eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Rozbudowa budynku B Urzędu Gminy Szemud w Szemudzie, przy ul. Kartuskiej 13 dz. Nr 357

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Szemud: Rozbudowa budynku B Urzędu Gminy Szemud w Szemudzie, przy ul. Kartuskiej 13 dz. Nr 357
Numer ogłoszenia: 207792 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud, ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 058 6761185, fax 058 6761113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku B Urzędu Gminy Szemud w Szemudzie, przy ul. Kartuskiej 13 dz. Nr 357.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Zakres robót budowlanych: 1.1.1 Budynek: a) roboty rozbiórkowe i roboty przygotowawcze b) fundamenty i roboty ziemne, c) konstrukcje murowe i żelbetowe, d) konstrukcja drewno - stalowa dachu oraz pokrycie i roboty blacharskie, e) tynki wewnętrzne, warstwy podposadzkowe i roboty wykończeniowe stropodachu drewnianego, f) montaż stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, g) wykończenie wewnętrzne - naprawa pomieszczeń w starej części budynku, h) wykończenie wewnętrzne - nowej części budynku, i) roboty elewacyjne i wykończenie kominów, j) nawierzchnie utwardzone, k) tablice rozdzielcze, zasilanie oraz WLZ, l) instalacja alarmowa, m) instalacja elektryczna oświetleniowa i gniazd wtynkowych 1 -faz. ogólnego przeznaczenia, n) instalacja elektryczna napięcia gwarantowanego i zasilania gniazd komputerowych o) instalacje teletechniczne - okablowanie strukturalne, p) rozbiórka i naprawa nawierzchni q) roboty zewnętrzne sieciowe, r) instalacja wodna, s) instalacja kanalizacji sanitarnej + urządzenia i przybory sanitarne, t) instalacja centralnego ogrzewania, u) wyposażenie pomieszczeń biurowych, v) wyposażenie pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych. 1.1.2 Przebudowa wodociągu PVC 160 mm.1.1.3 Dokumentacja a) badanie toksyczności pomieszczeń, b) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, c) wyposażenia w sprzęt p. poż wraz z oznakowaniem (zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego), d) geodezyjnego pomiaru powykonawczego inwestycji. Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny MMP lub DXF). Roboty budowlane określone w punktach 1.1.1 a, b, q, 1.1.2, muszą być wykonane nie później niż do 15.04.2008 r. Roboty budowlane określone w punktach 1.1.1c, d, e, f, muszą być wykonane nie później niż do 15.06.2008 r. Roboty budowlane określone w punktach 1.1.1 g, h, i, k, l, m, n, o, p, r, s, t muszą być wykonane nie później niż do 15.07.2008r. Roboty budowlane określone w punktach 1.1.1 j, u, v, 1.1.3 a, b, c, d muszą być wykonane nie później niż do 31.08.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.26.28.00 - 25.26.28.00 Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 5000.00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu oferentów, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Dysponują minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi. 1.3 Posiadają odpowiedni potencjał techniczny (Oświadczenie o posiadanym sprzęcie mechanicznym). 1.4 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę w zakresie budowy obiektow kubaturowych o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł. brutto 1.5 Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 150.000,00 zł.brutto 1.6 Udzielą minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty. 1.7 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o n/w dokumenty metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają choć jednego z n/w. warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia. 1.2 odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy 1.3 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji 1.4 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji 1.5 zaakceptowany i wypełniony projekt umowy 1.6 szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie uzyskanych materiałów, 1.7 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.8 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 1.9 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 1.10 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - jeśli dotyczy, 1.11 koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - jeśli dotyczy, 1.12 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.13 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, (co najmniej jedna robota min 200.000,00 zł brutto) odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje; 1.14 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na kwotę 150.000,00 zł brutto), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.15 umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; 1.16 polisy albo w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 1.17 dowód wniesienia wadium; 1.18 oświadczenie o podwykonawcach ; 1.19 oświadczenie podwykonawcy o otrzymaniu wynagrodzenia - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=59&menu=59

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komplet dokumentów przetargowych można odebrać za kwotę brutto 150,00 zł w pok. Nr 12 U.G. Szemud w godz. od 08.00 do 15.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Szemudzie; ul. Kartuska 13; 84-217 Szemud; Sekretariat pok. nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.