eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Wykonanie nowych punktów świetlnych na terenie gminy Morąg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Morąg: Wykonanie nowych punktów świetlnych na terenie gminy Morąg
Numer ogłoszenia: 207729 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9/30, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, fax 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nowych punktów świetlnych na terenie gminy Morąg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. Wykonanie oświetlenia ulicy Przemyslowej (obok budynku socjalnego) 2. Wykonanie oświetlenia ulicznego na ul. Dworcowej (od skrzyżowania z ul. Kolejową do ul. 3 Maja) 3. Wykonanie oświetlenia we wsi Ruś 4. Wykonanie oświetlenia we wsi Maliniak

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 500.00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 500.00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 400.00 PLN (słownie: czterysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymienione wyżej dokumenty w opisanej formie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 2 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia samodzielnej funkcji przy pracach elektrycznych, tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego 3 Wykaz wykonanych robót budowlanych wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadze¬nia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zbliżo¬nych co do zakresu do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z podaniem daty i miejsca ich wykonania, oraz doku¬menty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za speł¬niony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum 1 prace z zakresem tożsamym z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wyko¬nawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie wa¬runku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymienione wyżej dokumenty w opisanej formie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 4 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie¬nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 20 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymieniony wyżej dokumenty w opisanej formie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://morag-um.bip-wm.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oświetlenia ulicy Przemyslowej (obok budynku socjalnego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę obwodu oświetleniowego należy wykonać kablem ziemnym YKY 4x22 mm2 wyprowadzonym z szafki sterowania oświetleniem ulicznym SOU-2/W/i doprowadzonym do skrzynek bezpiecznikowych w pięciu słupach oświetleniowych dł. 8 m montowanych na prefabrykowanych fundamentach z wysięgnikami jednoramiennymi dł. 1 m. Na wysięgnikach latarń zamontować oprawy oświetleniowe z lampą sodową 70W. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektow oraz przedmiar robót dołączony do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oświetlenia ulicznego na ul. Dworcowej (od skrzyżowania z ul. Kolejową do ul. 3 Maja).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę obwodu oświetleniowego należy wykonać kablami ziemnymi YKY4x25,0mm2 wyprowadzonymi ze słupów Nr 11a i 16(5) istniejącego obwodu oświetleniowego ul. 3-go Maja. Na słupach tych zainstalować odgromniki ASZH480 C 100 oraz wykonać uziemienie przewodu PEN i odgromników. Wykonać uziom pionowy, głębinowy z prętów 18 GALMAR. Oporność uziomu przewodu PEN nie może przekroczyć 10 . Należy ustawić stalowe ocynkowane, słupy oświetleniowe dł. 8m montowane na prefabrykowanych fundamentach typu F-120 z wysięgnikami jednoramiennym dł. 1,5m. Na wysięgnikach latarń zamontować oprawy oświetleniowe z lampą sodową 100W. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektow oraz przedmiar robót dołączony do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie oświetlenia we wsi Ruś..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę obwodu oświetleniowego należy wykonać kablem ziemnym wyprowadzonym z istniejącego obwodu oświetleniowego miejscowości Ruś. Należy ustawić cztery słupy oświetleniowe typu WZ-9. Na słupach należy zamontować oprawy oświetleniowe z lampą sodową 70W. Oprawy należy zamontować na wysięgnikach rurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektow oraz przedmiar robót dołączony do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie oświetlenia we wsi Maliniak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa obwodu oświetleniowego we wsi Maliniak. Obwód składa sie z 160 mb przewody izolowanego linii napowietrznej nn typu AsXSn, trzech opraw oświetleniowych i trzech wysięgników. Szczegółowy zakrez zadania zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.