eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Szczecin: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 207628 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160724 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie w likwidacji, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303439, 4303465, faks 91 4303606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych polegających na wymianie części stolarki okiennej drewnianej i parapetów wewnętrznych w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. WałyChrobrego 4, zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym: -Wymiana okien w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie-(załącznik nr 8 do SIWZ) oraz dodatkowo parapetów zewnętrznych (w miejsce istniejących: elewacja W2, I i II piętro), a także jednego okna nad wejściem głównym do budynku od strony ul. Wały Chrobrego, nie przedstawionego w ww. projekcie - zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 1.Wymianę stolarki okiennej na nowe okna wykonane z drewna red meranti z ramami drewnianymi klejonymi trójwarstwowo z drewna barwionego w kolorze brązowym zbliżonym do koloru w już wymienionych oknach w poszczególnych elewacjach, szklone szybami zespolonymi (4-16-4T) ze szkła typu float, ze współczynnikiem przenikania ciepła U mniejszym lub równym 1,1 W/m2K i współczynnikiem izolacyjności akustycznej Rw = 32 dB oraz wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z płyt wiórowych laminowanych (postforming) w kolorze dopasowanym do koloru stolarki okiennej. Okna na korytarzach i w toaletach należy wyposażyć w specjalne zabezpieczenie uniemożliwiające ich otwieranie przez osoby niepowołane. Wymiany należy dokonać w lokalizacjach zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2.Wymianę jednego okna na nowe zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, wykonanego z drewna red meranti z ramą drewnianą klejoną trójwarstwowo z drewna barwionego w kolorze brązowym zbliżonym do koloru w już wymienionych oknach w tej elewacji, szklonego szybą zespoloną (4-16-4T) ze szkła typu float, ze współczynnikiem przenikania ciepła U mniejszym lub równym 1,1 W/m2K i współczynnikiem izolacyjności akustycznej Rw = 32 dB. Lokalizacja: nad wejściem głównym do budynku Urzędu od strony ul. Wały Chrobrego. 3.Wymianę parapetów zewnętrznych blaszanych na nowe parapety z blachy powlekanej w kolorze dopasowanym do koloru stolarki okiennej. Lokalizacja: w miejsce istniejących w elewacji W2 - pierwsze piętro: przy oknach O32 i O33, drugie piętro: przy oknach O12..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner System Okien i Drzwi Piotr Paszkowski i Jakub Paszkowski, Spółka Jawna, Danowo 33,, 71-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1040571,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 891355,00

  • Oferta z najniższą ceną: 891355,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2185995,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.