eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawę środków dezynfekujących i higieniczno - pielęgnacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Kraków: Dostawę środków dezynfekujących i higieniczno - pielęgnacyjnych
Numer ogłoszenia: 207752 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę środków dezynfekujących i higieniczno - pielęgnacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków wg poniższego zestawienia: Grupa 1 - Preparaty do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego Grupa 2 - Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów, narzędzi i termolabilnego sprzętu medycznego Grupa 3 - Preparaty do szybkiej dezynfekcji powierzchni małych i trudno dostępnych Grupa 4 - Preparaty do dezynfekcji materiałów wrażliwych na alkohole Grupa 5 - Preparaty do chirurgicznego mycia i pielęgnacji rąk - BLOK OPERACYJNY Grupa 6 - Preparaty sporobójcze do szybkiej dezynfekcji powierzchni Grupa 7 - Środki myjąco - dezynfekujące i pielęgnacyjne do centralnej sterylizatorni Zamawiający wymaga, aby preparaty dezynfekcyjne posiadały skuteczność mikrobójczą potwierdzona metodami przewidzianymi do określenia skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników ( obszar medyczny). Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby medyczne muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679) Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu kosmetyki muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001 r. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.). Minimalny okres przydatności do użycia produktów leczniczych, wyrobów medycznych i pozostałych winien wynosić min. 12 miesięcy. Informacja o produkcie w języku polskim na opakowaniu oraz informacja o okresie przydatności do użycia na opakowaniu Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kartę opisu preparatu (np. w formie ulotki) oraz kopię charakterystyki preparatu niebezpiecznego. Wraz z realizacją pierwszej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w ilości po 20 szt. ulotek preparatów w języku polskim w zakresie grup od 1 do 7, oraz po 20 szt. aktualnych kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego w języku polskim w zakresie grup 1-4 i 6, natomiast w zakresie grupy 7 w ilości 3 szt. (wyroby medyczne, produkty biobójcze).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 312,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy czterdzieści trzy złote. Wadium dla poszczególnych grup wynosi: Grupa 1: 427,00 zł. Grupa 2: 575,00 zł. Grupa 3: 266,00 zł. Grupa 4: 136,00 zł. Grupa 5: 290,00 zł. Grupa 6: 42,00 zł. Grupa 7: 576,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Oświadczenie,że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. Nr 107 poz. 679), tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy : a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Oraz oświadczenie, że na każde wezwanie zamawiającego w nieprzekraczalnym 5 dniowym terminie od dnia wezwania zostaną przedłożone ww. dokumenty. Powyższe oświadczenie powinno zawierać numer i datę ważności świadectwa dopuszczenia do obrotu dla każdej grupy i dla każdej pozycji, której dana grupa dotyczy. 2.W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne,oraz ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 .05.2010 r. Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne inne odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 3.Oświadczenie wykonawcy, iż zaoferowane środki dezynfekcyjne posiadają badania zakończone pozytywnymi wynikami na wymagane spektrum i czas działania, wraz z obowiązkiem ich przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego. 4.Opisu preparatu w formie ulotki w języku polskim oraz kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, w przypadku kiedy jest to wymagane - (produkty biobójcze, wyroby medyczne), w języku polskim potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5.W zakresie obejmującym kosmetyki:Oświadczenie, że Wykonawca - dokonał zgłoszenia kosmetyku do Krajowego systemu informowania o kosmetykach zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach dodatkowo dla grupy 4 poz. 1 1. Aktualna pozytywna opinia kliniczna na stosowanie preparatu na oddziałach pediatrycznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 poz. 231), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zeromski-szpital.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niniejszą SIWZ Wykonawca może odebrać na wniosek w siedzibie Zamawiającego, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon A, pokój nr 7, w godz. 8:00 - 14:00 lub drogą pocztową.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon A, pokój nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do rozpuszczania w wodzie bieżącej (w temp. pokojowej), posiadający bardzo dobre właściwości myjące, rozpuszczający substancje organiczne (krew, ropę, plwocinę), nie zawierający aldehydów,fenoli, QAV, aktywnego tlenu i biguanidyny, działający na B, F, Tbc V (HBV,HCV, HIV) Papowa, Rota, Vaccinia w czasie do 1h, z możliwością skrócenia czasu do 15 min. przy max stężeniu 2% o niskim stężeniu roztworu roboczego, nie niszczący dezynfekowanych przedmiotów, bez drażniącego zapachu, w opakowaniu zawierającym miarki do odmierzania preparatu - 600 butelek 1-litrowych 2. Preparat tlenowy, zawierający nadwęglan sodu, posiadający właściwości myjące, z pozytywną opinią producenta endoskopów, dobrze rozpuszczający substancje organiczne (krew, białko, ropę), działający na B, F, Tbc, V, S (działanie sporobójcze przez cały okres ważności preparatu). Do rozpuszczania w wodzie bieżącej, ulegający biodegradacji. Czas działania: B, F, V, Tbc - do 30 min, w opakowaniu 10-cio kilogramowym zawierającym miarki do odmierzania preparatu - 20 opakowań 3. Preparat tlenowy, zawierający nadwęglan sodu, posiadający właściwości myjące, z pozytywną opinią producenta endoskopów, dobrze rozpuszczający substancje organiczne (krew, białko, ropę), działający na B, F, Tbc, V, S (działanie sporobójcze przez cały okres ważności preparatu). Do rozpuszczania w wodzie bieżącej, ulegający biodegradacji. Czas działania: B, F, V, Tbc - do 30 min, w opakowaniu 2- kilogramowym zawierającym miarki do odmierzania preparatu - 30 opakowań 4. Aktywator do ww. preparatu poszerzający spektrum działania o Tbc i S - 100 butelek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów, narzędzi i termolabilnego sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gotowy do użycia preparat na bazie 2% roztworu aldehydu glutarowego bez potrzeby stosowania aktywatora oraz z możliwością wielokrotnego użycia w ciągu 30 dni. Możliwość sprawdzenia aktywności pomocą walidowanych pasków kontrolnych. Czas działania: 1 godz. w zakresie B, Tbc, V, F, S; 10 minut w zakresie B, Tbc, V, F. Preparat o dużej tolerancji wobec tworzyw, z których wykonywane są medyczne z pozytywną opinią producenta endoskopów w opakowaniu (kanister 5l) wyposażonym w pompki dozującym (1 na 6 kanistrów) oraz paski testowe - 180 kanistrów 2. Płynny trójenzymatyczny preparat do manualnego i maszynowego mycia zanieczyszczonych endoskopów, narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych. Posiadający neutralne pH i wysoką kompatybilność materiałową, o niskim stężeniu roztworu roboczego - 0,5% i czasie działania do 15 minut. Możliwość stosowania w myjkach ultradźwiękowych , w opakowaniu - kanister 5-cio litrowy wyposażonym w pompki dozujące (1 na 6 kanistrów)- 14 kanistrów 3. Płynny, trójenzymatyczny preparat posiadający bardzo dobre właściwości myjące, nie zawierający aldehydów, związków utleniających o szerokiej tolerancji materiałowej, o niskim stężeniu roztworu roboczego bez drażniącego zapachu. Spektrum B, Tbc, F, V (HIV, HCV, HBV), krótki czas działania - do 10 min. - 70 butelek 1- litrowych z dozownikiem 4. Preparat trójenzymatyczny w pianie ułatwiający usuwanie zanieczyszczeń organicznych z narzędzi , umożliwiających bezpieczny transport narzędzi, nie uszkadzający wyrobów z tworzyw sztucznych, gumy, stali chirurgicznej. Zakres działania B,F - 5 minut - 400 opakowań 750 - mililitrowych z końcówką spieniającą 5. Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, w tym inkubatorów, w postaci aktywnej piany, nie wytwarzającej mgły aerozolowej o dobrych właściwościach myjących i szerokiej tolerancji ( możliwość stosowania na powierzchnie akrylowe). Nie zawierający glukoprotaminy, aldehydów, pochodnych chloru i fenoli oraz związków utleniających. Spektrum: B, F, Tbc, V (HIV, HBV, Rotawirus) czas działania: 15 minut - 300 opakowań 750 mililitrowych z końcówką spieniającą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do szybkiej dezynfekcji powierzchni małych i trudno dostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat alkoholowy oparty o 1-propanol, przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych, metoda spryskiwania i przetarcia, nie zawierający aldehydów, chloru, fenoli, chlorheksydyny, biguanidyny i alkiloamin. Przebadany dermatologicznie, posiadający opinie użytkowe z oddziałów neonatologicznych i pediatrycznych, wyrób medyczny. Gotowy do użycia, o dobrej tolerancji materiałowej. Spektrum działania: B,Tbc,F,V (HBV, HCV,HIV, Rota,Adeno, Vaccinia, Noro, Polio), w opakowaniu ze spryskiwaczem.- 1400 butelek 1-litrowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji materiałów wrażliwych na alkohole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Preparat przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudnodostępnych, wrażliwych na alkohole, niezawierający aldehydu, chloru, fenoli, dozowany w postaci piany. Spektrum działania: B, Tbc,F, V(HBV,HCV,HIV, Papova, Rota). Każda butelka z wmontowanym spryskiwaczem - 400 butelek o pojemności 750 ml ze spryskiwaczem 2. Chusteczki bezalkoholowe do szybkiego mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych i powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi , w tym głowic USG. Preparat nasączający chusteczki nie zawierający alkoholi, aldehydów, fenoli - spektrum działania B, F, V, ( HIV, HBV, HCV, Noro, Polio ), Opakowania: po 100 lub 200 szt., rozmiar minimum 18 do 22 cm - 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty do chirurgicznego mycia i pielęgnacji rąk - BLOK OPERACYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łagodna emulsja do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk i skóry całego ciała, bez zawartości mydła o pH 5-6, podtrzymująca i stabilizująca warstwę ochronną, nie powodująca podrażnień. Służąca również do mycia i kąpieli dzieci, niemowląt - posiadająca pozytywną opinię do stosowania w oddziałach noworodkowych i dziecięcych. Opakowanie dopasowane do dozowników ściennych - wys. dozownika ok. 33 cm, szer ok. 9 cm - 1500 butelek 1l z pompką 2. Emulsja do codziennej pielęgnacji skóry (rąk), szczególnie wrażliwej i wysuszonej z zawartością, substancji nawilżających, natłuszczających i regenerujących skórę. Butelka po 500 ml lub 1 l z pompką - 250 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty sporobójcze do szybkiej dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe do użycia chusteczki sporobójcze na bazie kwasu nadoctowego ( nie zawierające alkoholi, chloru, fenoli, aldehydów, IV - rzędowych soli amoniowych) do szybkiego mycia i dezynfekcji powierzchni. Spektrum działania B, V, F, Tbc, S ( redukcja wszystkich patogenów w czasie maksymalnie 5 min.). Przebadane zgodnie z obowiązującymi normami. Możliwe do stosowania w obecności pacjentów, bezpieczne dla powierzchni. Opakowania po 25 lub 50 szt., rozmiar minimum 30 x 20 cm, okres trwałości min 12 m-cy od zakupu - 2500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki myjąco - dezynfekujące i pielęgnacyjne do centralnej sterylizatorni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynny, w postaci koncentratu, alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfektorach, skutecznie usuwający pozostałości organiczne typu zaschnięta i denaturowana krew. Umożliwiający mycie maszynowe narzędzi i sprzętu medycznego także wykonanego z aluminium i tworzyw sztucznych. Niewymagający neutralizacji, umożliwiający zastosowanie w myjniach ultradźwiękowych. Posiadający w swoim składzie: kwasy organiczne, alkalia, enzymy, tenzydy, środek konserwujący, inhibitor korozji. Opakowanie 20 litrów, przystosowane do systemu centralnego dozowania - 70 opakowań 2. Płynny środek płuczący, powierzchniowo czynny, zawierający środki konserwujące do użycia w myjniach dezynfektorach, przyśpieszający suszenie. Opakowanie 20 litrów, przystosowane do systemu centralnego dozowania - 6 opakowań 3. Płynny, słabo pieniący, neutralny środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym na bazie aldehydów i glioksalu, nie zawierający aldehydu mrówkowego oraz czwartorzędowych związków amoniowych. Do stosowania w myjniach dezynfektorach. Opakowanie 20 litrów, przystosowane do systemu centralnego dozowania - 6 opakowań 4. Płynny, nie utwardzający białek preparat myjąco-dezynfekujący do termostabilnych i termolabilnych narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego. Bakteriobójczy, grzybobójczy, działający na wirusy osłonowe. Nie zawierający aldehydów oraz czwartorzędowych związków amoniowych. Do wstępnego mycia i wstępnej dezynfekcji metodą zanurzeniową lub ultradźwiękową przed maszynową dekontaminacją. Opakowanie 5 litrów - 6 opakowań 5. Preparat w aerozolu do ręcznej pielęgnacji narzędzi chirurgicznych na bazie węglowodorów alifatycznych nie wpływający na proces sterylizacji parowej (rozpuszczalny w wodzie), bezpieczny toksykologicznie. Opakowanie 400 ml - 50 opakowań 6. Środek do ręcznego czyszczenia powierzchni ze stali nierdzewnej, aluminium, nie zawierający związków krzemowych. Zawierający ethylenodioxydimetanol. Opakowanie 750 ml - 12 opakowań 7. Płynny środek do pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej na bazie niejonowych związków powierzchniowo czynnych, olejków parafinowych DAB. Opakowanie 750 ml z atomizerem - 4 opakowania 8. Preparat do czyszczenia komór autoklawu, rozpuszczalny w wodzie, pH neutralne. Opakowanie 500 ml z atomizerem - 4 opakowania 9. Chusteczki bezalkoholowe 20 cm x 20 cm do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni oraz urządzeń medycznych, nadające się do dezynfekcji materiałów wrażliwych na alkohole, zawierające w składzie chlorek alkilodimetylobenzyloamoniowy oraz polimer hydrochlorku biguanidyny. Skuteczne wobec B, Tbc, F, V. Opakowanie po 200 szt. - 24 opakowania 10. Chusteczki do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i urządzeń medycznych o wymiarach 20 cm x 20 cm., zawierające w składzie 70% Propan-2-ol.Skuteczne wobec B, Tbc, F, V. Opakowanie po 200 szt. - 50 opakowań 11. Przyjazny dla skóry preparat czyszczący do dokładnego usuwania pozostałości po taśmach i substancjach klejących, gipsie i cementach. Zawierający w swoim składzie czysty terpen pomarańczowy i olej natłuszczający; niezawierający alkaliów i mydła. Opakowanie 500 ml z korkiem ułatwiającym dozowanie. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny - 24 opakowania 12. Szczotka o dł. 30 cm do oczyszczania kanałów roboczych narzędzi (w tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 2 mm. - 10 szt. 13. Szczotka o dł. 30 cm do oczyszczania kanałów roboczych narzędzi (w tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 3 mm. - 10 szt. 14. Szczotka o dł. 18 cm do czyszczenia dużych narzędzi oraz wszelkiego rodzaju misek i pojemników. Mocne i krótkie nylonowe włosie, specjalnie wyprofilowane, o powierzchni 3,2 x 6,4 cm, osadzone w plastikowej rączce posiadającej uchwyt na wieszak - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.