eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe (AN - 1, AN-3, AN-5, AN-6)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe (AN - 1, AN-3, AN-5, AN-6)
Numer ogłoszenia: 207609 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4/12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe (AN - 1, AN-3, AN-5, AN-6).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe (AN - 1, AN-3, AN-5, AN-6). Zakres prac obejmuje: demontaż okien drewnianych skrzynkowych zespolonych; montaż nowych okien z PCV; demontaż i montaż parapetów wewnętrznych i zewnetrznych; naprawa ościeży wewnętrznych i zewnętrznych wraz z pomalowaniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 1.200,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty o których mowa w art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 ww. ustawy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty oraz oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg wzoru Oferty stanowiącego załączniki Nr 1 i 1a do SIWZ). 2). Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ). 3). Oświadczenie o nie podleganiu wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ). 4). Wykaz zrealizowanych prac w zakresie przedmiotu zamówienia ostatnich 5 lat (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Dodatkowo 3 dokumenty (np. referencje) z zakresu przedmiotu zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na PCV potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie. 5). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 6). Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania bez ograniczeń prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia, czyli kierownikiem budowy i robót posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane lub konstrukcyjno-inżynieryjne. Na potwierdzenie spełniania warunku żądamy kopii powyższych uprawnień. 7). Aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony przez tę Izbę dla osoby posiadającej powyższe uprawnienia. 8). Aprobata Techniczna Instytutu Techniki Budowlanej na okna PCV (kompletna) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne. 9). Certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności uprawniające do oznaczania wyrobu znakiem budowlanym na okna PCV (oświadczenie o zaopatrywaniu się u wskazanego w dokumencie producenta - jeżeli dotyczy). 10). Atest Higieniczny PZH stwierdzający możliwość stosowania produktu w budynkach mieszkalnych. 11). Kopia dowodu wpłaty wadium. 12). Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zanpragapld.com.pl/przetarg.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pokój nr 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego-świetlica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.