eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Mszczonowie 2013-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Mszczonów: Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Mszczonowie 2013-2014
Numer ogłoszenia: 20795 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mszczonow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Mszczonowie 2013-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Mszczonowie w obrocie krajowym i zagranicznym zastrzeżonych i niezastrzeżonych (o wadze do 50g i powyżej 50g) wynikających z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności z przepisów opisujących procedury prowadzonych postępowań dot. terminów, sposobu doręczania korespondencji oraz traktowania zwrotnego potwierdzenia odbioru jako dokumentu urzędowego a w szczególności z:

1) Ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529),

2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r. Nr 5, poz. 34 ze zm.),

3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 ze zm.),

4) Ustawy z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks Postępowania Cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.),

5) Ustawy z dnia 16 czerwca 1980r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),

6) Ordynacji podatkowej określonej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.),

2. Zakres świadczonych usług winien obejmować przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych i paczek. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe i paczki:

1) Zwykłe - przesyłki listowe nierejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,

2) Zwykłe priorytetowe - przesyłki listowe nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,

3) Polecone - przesyłki listowe rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,

4) Polecone priorytetowe - przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,

5) Polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki listowe nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym,

6) Przesyłki o gabarycie A, to przesyłki listowe o wymiarach:

6.1) Minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm.

6.2) Maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm i szerokości 230 mm,

7) Przesyłki o gabarycie B, to przesyłki listowe o wymiarach: 7.1) Minimalny, gdy choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, długość 325 mm lub szerokość 230 mm,

7.2) Maksymalny, gdy suma długości, szerokości i wysokości wynosi 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm,

8) Paczki pocztowe zwykłe, to paczki rejestrowane, nie będące paczkami najszybszej kategorii,

9) Paczki pocztowe priorytetowe, to paczki rejestrowane najszybszej kategorii,

3. Zestawienie rodzajowe i ilościowe przesyłek zawiera załącznik nr 1a do SIWZ, który jednocześnie jest załącznikiem obowiązkowo składanym przez Wykonawcę razem z ofertą (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku 1a ilości przesyłek mają charakter szacunkowy ułatwiający Wykonawcy skalkulowanie ceny ofertowej i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania przesyłek w podanych ilościach.

Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości i rodzaje przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w zestawieniu.

4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:

1) Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe, zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych

2) Wykonawca będzie odbierał przesyłki przeznaczone do nadania z siedziby Urzędu Miejskiego w Mszczonowie i dostarczał je do placówki nadawczej Wykonawcy pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 14:00 - 15:00,

3) Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia i we własnym zakresie będzie je dostarczał do placówki nadawczej Wykonawcy,

4) Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym

5) Wynagrodzenie będzie płatne z dołu, po wykonaniu usługi,

6) Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury VAT,

7) Wykonawca, za wykonaną usługę zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego (obejmującego jeden miesiąc kalendarzowy). Do faktury winno być załączone zestawienie określające ilość i rodzaj faktycznie nadanych przesyłek, paczek oraz przesyłek zwróconych a także sumę należnych Wykonawcy opłat pocztowych.

5. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia:

1) Wykonawca zobowiązuje się do nadawania przesyłek w dniu ich odbioru od Zamawiającego,

2) Wykonawca zobowiązuje się do nadawania przesyłek do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą objętego porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym,

3) Wykonawca zobowiązuje się do doręczania do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata zwrotne potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki. Doręczone potwierdzenie winno zawierać czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy. W przypadku nieobecności adresata przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest wizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka winna być zwrócona Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata (zgodnie z art. 44 ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego). Koszt zwrotu przesyłki rejestrowanej po wyczerpaniu możliwości doręczenia jest równy kosztowi wysłania przesyłki rejestrowanej według cennika Wykonawcy.

4) Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i paczki. Niedopuszczalne jest również doczepianie i przyklejanie przez Wykonawcę różnych przedmiotów i znaków do opakowania listu w celu zwiększenia masy listu.

5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu według potrzeb druków potwierdzenia odbioru, w tym do przesyłek zagranicznych oraz nalepek adresowych do paczek,

6) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania reklamacji Zamawiającego. Reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14-go dnia od dnia nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

7) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie realizacji zamówienia przed dostępem osób nieupoważnionych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 202r. nr 101, poz. 926 ze zm.).

8) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych przy wykonywaniu zamówienia.

9) Wykonawca zobowiązany jest do pełnej odpowiedzialności cywilno - prawnej za przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych i paczek w trakcie świadczenia usług.

6. Obowiązki Zamawiającego:

Zamawiający zobowiązuje się do:

1) nadawania przesyłek w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju przesyłek,

2) przygotowania przesyłek listowych do wysyłki zgodnie z zasadami opakowania i oznakowania przesyłek listowych w obrocie krajowym i zagranicznym,

3) przekazywania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:

dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie przesyłek do książki nadawczej (wg wzoru uzgodnionego z Wykonawcą) prowadzonej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek;

dla przesyłek nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (wg wzoru uzgodnionego z Wykonawcą), zaopatrzone w odcisk pieczęci lub stempla firmowego Zamawiającego, sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.

4) umieszczania na stronie adresowej przesyłek w miejscu przeznaczonym na znak opłaty napisu (nadruku - pieczątki) zgodnie z § 2 pkt 1 lit. d umowy (zał. Nr 2 do SIWZ)

5) umieszczania na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacji jednoznacznie identyfikujących adresata i nadawcę wraz z właściwym kodem pocztowym, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, priorytetowa) oraz adres zwrotny nadawcy na stronie adresowej przesyłki.

6) używania do przesyłek własnych kopert i opakowań oraz własne druki za pokwitowaniem odbioru związanych z postępowaniem administracyjnym, wymagane przepisami postępowania administracyjnego.

7) umieszczania na paczkach w sposób trwały i czytelny informacji jednoznacznie identyfikujących adresata i nadawcę wraz z właściwym kodem pocztowym jednocześnie określając rodzaj paczki.

8) umieszczania na paczkach nalepki adresowej otrzymanej od Wykonawcy.

Paczki nadawane będą na podstawie wykazu paczek (książki nadawczej) z podaniem ilości paczek. Wykaz będzie sporządzany w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy (oryginał) i Zamawiającego (kopia)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529) lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących posiadania przez niego niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawców po złożeniu oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowania potencjałem technicznym warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawców po złożeniu oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawców po złożeniu oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 50.000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych).

      Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Uzupełniony druk oferty,

2. Podpisane i wypełnione zestawie usług pocztowych,

3. Inne dokumenty wymienione w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. w przypadku zmiany adresów lub nazwy Wykonawcy, na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy lub zmiany numerów kont podanych w umowie - zmianom ulegną odpowiednie zapisy w umowie.

b. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach oraz przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,

c. konieczności zmiany miejsca realizacji zamówienia jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mszczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mszczonowie, Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, pok. 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Informacja Urzędu Miejskiego w Mszczonowie (pokój nr 1 - parter), Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.