowita max - 20.000 kg Ładowność - min 12000 kg do18000 kg Ilość osi - 2 Dwuobwodowy system hamulcowy Zawieszenie mechaniczne Długość prostej części załadunkowej - min 4,5 m Szerokość załadunkowa - 2,5 m Wysokość - 0,85 - 0,90 m Nogi podporowe w tylnej części przyczepy Uchwyty ładunkowe w podłodze Zabudowa części załadunkowej drewniana - deska 45 mm Najazdy jednoczęściowe o dł min 2,6 m, wypełnienie drewniane Szerokość najazdów regulowana Hydrauliczny system opuszczania i podnoszenia najazdów dyszel - stały, ucho dyszla O 40 Instalacja elektryczna - 12V Podłoga z desek Oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym Koło zapasowe, klucz do kół, trójkąt wyróżniający Kolor przyczepy - pomarańczowy Serwis max do 50 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu Gwarancja udzielona przez Wykonawcę min 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. DŁUGOŚĆ UDZIELONEJ GWARANCJI - 10
- 3. TERMIN DOSTAWY - 5
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.