eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Przebudowa drogi gminnej 160912W, dojazdowej do gruntów rolnych relacji Kruszew-Kruszewek w miejscowości Kruszew i drogi gminnej 160901W , dojazdowej do gruntów rolnych relacji Michrów-Kocerany w miejscowości Michrów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-16

Pniewy: Przebudowa drogi gminnej 160912W, dojazdowej do gruntów rolnych relacji Kruszew-Kruszewek w miejscowości Kruszew i drogi gminnej 160901W , dojazdowej do gruntów rolnych relacji Michrów-Kocerany w miejscowości Michrów.
Numer ogłoszenia: 20795 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pniewy , Pniewy 2, 05-652 Pniewy, woj. mazowieckie, tel. 048 6686424, 6686429, faks 048 6686424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pniewy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej 160912W, dojazdowej do gruntów rolnych relacji Kruszew-Kruszewek w miejscowości Kruszew i drogi gminnej 160901W , dojazdowej do gruntów rolnych relacji Michrów-Kocerany w miejscowości Michrów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowościach: Kruszew - ok. 510 mb, Michrów - ok. 732 mb Prosimy zamieścić z ofertą kosztorysy na całe odcinki sporządzone na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ. Ceną oferowaną jest cena jednostkowa 1 mb. Zgodnie z podaną niżej technologią: Część I. Kruszew 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - na dł. ok. 510 m 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. I-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej - na dł. ok. 510 m 3. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego, o frakcji 0/63,0 mm z zaklinowaniem 0/31,5 mm - grubość warstwy 15 cm - wykonywana układarką na dł. ok. 510 m 4. Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 na dł. ok. 510 m, krawędzie na szer. po 1,0 m 5. Wyrównanie podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11 W, mechaniczne, w ilości średnio 50 kg/m2 (2cm) dla KR2 - [wg WT-2] na dł. ok. 510 m 6. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,30 kg/m2 na dł. ok. 510 m 7. Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 8 S o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) dla KR2 na dł. ok. 510 m 8. Pobocza z kruszywa naturalnego - pospółki o frakcji 0/31,45 mm - grubość warstwy 15 cm, szer. 0,750 m strona P i L. Część II. Michrów 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - na dł. ok. 732 m 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. I-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej i żwirowej - na dł. ok. 732 m 3. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego, o frakcji 0/31,5 mm - grubość warstwy 10 cm - wzmocnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy - wykonana układarką na dł. ok. 732 m 4. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2 na dł. ok. 732 m 5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym o wym. 2-5 mm w ilości 10 dm3/m2 na dł. ok. 732 m 6. Pobocza z kruszywa naturalnego - pospółki o frakcji 0/31,5 mm - grubość warstwy 10 cm na dł. ok. 732 m, szer. 0,50 m, strona P i L Prace drogowe należy wykonać układarką (do ułożenia podbudowy drogi), układarką do kładzenia masy bitumicznej, kombajnem do powierzchniowego utrwalenia. Maszyny należy wykazać w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do n w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 4500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset zł. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 2300,00 zł, słownie: dwa tysiące trzysta zł. Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. O wartości brutto roboty nie mniejszej lub równiej cenie oferowanej brutto na daną część, na którą składa Wykonawca ofertę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wykazu narzędzi i urządzeń oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przy czym należy dysponować sprzętem minimum w części I : równiarka, układarka, 2 walce stalowe, skrapiarka; minimum w części II: równiarka, układarka, walec stalowy, walec ogumiony (emulsja), kombajn do powierzchniowego utrwalania z komputerowym dozowaniem kruszywa i emulsji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać, że dysponuje ( dla części I i jak i dla części II) lub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość składanej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pniewy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Gmina Pniewy Pniewy 2 05-652 Pniewy Pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Kruszew - ok. 510 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Kruszew - ok. 510 mb 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - na dł. ok. 510 m 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. I-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej - na dł. ok. 510 m 3. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego, o frakcji 0/63,0 mm z zaklinowaniem 0/31,5 mm - grubość warstwy 15 cm - wykonywana układarką na dł. ok. 510 m 4. Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 na dł. ok. 510 m, krawędzie na szer. po 1,0 m 5. Wyrównanie podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11 W, mechaniczne, w ilości średnio 50 kg/m2 (2cm) dla KR2 - [wg WT-2] na dł. ok. 510 m 6. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,30 kg/m2 na dł. ok. 510 m 7. Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 8 S o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) dla KR2 na dł. ok. 510 m 8. Pobocza z kruszywa naturalnego - pospółki o frakcji 0/31,45 mm - grubość warstwy 15 cm, szer. 0,750 m strona P i L..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji i rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Michrów - ok. 732 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Michrów - ok. 732 mb 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - na dł. ok. 732 m 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. I-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej i żwirowej - na dł. ok. 732 m 3. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego, o frakcji 0/31,5 mm - grubość warstwy 10 cm - wzmocnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy - wykonana układarką na dł. ok. 732 m 4. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2 na dł. ok. 732 m 5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym o wym. 2-5 mm w ilości 10 dm3/m2 na dł. ok. 732 m 6. Pobocza z kruszywa naturalnego - pospółki o frakcji 0/31,5 mm - grubość warstwy 10 cm na dł. ok. 732 m, szer. 0,50 m, strona P i L Prace drogowe należy wykonać układarką (do ułożenia podbudowy drogi), układarką do kładzenia masy bitumicznej, kombajnem do powierzchniowego utrwalenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji i rękojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.