eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Bieżące remonty dróg - nadzór inwestorski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-01

Staszów: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Bieżące remonty dróg - nadzór inwestorski
Numer ogłoszenia: 207559 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203071 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Bieżące remonty dróg - nadzór inwestorski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad remontem cząstkowym dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Staszów obejmujący: -Remont cząstkowy przy użyciu remontera o średnich głębokościach od 2 cm do 4 cm o powierzchni 200m2, -Remont cząstkowy przy użyciu remontera o średnich głębokościach ubytku powyżej 4cm o powierzchni 300m2, -Uzupełnienie spękań w nawierzchni bitumicznej z zastosowaniem emulsji asfaltowej K-705 i grysu bazaltowego przy użyciu układarki powierzchniowych utrwaleń o powierzchni 264m.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nadzory Budowlane - Obsługa Inwestycji MJJ Marek Jakóbkiewicz, Os. Na Stoku 35B/32, 25-437 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z wymogami art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego pn. Bieżące remonty dróg - nadzór inwestorski realizowanego zgodnie z umową Nr 20/BZP/11/IPP/2014 z dnia 29.04.2014r. Zamówienie uzupełniające obejmowałoby, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem cząstkowym dróg i ulic na terenie miasta i gminy Staszów w zakresie: -remont cząstkowy przy użyciu remontera o średnich głębokościach od 2 cm do 4 cm o powierzchni 200m2. -remont cząstkowy przy użyciu remontera o średnich głębokościach ubytku powyżej 4cm o powierzchni 300m2. -uzupełnienie spękań w nawierzchni bitumicznej z zastosowaniem emulsji asfaltowej K-705 i grysu bazaltowego przy użyciu układarki powierzchniowych utrwaleń o powierzchni 264m2. Dopuszczalność udzielenia zamówienia uzupełniającego wynika z łącznego zaistnienia następujących przesłanek, wynikających z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Pzp: -wykonanie zamówienia uzupełniającego powierzy się Panu Markowi Jakóbkiewiczowi prowadzącemu działalność gospodarczą pn.: Nadzory Budowlane - Obsługa Inwestycji MJJ Marek Jakóbkiewicz, Os. Na Stoku 35B/32, 25-437 Kielce, któremu udzielono w trybie przetargu nieograniczonego zamówienia podstawowego w dniu 29.04.2014r. - wartość zamówienia uzupełniającego stanowi kwotę brutto 307,50zł (słownie złotych: trzysta siedem złotych 50/100) i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (50% wartości zamówienia podstawowego brutto - 1 045,50zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterdzieści pięć 50/100) - zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Udzielenie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego umożliwi w sposób celowy i oszczędny uzyskać najlepszy efekt z danych nakładów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.