eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Dostawa wyposażenia do Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Bielsk Podlaski: Dostawa wyposażenia do Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku Podlaskim
Numer ogłoszenia: 207716 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim , ul. 3 Maja 17, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7300180,81,82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia do Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku Podlaskim lp. przedmiot zamówienia wymiary ilość Nr CPV HOL PUNKT INFORMACYJNY 1 biurko nr 1z szufladą na klawiaturę i mysz, oraz z szafką z żaluzją z zamkiem na komputer według rysunków 1 szt. 39121100-7 2 biurko nr 2 z szafką z szufladami według rysunków 1 szt. 39121100-7 3 nadstawka nr 3 według rysunków 1 szt. 39121100-7 4 nadstawka nr 4 według rysunków 1 szt. 39121100-7 5 szafa nr 5 według rysunków 2 szt. 39132100-7 6 krzesło obrotowe z podłokietnikami z miękką poliuretanową nakładką posiadają regulację wysokości, umożliwiającą ergonomiczne ułożenie przedramienia (90 stopni wględem tułowia) według rysunków 1 szt. 39111100-4 7 krzesło stacjonarne na metalowej ramie wykonanej z rurki stalowej o średnicy 18x1,5mm,szkielet siedziska wykonany z tworzywa sztucznego polipropylenu z atestem wytrzyłościowym siedzisko nie mniejsze niż 460 mm, wysokość od podłoża 450mm(+/-10%) według rysunków 2 szt. 39112000-0 EKSPOZYCJA OFERT PRACY 1 lada nr 1 mocowana do ściany według rysunków 2 szt. 39121100-7 2 stolik nr 2, podstawa metalowa talerzowa według rysunków 2 szt. 39143310-2 3 gablota nr 3 , , drzwi szklane (szyba hartowana bezbarwna) zamykane na zamek, plecy korek (z możliwością przypinania ogłoszeń według rysunków 4 szt. 30192170-3 4 krzesło stacjonarne na metalowej ramie wykonanej z rurki stalowej o średnicy 18x1,5mm,szkielet siedziska wykonany z tworzywa sztucznego polipropylenu z atestem wytrzyłościowym siedzisko nie mniejsze niż 460 mm, wysokość od podłoża 450mm(+/-10%) według rysunków 10 szt. 39112000-0 5 Stojak obrotowy 12 kieszeni A4 wysokość stojaka min.1420 mm kolor stalowa konstrukcja w kolorze chromu 3 szt 39151100-6 KORYTARZ 1 krzesło stacjonarne na metalowej ramie wykonanej z rurki stalowej o średnicy 18x1,5mm,szkielet siedziska wykonany z tworzywa sztucznego polipropylenu z atestem wytrzyłościowym siedzisko nie mniejsze niż 460 mm, wysokość od podłoża 450mm(+/-10%) według rysunków 4 szt. 39112000-0 2 gablota o szer 2300 mm x 1050mm, , drzwi szklane (szyba hartowana bezbarwna) zamykane na zamek, plecy korek (z możliwością przypinania ogłoszeń, rama aluminiowa o grubości 34 mm, ze skośnie ściętymi krawędziami ze względów bezpieczeństwa, 3szt 30192170-3 3 gablota o szer 1000 mm x 750 mm, , drzwi szklane (szyba hartowana bezbarwna) zamykane na zamek, plecy korek (z możliwością przypinania ogłoszeń rama aluminiowa o grubości 34 mm, ze skośnie ściętymi krawędziami ze względów bezpieczeństwa, 1 szt 30192170-3 4 Antyramy format A1 10 szt 39298000-7 KIEROWNIK CAZ 1 biurko nr 1 według rysunków 1 szt. 39121100-7 2 stół konferencyjny nr 2 według rysunków 1 szt. 39143310-2 3 szafka nr 3 według rysunków 1 szt. 39132100-7 4 regał nr 4 według rysunków 1 szt. 39132100-7 5 szafa ubraniowa nr 5 według rysunków 1 szt. 39132100-7 6 krzesło obrotowe z podłokietnikami z miękką poliuretanową nakładką posiadają regulację wysokości, umożliwiającą ergonomiczne ułożenie przedramienia (90 stopni wględem tułowia) według rysunków 1 szt. 39111100-4 7 krzesło stacjonarne tapicerowane z podwyższoną odporność na ścieranie (minimum 40.000 cykli Martindale),atesty trudnopalności na papieros EN 1021.1 i zapałkę EN 1021.2 oraz tkanina nietoksyczna PN-88/b-02855. według rysunków 7 szt. 39112000-0 LIDER KLUBU PRACY 1 biurko profilowane nr 1 z szufladą na klawiaturę i mysz, wózkiem na komputer i przelotką na kable według rysunków 1 szt. 39121100-7 2 dostawka nr 2 według rysunków 1 szt. 39121100-7 3 kontener nr 3 z szufladami i zamkiem centralnym według rysunków 1 szt. 39121100-7 4 szafka nr 4 według rysunków 1 szt. 39132100-7 5 szafka nr 5 według rysunków 1 szt. 39132100-7 6 regał nr 6 według rysunków 1 szt. 39132100-7 7 szafa ubraniowa nr 7 według rysunków 1 szt. 39132100-7 8 krzesło stacjonarne tapicerowane z podwyższoną odporność na ścieranie (minimum 40.000 cykli Martindale),atesty trudnopalności na papieros EN 1021.1 i zapałkę EN 1021.2 oraz tkanina nietoksyczna PN-88/b-02855. według rysunków 2 szt. 39112000-0 9 krzesło obrotowe z podłokietnikami z miękką poliuretanową nakładką posiadają regulację wysokości, umożliwiającą ergonomiczne ułożenie przedramienia (90 stopni wględem tułowia) według rysunków 1 szt. 39111100-4 SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO 1 biurko profilowane nr 1 z szufladą na klawiaturę i mysz, wózkiem na komputer i przelotką na kable według rysunków 1 szt. 39121100-7 2 biurko profilowane nr 2 z szufladą na klawiaturę i mysz, wózkiem na komputer i przelotką na kable według rysunków 1 szt. 39121100-7 3 kontener nr 3 z szufladami i zamkiem centralnym według rysunków 2 szt. 39121100-7 4 stół konferencyjny nr 4, stelaż metalowy konstrukcja podblatowa nogi fi 60 według rysunków 1 szt. 39143310-2 5 regał nr 5 według rysunków 2 szt. 39132100-7 6 regał nr 6 według rysunków 1 szt. 39132100-7 7 szafa ubraniowa nr 7 według rysunków 1 szt. 39132100-7 8 krzesło obrotowe z podłokietnikami z miękką poliuretanową nakładką posiadają regulację wysokości, umożliwiającą ergonomiczne ułożenie przedramienia (90 stopni wględem tułowia) według rysunków 2 szt. 39111100-4 9 krzesło stacjonarne tapicerowane z podwyższoną odporność na ścieranie (minimum 40.000 cykli Martindale),atesty trudnopalności na papieros EN 1021.1 i zapałkę EN 1021.2 oraz tkanina nietoksyczna PN-88/b-02855. według rysunków 4 szt. 39112000-0 POŚREDNICTWO PRACY POKÓJ NR 1 1 biurko profilowane nr 1 z szufladą na klawiaturę i mysz, wózkiem na komputer i przelotką na kable według rysunków 1 szt. 39121100-7 2 biurko profilowane nr 2 z szufladą na klawiaturę i mysz, wózkiem na komputer i przelotką na kable według rysunków 1 szt. 39121100-7 3 kontener nr 3 z szufladami i zamkiem centralnym według rysunków 2 szt. 39121100-7 4 szafka nr 4 według rysunków 2 szt. 39132100-7 5 dostawka nr 5 według rysunków 2 szt. 39121100-7 6 stolik nr 6 według rysunków 1 szt. 39143310-2 7 regał nr 7 według rysunków 1 szt. 39132100-7 8 szafa ubraniowa nr 8 według rysunków 1 szt. 39132100-7 9 przegroda nr 9 według rysunków 1 szt. 39121100-7 10 krzesło obrotowe z podłokietnikami z miękką poliuretanową nakładką posiadają regulację wysokości, umożliwiającą ergonomiczne ułożenie przedramienia (90 stopni wględem tułowia) według rysunków 2 szt. 39111100-4 11 krzesło stacjonarne tapicerowane z podwyższoną odporność na ścieranie (minimum 40.000 cykli Martindale),atesty trudnopalności na papieros EN 1021.1 i zapałkę EN 1021.2 oraz tkanina nietoksyczna PN-88/b-02855. według rysunków 3 szt. 39112000-0 POŚREDNICTWO PRACY POKÓJ NR 2 1 biurko profilowane nr 1 z szufladą na klawiaturę i mysz, wózkiem na komputer i przelotką na kable według rysunków 1 szt. 39121100-7 2 biurko profilowane nr 2 z szufladą na klawiaturę i mysz, wózkiem na komputer i przelotką na kable według rysunków 1 szt. 39121100-7 3 kontener nr 3 z szufladami i zamkiem centralnym według rysunków 2 szt. 39121100-7 4 szafka nr 4 według rysunków 2 szt. 39132100-7 5 dostawka nr 5 według rysunków 2 szt. 39121100-7 6 szafka nr 6 według rysunków 1 szt. 39132100-7 7 regał nr 7 według rysunków 1 szt. 39132100-7 8 regał nr 8 według rysunków 1 szt. 39132100-7 9 przegroda nr 9 według rysunków 1 szt. 39121100-7 10 krzesło obrotowe z podłokietnikami z miękką poliuretanową nakładką posiadają regulację wysokości, umożliwiającą ergonomiczne ułożenie przedramienia (90 stopni wględem tułowia) według rysunków 2 szt. 39111100-4 11 krzesło stacjonarne tapicerowane z podwyższoną odporność na ścieranie (minimum 40.000 cykli Martindale),atesty trudnopalności na papieros EN 1021.1 i zapałkę EN 1021.2 oraz tkanina nietoksyczna PN-88/b-02855. według rysunków 2 szt. 39112000-0 POŚREDNICTWO PRACY POKÓJ NR 3 1 biurko profilowane nr 1 z szufladą na klawiaturę i mysz, wózkiem na komputer i przelotką na kable według rysunków 1 szt. 39121100-7 2 biurko profilowane nr 2 z szufladą na klawiaturę i mysz, wózkiem na komputer i przelotką na kable według rysunków 1 szt. 39121100-7 3 kontener nr 3 z szufladami i zamkiem centralnym według rysunków 2 szt. 39121100-7 4 szafka nr 4 według rysunków 2 szt. 39132100-7 5 dostawka nr 5 według rysunków 2 szt. 39121100-7 6 stolik nr 6 według rysunków 1 szt. 39143310-2 7 regał nr 7 według rysunków 1 szt. 39132100-7 8 szafa ubraniowa nr 8 według rysunków 1 szt. 39132100-7 9 przegroda nr 9 według rysunków 1 szt. 39121100-7 10 krzesło obrotowe z podłokietnikami z miękką poliuretanową nakładką posiadają regulację wysokości, umożliwiającą ergonomiczne ułożenie przedramienia (90 stopni wględem tułowia) według rysunków 2 szt. 39111100-4 11 krzesło stacjonarne tapicerowane z podwyższoną odporność na ścieranie (minimum 40.000 cykli Martindale),atesty trudnopalności na papieros EN 1021.1 i zapałkę EN 1021.2 oraz tkanina nietoksyczna PN-88/b-02855. według rysunków 2 szt. 39112000-0.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się składanie zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp stanowiącej nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na ewentualnym rozszerzeniu dostawy o kolejne meble

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.11.00 - Biurka 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.33.10 - Stoliki 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 39.15.11.00 - Stojaki 39.29.80.00 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca przedstawi: - oświadczenie, o spełnianiu warunków określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu, z przyczyn o których mowa w art. 24 tej ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi - wykaz zrealizowanych zamówień w zakresie przedmiotu zamówienia w ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich przedmiotu, dat realizacji i odbiorców. Na potwierdzenie jakości wykonanych usług Wykonawca dostarcza referencje. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca udokumentuje posiadaną wiedzę i doświadczenia Dysponowanię odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca przedstawi: - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z opisem zakresu wykonywanych przez nie czynności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3.1). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zestawienie kosztorysowe - Indywidualna kalkulacja Dostawcy, która ma być sporządzona dokładnie na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia i wymagań na poszczególne meble (opisane w pkt.4.3, 4.3.1 SIWZ) z uwzględnieniem rysunków poglądowych w zał nr 5 do SIWZ, jak również wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Dostawców warunków Dostawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Dostawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - czas trwania udzielonej gearancji na dostarczone meble - 0.10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup-bielsk.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim ul. 3 Maja 17, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój nr 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim ul. 3 Maja 17, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój nr 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.