eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Zakup samochodu osobowego typu mikrobus ( 8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,w tym na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Koluszkach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-01

Koluszki: Zakup samochodu osobowego typu mikrobus ( 8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,w tym na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Koluszkach.
Numer ogłoszenia: 207653 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Budowlanych 8, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 0-44 7141963, faks 0-44 7141963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswk1@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego typu mikrobus ( 8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,w tym na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Koluszkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego jednego samochodu osobowego typu mikrobus ( 8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach. Minimalne wymagania jakie powinien spełniać samochód i informację dotyczące przedmiotu przetargu nieograniczonego. 1. Nadwozie 1) rodzaj nadwozia - typu 9- cio osobowy, 1 kierowca + 8 pasażerów, 2) liczba miejsc dla osób na wózku inwalidzkim: 1 ( środkowy fotel demontowany w 3 rzędzie w celu przymocowania wózka) 3) nadwozie typu furgon - przeszklone, 4) nadwozie stalowe o jednolitej konstrukcji, ocynkowane, lakier metalizowany - kolor dowolny, do uzgodnienia z Zamawiającym, 5) rozstaw osi min. 3000 mm, wysokość wewnętrznej przestrzeni osobowej minimum 1500 mm. 2. Silnik 1) wysokoprężny z turbodoładowaniem, wtrysk bezpośredni, 2) paliwo - olej napędowy, 3) pojemność silnika w zakresie: min. 1880 cm3 - max. 2200 cm3 4) moc silnika min. 114 KM, 3. Wyposażenie 1) układ hamulcowy z system ABS, i ESP. 2) immobiliser, 3) układ kierowniczy ze wspomaganiem, 4) klimatyzacja manualna dwustrefowa, 5) dodatkowe ogrzewanie tylnej części pasażerskiej, 6) elektryczne otwieranie szyb przód, 7) zewnętrzne lusterka podgrzewane i regulowane elektrycznie, 8) halogenowe światła przednie z tylnym światem przeciwmgłowym, 9) centralny zamek sterowany zdalnie, 10) auto alarm, 11) fabryczny zestaw radiowy z USB z nagłośnieniem, 12) poduszka powietrzna dla kierowcy, 13) fotel kierowcy z regulacją wysokości, przesuwu i pochylenia oparcia oraz pasem bezpieczeństwa, 14) trzy niezależne fotele z pasami trzypunktowymi z regulowanym oparciem z funkcją szybkiego demontażu trzeciego rzędu, 15) tapicerowana podsufitka, 16) pełne przeszklenie samochodu, 17) drzwi tylne 2 skrzydłowe przeszklone, otwierające się na kąt 180 stopni, 18) ogrzewane szyby tylnej, 19) drzwi przesuwne z prawej strony, 20) antypoślizgowa wykładzina, 21) gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy, 22) pełnowymiarowe koło zapasowe i komplet narzędzi, 23) dodatkowy komplet 4 opon zimowych z felgami, 24) dodatkowe oświetlenie przestrzeni pasażerskiej, 25) fabryczny zestaw głośnomówiący do telefonu Bluetooth sterowany z koła kierownicy. 26) gniazdo zasilania na desce rozdzielczej 12V, 27) komputer pokładowy. 4. Układ przeniesienia napędu 1) napęd na przód, 2) skrzynia biegów - manualna: 5-cio lub 6-cio biegowa (plus bieg wsteczny). 5. Zabudowa specjalna 1) możliwość wymontowania 1 środkowego siedzenia w III rzędzie celem zrobienia miejsca dla wózka inwalidzkiego, 2) winda hydrauliczna zamontowana w tylnej części samochodu umożliwiająca wprowadzenie osoby na wózku inwalidzkim do pojazdu, 3) atestowane mocowanie do jednego wózka inwalidzkiego (listwy, pasy mocujące wózek, biodrowy pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim) 4) zamontowane uchwyty ułatwiające wsiadanie, 5) wymagane oznakowanie pojazdu - symbolem wózka inwalidzkiego z przodu i tyłu pojazdu oraz logiem PFRON zgodnie z obowiązującymi przepisami 6) ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe, 6. Wymagania dodatkowe 1) auto fabrycznie nowe, nieużytkowane, nie wystawowe, rok produkcji 2014, 2) gwarancja na lakier co najmniej 2 lata, 3) gwarancja na silnik i podzespoły na okres co najmniej 2 lata bez limitu kilometrów, 4) długość całkowita pojazdu 4950 mm - 5300 mm, 5) norma spalania - samochód powinien spełniać normę emisji spalin EURO 5 potwierdzone świadectwem homologacji lub innym dokumentem. 6) gwarancja na perforację nadwozia co najmniej 8 lat,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty ( załącznik nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), 2) Wypełniony formularz zawierający opis podstawowych minimalnych parametrów technicznych i wyposażenia pojazdu - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), 3) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia, b) w innych uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności, gdy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianę tych komponentów na inne spełniające warunki opisane w S.I.W.Z. W takim przypadku Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany. c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, zamawiający może wprowadzić zmiany umowy wynikające z tych przepisów. d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający za zgodą Wykonawcy może dokonać takiej zmiany. e) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, f) zmiany podmiotu trzeciego ( podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, g) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw-koluszki.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Koluszkach 95- 040 Koluszki ul. Budowlanych 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach 95- 040 Koluszki ul. Budowlanych 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie zostanie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji Programu wyrównywania różnic miedzy regionami II w obszarze D pod nazwą Zakup samochodu osobowego typu mikrobus ( 8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,w tym na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Koluszkach.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.