eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobiu i podrobów z drobiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Warszawa: Dostawa drobiu i podrobów z drobiu
Numer ogłoszenia: 207547 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 168681 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobiu i podrobów z drobiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu i podrobów z drobiu. 1. Jakość organoleptyczna żywności, której nie można ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana jest przy produkcji. W przypadku nie spełnienia wymagań surowiec, zostaje zwrócony do dostawcy a fakt ten zostanie odnotowany w formularzu reklamacyjnym. 2. Znakowanie artykułów spożywczych musi zapewnić ich identyfikowalność. Wymagania dotyczące znakowania dla wszystkich artykułów zgodne z obowiązującym prawem żywnościowym (min. Dyrektywa 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 marca 2000r. w sprawie zbliżenia ustawodastw Państw Członkowskich w zakresie etykietowania prezentacji i reklamy środków spożywczych) w przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz środków spożywczych po dacie minimalnej trwałości lub przekroczonym terminie przydatności do spożycia, nastąpi odmowa przyjęcia odnotowana w formularzu reklamacyjnym. 3. Żywność powinna odpowiadać normom handlowym zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady (EWG) nr. 1906/90 z dnia 26.06.1990r. w sprawie niektórych norm handlowych w odniesieniu do drobiu z późn. zm. 4. Dostawca musi funkcjonować zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawa żywnościowego. 5. Opakowania: a/ VAC lub luzem b/ pojemniki czyste nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane bez wody i pozostałości lodu 6. Właściwości fizyko - chemiczne i biologiczne: a/ brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni - brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych 7. Tkanka mięsna: a/ skóra na całej powierzchni pozbawiona pierzy, b/ dopuszczalne niejednolite zabarwienia skóry, 8. Zapach: a/ charakterystyczny, bez obcych zapachów, niedopuszczalny obcy świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje 9. Wymagania przy każdej dostawie: a/ do każdej dostawy, na każdą partię określonego surowca, handlowy dokument identyfikacyjny, zgodnie z Ustawą z dnia 16.12.2005r., o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U 2005 Nr. 17, poz. 127) oraz Rozporządzeniem WE 853.2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U.URZ.UEL 139 z 30.04.2004r.,) b/ Etykieta zawierająca minimum: opis asortymentu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia c/ temperatura surowców (mierzona w produkcje w momencie odbioru dostawy musi mieścić się w zakresie od 0 do 4 C. d/ warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, powinien posiadać na sobie czysty fartuch..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 220159.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGRO-HANDEL Sp. z o.o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 220159,20
  • Oferta z najniższą ceną: 220159,20 oferta z najwyższą ceną: 220159,20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.