eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Remont ulicy Dąbrowskiego w Zduńskiej Woli na odcinku od ul. Łaskiej do ul. Szadkowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Zduńska Wola: Remont ulicy Dąbrowskiego w Zduńskiej Woli na odcinku od ul. Łaskiej do ul. Szadkowskiej
Numer ogłoszenia: 208018 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski , ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Dąbrowskiego w Zduńskiej Woli na odcinku od ul. Łaskiej do ul. Szadkowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont ulicy Dąbrowskiego w Zduńskiej Woli na odcinku od ul. Łaskiej do ul. Szadkowskiej. ZAKRES PRAC W ramach całego zadania o długości 811,83 mb. Powiat Zduńskowolski na ul. Dąbrowskiego w Zduńskiej Woli planuje : a) na odcinku od ulicy Łaskiej do ulicy Żeromskiego dł. 186,00 mb. - całkowity remont chodników z wymianą starych zniszczonych płyt na kostkę betonową gr. 8 cm. na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm. i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm. - remont wszystkich istniejących wjazdów do nieruchomości z ułożeniem kostki betonowej gr. 8 cm., na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm. i podbudowie z chudego betonu gr. 15 cm. - budowę 2 zatok postojowych parkowania równoległego do krawędzi jezdni, po obu stronach ulicy na długości około 170 mb., z wykorzystaniem konstrukcji podobnej jak w przypadku wjazdów. - w zakresie jezdni po sfrezowaniu nawierzchni, nastąpi jej wyrównanie betonem asfaltowym wg. tabeli wyrównań i ułożenie warstwy ścieralnej gr. 5 cm. na szer. 9,6 do 11,0 m. w rejonie skrzyżowania z ul. Łaską (dojazd do sygnalizacji świetlnej - 3 pasy ruchu) - wykonanie nowych wpustów i przykanalików do istniejącej kanalizacji (koszt niekwalifikowany zadania). b) na odcinku od ulicy Żeromskiego do ul. Łódzkiej dł. 409,60 mb. - ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni tj. warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm. i warstwy ścieralnej gr. 4 cm., - korektę łuków na skrzyżowaniach z ulicami Fabryczną, Zieloną, Kruczą i Szpitalną - wymianę 2 słupów oświetlenia ulicznego, zarówno ze względu na ich stan, jak i konieczność zachowania skrajni przy korektach łuków na skrzyżowaniach, - wymianę nawierzchni części wjazdów do nieruchomości na kostkę betonową gr. 8 cm. - uzupełnienie uszkodzonych palisad okalających drzewa, - zniszczone murki betonowe wokół drzew zostaną rozebrane i zastąpione palisadami, - w miejscach, gdzie będzie to konieczne, rozebrany zostanie chodnik z kostki betonowej i ułożony ponownie w rzędnej, która umożliwi wykonanie remontu nawierzchni ulicy, - wymianę na nowe istniejących wpustów ulicznych i oczyszczenie przykanalików, c) na odcinku od ul. Łódzkiej do Szadkowskiej dł. 216,23 mb. - ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni z korektą jej geometrii tj. warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm. i warstwy ścieralnej gr. 4 cm., - wykonanie po obu stronach ulicy, na łącznej długości 430 mb. ciągów pieszo-rowerowych o szer. 2,50 m, w miejscach istniejących wąskich chodników, - wykonanie po obu stronach ulicy zatok postojowych z kostki betonowej gr. 8 cm. parkowania równoległego o szer. 2,5 m. na łącznej długości ok. 280 mb., - wymianę 4 słupów oświetlenia ulicznego, zarówno ze względu na ich stan, jak i konieczność zachowania skrajni, - usunięcie części zadrzewienia kolidującego ze zmianami zagospodarowania pasa drogowego, połączone z nasadzeniami nowych drzew, - wymianę na nowe istniejących wpustów ulicznych i oczyszczenie przykanalików, W zakresie organizacji ruchu zamówienie obejmuje wymianę oznakowania pionowego i wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Zamówienie obejmuje również usunięcie drzew w liczbie 55 szt. na mocy Decyzji Prezydenta Miasta Zduńska Wola znak : IiIT.6131.16.2012.MS z dnia 06.06.2012 r. i nasadzenie drzew w liczbie 40 sztuk. drzew gatunków klon pospolity i lipa drobnolistna, według parametru jakościowego PA220)12-14 wraz z opalikowaniem oraz zapewnienie pielęgnacji i żywotności nasadzonych drzew, przez okres 3 lat od zakończenia zadania. Szczegółowy zakres robót opisują dwie dokumentacje techniczne : 1) Projekt budowlany - Remont ul. Dąbrowskiego na odc. na ul. Łaskiej do ul. Żeromskiego w zakresie remontu chodników, nawierzchni jezdni, przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z budową kanalizacji deszczowej opracowany przez Biuro Projektowe MULTIDROG - TRASA inż. Bogusława Boryny z grudnia 2010 r. 2) Projekt budowlany - Remont ulicy Dąbrowskiego w Zduńskiej Woli na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Szadkowskiej wraz z przebudową i połączeniem sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach ulic Łaskiej - Dąbrowskiego - Aleje Kościuszki i Łaskiej - Plac Wolności - Kościelnej opracowany przez Biuro Projektowe Joanny Borkiewicz z sierpnia 2011 r. Uwaga : Zamówienie nie obejmuje : Przebudowy i połączenia sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniu ulic Łaskiej - Dąbrowskiego - Aleje Kościuszki i Łaskiej - Placu Wolności - Kościelnej. Budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej na ulicy Dąbrowskiego, na odcinku od ul. Łaskiej do Żeromskiego w Zduńskiej Woli..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające obejmować może: - remont ciągów pieszych i nawierzchni ulicy, - korekty zadrzewienia pasa drogowego zarówno w zakresie usunięcia drzew, jak i nasadzeń, - wykonania włączenia drogi powiatowej w drogi pozostałych zarządców dróg, - korektę wpustów ulicznych i przykanalików odwodnienia korpusu drogi, - inspekcję i udrożnienie istniejącego kanału deszczowego, - korektę lokalizacji linii oświetlenia ulicznego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie : trzydzieści tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wnoszone formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku wadium wnoszonym w pieniądzu, prosimy przelew kierować na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego Bank PKO BP S.A. I Oddział Zduńska Wola ul. Łaska 46 Nr 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014 Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wykonawca który nie wniósł wadium w akceptowanej formie zostanie wykluczony z postępowania W przypadku wadium w formie pieniężnej jako datę wpływu wadium Zamawiający przyjmie datę uznania kwoty wadium na swoim rachunku.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. z rejestracji firmy, koncesja, zezwolenia lub licencja), winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu latach lat wykonał zadania polegające na realizacji robót budowlanych, z których przynajmniej jedno jest o podobnym charakterze i wartości brutto minimum 70 % ceny ofertowej. Wykonawca winien również wykazać, że ww. okresie wszystkie wskazane zadania zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył - przez co Zamawiający uznaje realizację robót budowlanych z należytą starannością, przy zachowaniu najwyższej jakości robót, terminowym ich zakończeniu, bez naliczania kar umownych przez Zamawiającego. Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzone referencjami i wykazem zrealizowanych przedsięwzięć zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia dokona pozytywnej oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w przedłożonej ofercie przedłoży dokumenty potwierdzające, że jego kadra techniczna posiada kwalifikacje zawodowe, wykształcenie niezbędne od wykonywania zamówienia oraz oświadczy że posiada w dyspozycji osobę/y uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku jeżeli wykonawca wykaże w przedłożonych dokumentach, spełnienie tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku, jeżeli: 1) wykonawca wykaże, że ma dodatni wynik finansowy za rok 2011, oraz dysponuje środkami pieniężnymi lub posiada zdolnością kredytową w wysokości min. 30 % ceny ofertowej. W przypadku podania przez bank kwoty wyrażonej w cyfrach zamawiający przyjmie najniższą możliwą kwotę wynikająca z pokazanych cyfr; 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Warunek udzielenia co najmniej trzyletniego okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane jak i użyte materiały. Okres rękojmi liczyć się będzie od dnia odbioru końcowego. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku wykonawca składa stosowne oświadczenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przesunięcie terminu zakończenia etapów (I lub II) z powodu znacznego opóźnienia (min. 14 dni) w zawarciu umowy wynikającego z procedur przetargowych (np. odwołanie) czy innych, za które odpowiada zamawiający, lub kolizji z zakresem robót wskazanych w pkt XXIV ppkt. 9 i 10 SIWZ. 2. Zmiana wykonania technicznego części przedmiotu zamówienia z powodu koniecznej zmiany projektu budowlanego, uwarunkowanej faktycznym (istniejącym) stanem technicznym podbudowy oraz istniejącego uzbrojenia terenu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola - sekretariat Starosty Zduńskowolskiego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój i Środków Budżetu Powiatu Zduńskowolskiego i Miasta Zduńska Wola..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.