eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE PRZEBUDOWY CHODNIKA PRZY UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (ODCINEK OD UL. KOPERNIKA DO UL. WIŚLANEJ)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE PRZEBUDOWY CHODNIKA PRZY UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (ODCINEK OD UL. KOPERNIKA DO UL. WIŚLANEJ)
Numer ogłoszenia: 207554 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRZEBUDOWY CHODNIKA PRZY UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (ODCINEK OD UL. KOPERNIKA DO UL. WIŚLANEJ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE: 1. Rozbiórka istniejącego chodnika o nawierzchni bitumicznej, 2. Wykonanie korytowania do projektowanych rzędnych, 3. Wykonanie podbudowy, 4. Wbudowanie krawężników betonowych, 5. Wykonanie chodników z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce piaskowej, 6. Wykonanie nawierzchni na zjazdach, 7. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - Usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). - Wykonanie, utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonanie robót, oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu wykonanym przez wykonawcę. - Wykonanie wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. - Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. - Pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy. UWAGA ! - Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do specyfikacji. - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość materiałów stosowanych do wykonania zamówienia potwierdzające, iż wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia posiadają aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI ZGODNIE Z ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU t.j. DZ. U. z 2006 r. NR 164 POZ. 1163 ZE ZM.: 1. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA NIEZBĘDNE DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, 2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA TJ: a)KIEROWNIK BUDOWY ma posiadać: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac i uprawnienia: wykształcenie średnie lub wyższe budowlane w specjalności drogowej + kserokopia aktualnego wpisu do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; b)MAJSTER ROBÓT ma posiadać: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac i uprawnienia: wykształcenie co najmniej techniczne budowlane lub drogowe wykonawcze w zakresie dróg. NALEŻY udokumentować posiadanie w/w wykształcenia i uprawnień załączając kopie wymaganych dokumentów c)osoba/y wskazane do realizacji niniejszego zadania winny być przeszkolone z zakresu bhp i p. poż. i wyposażone w sprzęt ochrony osobistej - (w celu potwierdzenia należy załączyć stosowne oświadczenie wg wzoru SIWZ) WYMAGANE jest posiadanie przez Wykonawcę co najmniej następującego potencjału technicznego: - ciągnik kołowy, - samochód skrzyniowy, - samochód samowyładowczy do 5 ton, - samochód samowyładowczy 5-10 ton, - koparko - ładowarka, - sprężarka powietrza spalinowa, - piła spalinowa, - zagęszczarka. Uwaga ! - W przypadku samochodów powyżej 3,5 T wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty zaświadczenie/ zezwolenie na przewozy drogowe na potrzeby własne wydane przez stosowny miejscowo WYKONAWCA WYKAŻE, że zrealizował z należyta starannością w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty o podobnym zakresie i wartości jak stanowi przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż wskazany powyżej to za ten okres. W CELU POTWIERDZENIA NALEŻY ZAŁĄCZYĆ REFERENCJE od poprzednich Zamawiających potwierdzające wykonanie wskazanych prac z podaniem zakresu, terminu, wartości prac i informacji na temat ich wykonania) 3. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA; - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe) 4. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU - t.j. DZ. U. z 2006 r. NR 164 POZ. 1163 Z PÓŻN. ZM. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. 2. oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4. oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne. 5. wykaz osób - należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kopie stosownych decyzji o posiadanych uprawnieniach i kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do PIIB. 6. oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia są przeszkolone z zakresu bhp i p.poż. i zostaną wyposażone w sprzęt ochrony osobistej przed przystąpieniem do realizacji prac. 7. wykaz sprzętu - Wykonawca w przypadku samochodów powyżej 3,5 T zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie lub zezwolenie na przewozy drogowe na potrzeby własne wydane przez stosowny miejscowo i rzeczowo dla siedziby Wykonawcy organ. 8. wykaz prac wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 9. oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); 11. oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. 12. wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów. Uwaga ! - w/w wzór należy załączyć nawet jeśli Wykonawca przedmiotowe zamówienie będzie wykonywał samodzielnie tj: bez partnera poprzez wpisanie słowa (nie dotyczy). 13. pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, KTÓREGO WZÓR ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.