eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2012 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-28

Krasnystaw: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2012 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 207997 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2012 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN (słownie: dwa miliony złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2012 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek. Wymagania dotyczące kredytu 1. Wypłata kredytu w dwóch transzach: I w kwocie - 1.500.000 zł w dniu 30.10.2012 r. II w kwocie - 500.000 zł w dniu 20.12.2012 r. 2. Karencja w spłacie kapitału do dnia 30.04.2014 r. 3. Okres kredytowania do 30.11.2021 r. 4. Termin spłat i wysokość rat kredytu: Termin spłaty - Kwota raty: 30.04.2014 - 50.000; 30.11.2014 - 50.000; 30.04.2015 - 100.000; 30.11.2015 - 100.000; 30.04.2016 -150.000; 30.11.2016 - 150.000; 30.04.2017 - 150.000; 30.11.2017 - 150.000; 30.04.2018 -150.000; 30.11.2018 - 150.000; 30.04.2019 -150.000; 30.11.2019 - 150.000; 30.04.2020 -150.000; 30.11.2020 - 150.000; 30.04.2021 - 100.000; 30.11.2021 - 100.000 5. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 6. Spłata odsetek: kwartalna, (kwartały kalendarzowe) 7. Oprocentowanie kredytu zmienne, ustalone na podstawie stawki WIBOR 1M notowanej w pierwszym dniu roboczym następującym po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego. 8. Oprocentowanie kredytu jest stałe w miesięcznych okresach. 9. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe), a spłacane w terminach kwartalnych. 10. Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do Zamawiającego (Kredytobiorcy) w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. 11. Wykonawca przeleje przydzielony kredyt na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 12. Gmina może podpisać oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 13. W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu wraz z załącznikami za 2011 rok, b) sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Krasnystaw za rok 2011 oraz za II kwartał 2012 r.: - Sprawozdanie Rb - N za okres do 31.12.2011 r., - Sprawozdanie Rb - N za okres do 30.06.2012 r., - Sprawozdanie Rb - Z za okres do 31.12.2011 r., - Sprawozdanie Rb - Z za okres do 30.06.2012r., - Sprawozdanie Rb - NDS za okres do 31.12.2011 r., - Sprawozdanie Rb - NDS za okres do 30.06.2012 r., - Sprawozdanie Rb - 28S (zbiorczo) za okres do 31.12.2011 r. - Sprawozdanie Rb - 28S (zbiorczo) za okres do 30.06.2012r. - Sprawozdanie Rb - 27S (zbiorczo) za okres do 31.12.2011 r. - Sprawozdanie Rb - 27S (zbiorczo) za okres do 30.06.2012 r. c) Uchwała Nr XIII/89/11 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 28 grudnia 2011 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej, d) Uchwała Nr XIII/90/11 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 28 grudnia 2011 r. w sprawie uchwały budżetowej na 2012 rok e) Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Krasnystaw za I półrocze 2012 roku f) Zarządzenie Nr 48/12 Wójta Gminy Krasnystaw z dnia 24 września 2012 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu, g) Uchwała Nr XVIII/132/12 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 10 września 2012 r. w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2012 rok, h) Uchwała Nr XVIII/131/12 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 10 września 2012 r. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej i) Uchwała Nr 7/2012 RIO z dnia 30.03.2012 r. - opinia dotycząca rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2011 rok, j) Uchwała Nr 4/2012 RIO z dnia 12.01.2012 r. - opinia o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Krasnystaw, k) Uchwała Nr 7/2012 RIO z dnia 12.01.2012 r. - opinia o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Krasnystaw, l) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Gminę Krasnystaw (po otrzymaniu), m) Uchwała Nr 30/2012 z dnia 17.09.2012 r. - opinia dotycząca informacji Wójta Gminy Krasnystaw o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2012 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Zamawiający nie określa specjalnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Zamawiający nie określa specjalnych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Zamawiający nie określa specjalnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Zamawiający nie określa specjalnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Zamawiający nie określa specjalnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, tj.: 1. możliwość przesunięcia terminu spłaty jednej raty kapitałowej w danym roku budżetowym Warunki dokonywania zmian w umowie winny być dokonywane następująco: 1. inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2. uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3. dokonanie zmiany za zgodą zamawiającego, 4. forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnysatw, pokój nr 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnysatw, pokój nr 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego dystemu zakupów, Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.