eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › ZAKOŃCZENIE PROCESU ZWODOCIĄGOWANIA I SKANALIZOWANIA M. SIANÓW UL. LUTYKÓW I UL. WĘGORZEWSKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Sianów: ZAKOŃCZENIE PROCESU ZWODOCIĄGOWANIA I SKANALIZOWANIA M. SIANÓW UL. LUTYKÓW I UL. WĘGORZEWSKA
Numer ogłoszenia: 207622 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Sianów , ul. Armii Polskiej 30/13, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185281, faks 094 3185320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKOŃCZENIE PROCESU ZWODOCIĄGOWANIA I SKANALIZOWANIA M. SIANÓW UL. LUTYKÓW I UL. WĘGORZEWSKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową: sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, sieci wodociągowej, przepompowni ścieków - tłoczni, odtworzenie drogi wewnętrznej asfaltowej wraz z remontem - wymianą istniejącej kanalizacji deszczowej dla realizacji przedsięwzięcia pn.: ZAKOŃCZENIE PROCESU ZWODOCIĄGOWANIA I SKANALIZOWANIA M. SIANÓW UL. LUTYKÓW I UL. WĘGORZEWSKA Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. ulica Lutyków: 1.1. Kanalizacja sanitarna: - rurociągi grawitacyjne 200 PVC - sieć o długości 227,5 m. - rurociągi grawitacyjne 160 PVC - sieć o długości 157,0 m - rurociągi grawitacyjne 160 PVC - przyłącza o długości 73,5 m. 1.2. Kanalizacja deszczowa grawitacyjna - rurociągi grawitacyjne z rur PCV d=300 mm L = 70,0 m - rurociągi grawitacyjne z rur PVC d=200 mm L = 111,0 m - rurociągi grawitacyjne z rur PVC d=150 mm L = 12,0 m 1.3. Kanalizacja sanitarna tłoczna - rurociągi ciśnieniowe 125 mm PE 14,0 m. 2. Sieć wodociągowa: - sieć wodociągowa 110 PE o łącznej długości L = 284,5 m - przyłącza 32 PE o łącznej długości L = 362,5 m 3. Dostawa i montaż przepompowni ścieków - tłoczni w ilości 1 kpl. 4. Roboty elektryczne związane z zasilaniem i elementami sterowania przepompowni ścieków - tłoczni. 5. Wykonanie ogrodzenia i zagospodarowania terenu przepompowni - tłoczni ścieków. 6. Wykonanie robót odtworzeniowych ( m.in. odtworzenie dróg, nawierzchni, ogrodzeń). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 2. ulica Węgorzewska: 2.1. Kanalizacja sanitarna: - etap I - rurociągi grawitacyjne 200 PVC - sieć o długości 539,0 m. - rurociągi grawitacyjne 160 PVC - sieć o długości 410,0 m - rurociągi grawitacyjne 160 PVC - przyłącza o długości 8,0 m. - etap II - rurociągi grawitacyjne 200 PVC - sieć o długości 220,0 m. - etap III - rurociągi grawitacyjne 160 PVC - sieć o długości 241,3 m - rurociągi grawitacyjne 160 PVC - przyłącza o długości 21,7 m. 2.2. Kanalizacja sanitarna tłoczna: - etap I - rurociągi ciśnieniowe 110 mm PE 491,0 m. - etap II - rurociąg tłoczny 40 PE 268,0 m 2. Sieć wodociągowa: - etap I - sieć wodociągowa 110 PE - 32 PE o łącznej długości L = 1173,0 m - przyłącza 32 PE o łącznej długości L = 281,0 m - przyłącza 40 PE o łącznej długości L = 30,5 m - etap II - sieć wodociągowa 110 PE o łącznej długości L = 438,0 m - przyłącza 32 PE o łącznej długości L = 42,0 m - etap III - sieć wodociągowa 90 PE o łącznej długości L = 258,6 m - przyłącza 32 PE o łącznej długości L = 43,8 m 3. Dostawa i montaż przepompowni ścieków - tłoczni w ilości 1 kpl. 4. Dostawa i montaż urządzenia zbiornikowo-tłocznego szt. 1 5. Roboty elektryczne związane z zasilaniem i elementami sterowania przepompowni ścieków - tłoczni. 6. Wykonanie ogrodzenia i zagospodarowania terenu przepompowni - tłoczni ścieków. 7. Wykonanie robót odtworzeniowych ( m.in. odtworzenie dróg, nawierzchni, ogrodzeń). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000 PLN. 2. Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 24.07.2009r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA II Oddział w Koszalinie nr 82124036531111000041881956. z adnotacją WADIUM - przetarg ozn. GKAPP - 7020/2/09. Do Oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (dowód potwierdzający dokonanie operacji przelewu lub oświadczenie Wykonawcy o wniesieniu wadium). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w wyznaczonym terminie znajdzie się ono na podanym wyżej koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pozostałych, wyżej wymienionych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.5 pzp. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym rozdziale zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3) spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału, 4) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 2. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 3. udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji; 4. wykonać przedmiot zamówienia w terminie do dnia 31 sierpnia 2010 r.; 5. zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium; 6. wykazać się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości ok. 1.000.000,00 PLN brutto i przedłożą referencję/e/ potwierdzającą/e/, że zamówienie/a/ zostało/y/ zrealizowane (bądź jest realizowane) należycie. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia. Uwaga: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt. 1 pdpkt 2)-4). W przypadku konsorcjum/spółki cywilnej każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt. 1 pdpkt 1) czyli żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 1) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp; e) Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3; Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3; b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; e) zawiera błędy w obliczeniu ceny; f) w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3; g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, oferta powinna zawierać: a) nazwę wykonawcy, adres, telefon, fax, datę sporządzenia oferty, nr REGON, nr KRS b) oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, nr NIP, c) cenę ryczałtową wykonania zamówienia brutto (tj. z podatkiem VAT), d) termin wykonania zamówienia, e) okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, f) akceptacja warunków płatności, g) oświadczenie w sprawie wykonania zamówienia siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców. 2) oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające: a) dane Wykonawcy, b) oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c) oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem(sca) wykonania przedmiotu zamówienia. e) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f) oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g) oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy; 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć umowę spółki oraz pełnomocnictwo do podpisywania oferty i umowy w prowadzonym postępowaniu przez wspólnika wskazanego w pełnomocnictwie. Spółki jawne powinny załączyć dodatkowo umowę spółki i o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) wykaz wykonanych robót wraz z referencjami zgodny z wymogami określonymi w rozdziale III, punkt VIII, pdpkt 2.6 - Załącznik nr 8 do SIWZ; Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedstawionych referencji; 8) Dowód zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III , pkt XII SIWZ. 9) Wykaz podwykonawców oraz opis i zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców wraz z zobowiązaniem podwykonawców do współpracy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 10) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - w tym kierownik robót z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami), 11) potencjał techniczny - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 12) kosztorys ofertowy, 13) harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania sporządzony w oparciu o wzór stanowiący załącznik Nr 12 do SIWZ. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1a) i 1b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymaganych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) oferta, oświadczenie na zał. nr 3 oraz wykaz wykonanych robót składane są wspólnie natomiast pozostałe dokumenty przez każdego partnera oddzielnie; 2)Pozostałe dokumenty oraz warunki odnośnie ich treści i formy wymagane przez Zamawiającego w przypadku składania oferty wspólnej zostały określone w rozdziale III pkt. XIV SIWZ pdpkt. 2. WAŻNE Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/ne do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona). Wszystkie zapisane strony oferty i załączników powinny być podpisane lub zaparafowane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sianow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie papierowej w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, pokój nr 4 (oficyna II p.) w godz. 900 - 1400, tel. (094) 3469542..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: GMINA SIANÓW - URZĄD GMINY I MIASTA Ul. ARMII POLSKIEJ 30 76-004 SIANÓW, pokój NR 12 (SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.