Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Grudziądz: DOSTAWĘ WARZYW I ZIEMNIAKÓW JADALNYCH
nr sprawy 009/2008
Numer ogłoszenia: 208012 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2 , ul. Sikorskiego 13/17, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6421460 w. 280, fax. 056 6421398.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.sw.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ WARZYW I ZIEMNIAKÓW JADALNYCH nr sprawy 009/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Lp./Nazwa produktu/Wspólny słownik zamówień (CPV)/Norma/Szacunkowe Zapotrzebowanie w kg 1/Buraki ćwikłowe/01121111-2/PN-R-75360/2700 2/Cebula/01121113-6/PN-85/R75359/7500 3/Grapefruit/01131230-5/PN-ISO 3631/10 4/Jabłka/01131321-0/PN-A-77608/8300 5/Kapusta biała/01121410-8/PN-85/R75359/5000 6/Kapusta czerwona/01121410-8/PN-85/R75359/1700 7/Kiwi/01131118-4/PN-ISO-7563/10 8/Marchew/01121112-9/ PN-85/R75359/9700 9/Pieczarki/01121260-1/PN-75/R-75078/500 10/Pietruszka korzeniowa/01121110-5/PN-85/R75359/1200 11/Pomarańcze/01131220-2/PN-ISO-7563/10 12/Por/01121110-5/PN-R-75521/1100 13/Seler korzeniowy/01121110-5/PN-85/R75359/1500 Częśc 2 Lp./Nazwa produktu/Wspólny słownik zamówień (CPV)/Norma/Szacunkowe Zapotrzebowanie w kg 1./Ziemniaki jadalne o średnicy poprzecznej min. 4 cm. i podłużnej min. 5 cm./01121111-2/PN-85/R75359/68 000,00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.00.00 - Warzywa, specjalne rośliny ogrodnicze, produkty szkółkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się osoby (wykonawcy), które spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu w przypadkach określonych w art. 24 w/w ustawy. Ponadto nie dopuszcza się składania ofert, które nie będą zawierały dokumentów wskazanych w pkt. 8 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenia i dokumenty, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Łącznie z ofertą należy złożyć pod rygorem wykluczenia z postępowania n/w dokumenty: -Aktualny /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert/ odpis właściwego rejestru (osoba fizyczna - aktualny odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, rolnik indywidualny zaświadczenie o posiadaniu gospodarstwa rolnego poświadczone przez wójta lub burmistrza) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. -Wypełniony załącznik nr 1 stanowiący ofertę cenową. -Oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 i 3do SIWZ. -Parafowany projekt umowy załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 2
ul. Sikorskiego 13/17
86-300 Grudziądz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Nr 2 ul. Sikorskiego 13/17 86-300 Grudziądz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp./Nazwa produktu/Wspólny słownik zamówień (CPV)/Norma/Szacunkowe Zapotrzebowanie w kg 1/Buraki ćwikłowe/01121111-2/PN-R-75360/2700 2/Cebula/01121113-6/PN-85/R75359/7500 3/Grapefruit/01131230-5/PN-ISO 3631/10 4/Jabłka/01131321-0/PN-A-77608/8300 5/Kapusta biała/01121410-8/PN-85/R75359/5000 6/Kapusta czerwona/01121410-8/PN-85/R75359/1700 7/Kiwi/01131118-4/PN-ISO-7563/10 8/Marchew/01121112-9/ PN-85/R75359/9700 9/Pieczarki/01121260-1/PN-75/R-75078/500 10/Pietruszka korzeniowa/01121110-5/PN-85/R75359/1200 11/Pomarańcze/01131220-2/PN-ISO-7563/10 12/Por/01121110-5/PN-R-75521/1100 13/Seler korzeniowy/01121110-5/PN-85/R75359/1500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki Jadalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp./Nazwa produktu/Wspólny słownik zamówień (CPV)/Norma/Szacunkowe Zapotrzebowanie w kg 1./Ziemniaki jadalne o średnicy poprzecznej min. 4 cm. i podłużnej min. 5 cm./01121111-2/PN-85/R75359/68 000,00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.