eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna oraz odbiór zużytych opakowań, zgodnie z wymogami przepisów obowiązujących w tym zakresie oraz dostarczenie kart odpadu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Łódź: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna oraz odbiór zużytych opakowań, zgodnie z wymogami przepisów obowiązujących w tym zakresie oraz dostarczenie kart odpadu.
Numer ogłoszenia: 207868 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135402 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, faks 042 25 88 105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna oraz odbiór zużytych opakowań, zgodnie z wymogami przepisów obowiązujących w tym zakresie oraz dostarczenie kart odpadu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz odbiór zużytych opakowań, zgodnie z wymogami przepisów obowiązujących w tym zakresie oraz dostarczenie kart odpadu. Wykaz sprzętu drukującego oraz typy wkładów drukujących zawiera tabela 1 formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający, do opisu przedmiotu zamówienia, użył symboli produktów oryginalnych, określonych w katalogach materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń drukujących, wyłącznie dla określenia parametrów technicznych, jako minimum wymagane przez zamawiającego.Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1) realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez zamawiającego faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez wykonawcę. Otrzymanie zamówienia należy potwierdzić niezwłocznie faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej. Każdorazowe zamówienie materiałów eksploatacyjnych, będzie zrealizowane w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Dostawy zamówionych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00. Wykonawca będzie realizować dostawy materiałów eksploatacyjnych do siedziby zamawiającego na własny koszt, 2) zamawiający zastrzega, że planowana wielkość zamówienia, może nie być zrealizowana w podanym zakresie. Ilości materiałów eksploatacyjnych wskazanych w tabeli 1 ww. formularza oferty, stanowią wielkości szacunkowe i mogą być zmniejszane bądź zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, jednak całkowita wartość przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie, 3) zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny był fabrycznie nowy, z aktualnym terminem ważności lub produkcji, dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta, np. hologramy). Opakowanie musi umożliwiać identyfikację towaru (tzn. ilość, rodzaj - oznaczone numerem katalogowym produktu, parametry, datę ważności lub produkcji itp.) bez konieczności naruszania opakowania; pojedynczy materiał ma być zapakowany hermetycznie, uniemożliwiając kontakt produktu z atmosferą. Materiały mają pochodzić z bieżącej produkcji, tzn. mają być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostarczenia. Uszkodzone, zniszczone opakowanie, jak również brak daty produkcji lub ważności, albo produkcja sprzed 6 miesięcy, upoważnia zamawiającego do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia, 4) wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego i zapewniają należyte bezpieczeństwo, 5) wykonawca udzielać będzie zamawiającemu wszystkich niezbędnych wyjaśnień dotyczących rzeczy będących przedmiotem niniejszej umowy, 6) w przypadku wadliwego działania materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów zamawiający wystąpi z reklamacją faksem bądź e-mailem, 7) po zgłoszeniu reklamacji, wykonawca w czasie 48 godzin może jej nie uznać. Jeżeli w tym czasie tego nie uczyni, zamawiający uznaje, że reklamacja jest zasadna. W przypadku uznania reklamacji: 1) zamawiający ma prawo wysłania reklamowanego materiału kurierem na koszt odbiorcy, 2) wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego materiału w miejsce reklamowanego w ciągu 24 godzin. W przypadku, gdy dotyczy to materiałów równoważnych, po drugim przypadku wadliwości ich działania, wykonawca wymieni dotychczasową partię na wyroby oryginalne, a każde nowe zamówienie złożone będzie z produktów oryginalnych, 3) wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Koszt ewentualnych napraw pokryje wykonawca na podstawie opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy dostarczonego materiału, na podstawie refaktury lub dokonując wymiany uszkodzonego lub wadliwie działającego sprzętu na fabrycznie nowy tego samego producenta i typu. W przypadku gdyby zaniechano produkcji urządzenia danego typu wykonawca wymieni uszkodzone urządzenie na nowe o parametrach nie gorszych, 4) w przypadku konieczności dokonania jakichkolwiek badań lub ekspertyz w celu stwierdzenia czy zaistniała awaria sprzętu powstała w wyniku użycia niskiego jakościowo lub niewłaściwego doboru wyrobu zamiennego toneru lub tuszu, wykonawca pokrywa w pełni koszty z tym związane. Na czas, gdy powyższe urządzenie nie jest zdatne do użytku przez więcej niż dwa dni, wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia innego, w pełni sprawnego urządzenia o parametrach nie gorszych od uszkodzonego, wraz z odpowiednim tonerem lub tuszem. Do pozycji 16-29 w tabeli 1 formularza oferty, Zamawiający, ze względu na zapisy warunków gwarancji producenta urządzeń, do których materiały są przeznaczone, wymaga materiałów oryginalnych. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę artykułów równoważnych (do pozycji 1-14 ww. tabeli) wykonawca zobowiązany jest dołączyć dla każdego typu proponowanego materiału równoważnego: * kopie raportu o przeprowadzeniu testów wydajnościowych, według norm: - ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych drukarek laserowych, (pozycje 1-8 tabeli 1 formularza oferty), - ISO 19798 dla kolorowych drukarek laserowych, (pozycje 9-12 tabeli 1 formularza oferty), - ISO 24711 dla kolorowych drukarek atramentowych z uwzględnieniem standardu zawierającego wytyczne dotyczące druku kolorowego, określonych w normie ISO 24712 (pozycje 13-14 tabeli 1 formularza oferty). Raport musi zawierać: opis wykonania testu, wyniki jakości wydruków, wyniki wydajności materiałów równoważnych, wykaz sprzętu wykorzystanego do testów, wykaz materiałów testowanych. * certyfikaty (z podaniem zakresu ich certyfikacji) dla producentów tonerów: ISO 14001 oraz ISO 9001, * pisemne oświadczenie, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej użyciem dostarczonego materiału eksploatacyjnego, koszt naprawy urządzenia ponosi wykonawca. Zamawiający wyjaśnia, co uznaje pod następującymi pojęciami: 1) tusz - wkład drukujący do drukarek atramentowych posiadających pojemnik na tusz oraz głowicę, 2) toner - wkład drukujący do drukarek laserowych, 3) oryginalne - materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia, dla którego są przeznaczone i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, nie będące naśladownictwem lub przeróbką i niefałszowane, 4) równoważne - materiał eksploatacyjny kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność ze sprzętem: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości), 5) fabrycznie nowe - materiały wykonane w całości z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu, gatunku pierwszego, nie regenerowane ani nie refabrykowane, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem ważności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.14 - 30.19.21.14 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Komputerowe Zeto Spółka Akcyjna, ul. Narutowicza 136, 90-146 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76554,46

  • Oferta z najniższą ceną: 72816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86066,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.