eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie usług geodezyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Kielce: Wykonanie usług geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 207838 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3421307, faks 041 3421723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne, dotyczące sporządzania dokumentacji geodezyjnej dla gruntów, położonych na terenie Powiatu Kieleckiego, niezbędnej do : a) regulacji stanu prawnego nieruchomości, b) wydzielenia nieruchomości zajętych pod drogi publiczne i podziałów nieruchomości przeznaczonych do zwrotu rzecz byłych właścicieli c)wyjaśniania błędnych zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków i ich weryfikacji d)weryfikacji oznaczenia użytków gruntowych e)weryfikacji istniejących danych ewidencyjnych dotyczących budynków oraz ujawnienia budynków dotychczas nie wykazanych w ewidencji gruntów i budynków f) wyznaczenia punktów lub wznowienia znaków granicznych wraz ze stabilizacją 2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części /zadań/ 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na zadania znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że wykonał co najmniej 3 usługi o podobnym charakterze.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla udokumentowania tego warunku Wykonawca musi dysponować : a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadanych w trybie przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie wykonania zadań, wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ pod poz. 1-12 b) co najmniej jedną osobą mogącą pełnić funkcję klasyfikatora gruntów, posiadającą doświadczenie zawodowe oraz praktyczną znajomość wykonywania klasyfikacji gruntów, potwierdzoną wykonaniem co najmniej 3 projektów gleboznawczej klasyfikacji gruntów, przyjętych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w zakresie wykonania zadań, wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ pod poz. 13-18.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce pokój 226 /sekretariat Starosty/ budynek C-1, II-gie piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomiar kontrolny i wykonanie podziału działek w gminie Morawica obręb Obice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny istniejących w terenie punktów granicznych działek ( wg operatu podziałowego 16.2592-18/2004 ): 1. dz.nr 53/28 o pow. 0,3512 ha, obręb nr 16 Obice, nr KW KI1L/00045546/3 2. dz.nr 53/29 o pow. 0,3488 ha, obręb nr 16 Obice, Nr KW KI1L/00110956/7 Porównać wyniki pomiarów ze stanem istniejącym w ewidencji gruntów i budynków, w przypadku niezgodności uzyskanych współrzędnych punktów granicznych z danymi wynikającymi z w/w operatu należy wykonać opracowanie geodezyjne do modyfikacji współrzędnych punktów granicznych wraz z wykazem zmian powierzchni przedmiotowych działek ( opracowanie winno zawierać protokół przyjęcia granic) II. Wykonanie podziału działek oznaczonych nr 206/2, 27/1. obręb Obice ( Skarb Państwa samoistne posiadanie PKP użytkowanie) celem wydzielenia z terenów kolejowych gruntu zajętego pod drogę gminną Nr 1545008 ( Drochów Dolny - Obice -Zastawie nowy numer 002244T)) w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną /Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późniejszymi zmianami/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie opracowania geodezyjnego, polegającego na sporządzeniu dokumentacji w celu ujawnienia w rejestrze ewidencji gruntów istniejącej na mapie działki nr 663 położonej w obrębie 1 - Bęczków gm. Górno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego, polegającego na sporządzeniu dokumentacji w celu ujawnienia w rejestrze ewidencji gruntów istniejącej na mapie działki nr 663 położonej w obrębie 1 - Bęczków gm. Górno Działka, która jest przedmiotem opracowania to droga położona między działkami nr 665/1 i 662/1, 664 w obrębie 1 - Bęczków gm. Górno. Zlecenie opracowania polega na wykonaniu dokumentacji w celu ujawnienia w/w działki w rejestrze ewidencji gruntów . Jako podmiot ewidencyjny należy wpisać: 1. Skarb Państwa - władanie na zasadach posiadania samoistnego. 2. Urząd Gminy Górno - użytkowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydzielenie w trybie art. 118 ust 2 a i 4 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników ( Dz. U. z 1998 r. nr 7, poz. 25 ze zm.) z działki położonej w gm. Zagnańsk obręb Zachełmie, oznaczonej nr 243/2 o pow. 0,3100 ha, działki gruntu o pow. 0, 1400 ha, przylegającej do działki nr 243/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie w trybie art. 118 ust 2 a i 4 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników ( Dz. U. z 1998 r. nr 7, poz. 25 ze zm.) z działki położonej w gm. Zagnańsk obręb Zachełmie, oznaczonej nr 243/2 o pow. 0,3100 ha, działki gruntu o pow. 0, 1400 ha, przylegającej do działki nr 243/1 2. dla wydzielonej działki ustalić służebność przejazdu i przechodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie projektów podziału nieruchomości położonej obr. Wola Murowana gm. Sitkówka-Nowiny oznaczonej numerem działki 23/4 o powierzchni 1,5902 ha, ujawnionej w KW Nr KI1L/00123982/2 jako własność Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektów podziału nieruchomości położonej obr. Wola Murowana gm. Sitkówka-Nowiny oznaczonej numerem działki 23/4 o powierzchni 1,5902 ha, ujawnionej w KW Nr KI1L/00123982/2 jako własność Skarbu Państwa 1. celem wydzielenia działki nr hip. 15 o pow. 0,5100 ha, nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 13.08.1977 r. Rep. A Nr 7507/77, podlegającej zwrotowi na rzecz byłych właścicieli, 2. celem wydzielenia działek nr hip. 17 o pow. 0,1100 ha i nr hip. 19 o pow. 0,1700 ha, nabytych na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 17.12.1977 r. Rep. A. Nr 12219/77, podlegających zwrotowi na rzecz byłych właścicieli, 3. celem wydzielenia działki nr hip. 603 o pow. 0,0900 ha, nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 13.08.1977 r. Rep. A. Nr 7562/77, podlegającej zwrotowi na rzecz byłych właścicieli, 4. celem wydzielenia działki nr hip. 20 o pow. 0,1400 ha, nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 04.08.1977 r. Rep. A. Nr 7315/77, podlegającej zwrotowi na rzecz byłych właścicieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej obr. Leszczyny gm. Górno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej obr. Leszczyny gm. Górno oznaczonej jako działki nr 802/44 o pow. 1, 7756 ha i nr 802/39 o pow. 0,9646 ha, stanowiącej własność Gminy Górno i ujawnionej w KW Nr 5302, celem wydzielenia części wywłaszczonej działki nr hip. 291/2, (według wskazań zleceniodawcy), przeznaczonej do zwrotu na rzecz byłego właściciela, nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 19.12.1969 r. Rep. A. Nr 11403/69..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej w Chęcinach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej w Chęcinach, oznaczonej jako działki nr 1714/16 o pow. 0,2011 ha, 1714/19 o pow. 0,4295 ha, 1714/63 o pow. 2,2454 ha, stanowiącej własność Gminy Chęciny i ujawnionej w KW Nr KI1L/00127759/8 oraz w decyzji Wojewody Świętokrzyskiego Nr IG.W 7723-6-2/10 - celem wydzielenia części wywłaszczonej działki nr hip. 1726 (według wskazań zleceniodawcy), przeznaczonej do zwrotu na rzecz byłego właściciela, wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa decyzją Naczelnika Gminy Chęciny z dnia 18.11.1976 r. znak : ZGT-630B/54/76.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wskazanie punktów granicznych części działki nr 439/11 o pow. 1,5855 ha odpowiadającej części działki nr hip. 666 o pow. 0,7100 ha położonej w Ćmińsku Kościelnym gm. Miedziana Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskazanie punktów granicznych części działki nr 439/11 o pow. 1,5855 ha odpowiadającej części działki nr hip. 666 o pow. 0,7100 ha (według wskazań zleceniodawcy), położonej w Ćmińsku Kościelnym gm. Miedziana Góra, wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa decyzją Naczelnika Gminy Miedziana Góra z dnia 23.10.1978 r. znak : ZGT-630B/48/78.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie mapy do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w gminie Zagnańsk obręb Jasiów w celu założenia księgi wieczystej, lub aktualizacji w razie wykazania, że dla nieruchomości jest księga wieczysta nieujawniona w ewidencji gruntów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie mapy do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w gminie Zagnańsk obręb Jasiów w celu założenia księgi wieczystej, lub aktualizacji w razie wykazania, że dla nieruchomości jest księga wieczysta nieujawniona w ewidencji gruntów W zakres zlecenia wchodzi opracowanie dokumentacji geodezyjno -prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w gm. Zagnańsk: obr. Jasiów: nr dz. 331/1, 333/1, 334/1, 335/1, 336/1, 337/1, 338/1, 339/1, 447/1, 448, 332/1 i obr. Zagnańsk: nr dz. 154/2 z wykazaniem właściwego stanu prawnego oraz skompletowanie dokumentów niezbędnych do złożenia skutecznego wniosku wieczysto - księgowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie opracowania geodezyjnego w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną /Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późniejszymi zmianami/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną /Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późniejszymi zmianami/, celem wydzielenia z działek o nr nr 1014 o pow. 0,4700 ha, 1410 o pow. 0,3500 ha i 1411/1 o pow. 0,0500 ha, części zajętych pod pas drogi powiatowej Nr 15644T, położonych w gminie Zagnańsk obr. Samsonów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie opracowań dla nieruchomości położonych w gminie Zagnańsk obręb Tumlin, obręb Kaniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny istniejących w terenie punktów granicznych działek : 611/2 o pow. 0,1000 ha, 611/3 o pow. 0,1000 ha, 611/4 o pow. 0,0999 ha, 611/5 o pow. 0,1000 ha, 611/6 o pow. 0,1100 ha, 611/7 o pow. 0,0700 ha , 611/8 o pow. 0,0700 ha , 611/9 o pow. 0,0700 ha , 611/10 o pow. 0,0700 ha, 612/1 o pow. 0,0800 ha , 612/3 o pow. 0,1000 ha , 612/4 o pow. 0,5700 ha, 613/1 o pow. 0,0788 ha, 613/2 o pow. 0,0919 ha, 613/3 o pow. 0,0851 ha, 613/4 o pow. 0,0872 ha , 613/5 o pow. 0,0894 ha, 613/6 o pow. 0,0914 ha, 613/7 o pow. 0,0935 ha, 613/8 o pow. 0,0955 ha , 613/10 o pow. 0,0460 ha, 613/12 o pow. 0,0690 ha, 613/13 o pow. 0,0510 ha położonych w obrębie Tumlin gm. Zagnańsk na podstawie opracowań geodezyjnych: nr 236/02/228/1977 ( podział działki nr 611), nr 236/02/598/88 (podział działki nr 613), nr 2208-12/1992 (podział działki nr 613/9), nr 2208-101/2001 (podział działki nr 613/11), nr 2273-33/1991 (podział działki nr 612), nr 2272-38/1992 (podział działki nr 612/2), porównanie wyników pomiarów ze stanem istniejącym w ewidencji gruntów i budynków, w przypadku niezgodności uzyskanych współrzędnych punktów granicznych z danymi wynikającymi z w/w operatów należy wykonać opracowanie geodezyjne do modyfikacji współrzędnych punktów granicznych wraz z wykazem zmian powierzchni przedmiotowych działek ( opracowanie winno zawierać protokół przyjęcia granic) 2. Pomiar kontrolny istniejących w terenie punktów granicznych : nr 878/1 o pow. 0,0600 ha, 878/3 o pow 0,0300 ha , 878/5 o pow 0,0100 ha, 878/7 o pow 0,0182 ha, 878/8 o pow 0,0172 ha, 878/9 o pow 0,0189 ha, 878/10 o pow 0,0201 ha, 878/11 o pow 0,0232 ha, 878/12 o pow 0,0124 ha, 878/13 o pow 0,0174 ha, 878/14 o pow 0,0626 ha położonych w obrębie Kaniów gm. Zagnańsk na podstawie opracowań geodezyjnych: nr 2208-10/1988 (podział działki nr 878), nr 2208-86/1996 (podział działki nr 878/2), nr 2208-10/1998 (podział działki nr 878/6), nr 2208-92/1999 (podział działki nr 878/4) ), porównanie wyników pomiarów ze stanem istniejącym w ewidencji gruntów i budynków, w przypadku niezgodności uzyskanych współrzędnych punktów granicznych z danymi wynikającymi z w/w operatów należy wykonać opracowanie geodezyjne do modyfikacji współrzędnych punktów granicznych wraz z wykazem zmian powierzchni przedmiotowych działek ( opracowanie winno zawierać protokół przyjęcia granic).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wznowienie punktów granicznych działki nr 357 położonej we wsi Belno gm. Zagnańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie punktów granicznych działki nr 357 ( powierzchnia w ewidencji 0,1000 ha, nr KW 73656) położonej we wsi Belno na podstawie danych ewidencji gruntów oraz kontrolne obliczenie powierzchni, w przypadku braku danych ewidencji gruntów wykonać opracowanie do przeprowadzenia postępowania w tryb § 37 Rozporzadzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz.U NR 38 poz.454 ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w obrębie ewidencyjnym Mójcza gm. Daleszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków ; 1. Wykonanie podziału działki nr 71/3 o pow. 0,5732 ha i nr 72/4 o pow. 0,0245 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Mójcza gm. Daleszyce, w celu wydzielenia drogi dojazdowej 2.Wykonanie pomiaru budynku - stodoły na działce nr 118 o pow. 0,7908 ha poł. obr. Mójcza gm. Daleszyce w celu ujawnienia w ewidencji gruntów i budynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów zalesionych w działce Nr 274 o pow.0,4000 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Strawczyn gm. Strawczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów zalesionych na podstawie przepisów o wspieraniu obszarów wiejskich ze środków w działce Nr 274 o pow.0,4000 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Strawczyn gm. Strawczyn (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,4000 ha ha).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków w działce nr 423/2 o pow. 0,5863 ha, nr KW KI1L/00091293/1 położonej w obrębie ewidencyjnym Radkowice gm. Chęciny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków w działce nr 423/2 o pow. 0,5863 ha, nr KW KI1L/00091293/1 położonej w obrębie ewidencyjnym Radkowice gm. Chęciny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Łagów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Łagów : 1. obręb Czyżów w działce nr 267 o pow. 1,2900 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,99 ha), 2. obręb Lechówek w działce nr 341 o pow. 0,2600 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,26 ha), 3. obręb Lechówek w działce nr 345 o pow. 1,1000 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,10 ha), 4. obręb Wola Łagowska w działce nr 200 o pow. 1,9600 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,04 ha), 5. obręb Nowy Staw w działce nr 349 o pow. 0,5800ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,56 ha).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Raków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Raków: 1. obręb Ociesęki w działce nr 80 o pow. 0,2400ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,24 ha), 2. obręb Ociesęki w działce nr 81 o pow. 0,4000 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,40 ha), 3. obręb Ociesęki w działce nr 82 o pow. 0,1100 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,11 ha), 4. obręb Ociesęki w działce nr 83 o pow. 0,2000 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,20 ha), 5. obręb Głuchów Lasy w działce nr 33 o pow. 1,9200 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,92 ha) 6. obręb Głuchów Lasy w działce nr 38 o pow. 1,9200 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,50 ha).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Pierzchnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Pierzchnica : 1. obręb Ujny w działce nr 107 o pow. 2,0200 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,62 ha), 2. obręb Ujny w działce nr 108 o pow. 6,1000 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,13 ha), 3. obręb Ujny w działce nr 160 o pow. 2,549 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,47 ha), 4. obręb Wierzbie w działce nr 236 o pow. 2,0200 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,87 ha), 5. obręb Strojnów w działce nr 36 o pow. 3,7300 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,47 ha) 6. obręb Gumienice w działce nr 190 o pow. 2,9100 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,03 ha ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Chęciny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Chęciny: 1. obręb Bolmin w działce nr 54 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,64 ha), 2. obręb Bolmin w działce nr 318 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,97 ha), 3. obręb Bolmin w działce nr 324/1 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 044 ha), 4. obręb Bolmin w działce nr 407 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,44 ha), 5. obręb Bolmin w działce nr 413 (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,58 ha) 5. obręb Nowy Staw w działce nr 349 o pow. 0,5800ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,56 ha).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.