Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Gdańsk: Dostawa nowego koła oraz 288 kołków do kół kompaktora BOMAG BC 972 RB nr fabryczny 101570801023
Numer ogłoszenia: 207539 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3260100, 3221576, fax 058 3221576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa spółka Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego koła oraz 288 kołków do kół kompaktora BOMAG BC 972 RB nr fabryczny 101570801023.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest :dostawa jednego nowego koła oraz 288 kołków do kompaktora Bomag BC 972 RB nr fabryczny 101570801023 opisanych w poniższej tabeli. Tabela nr 1 lista części L. p. Przedmiot zamówienia Określenie części Nr katalogowy BOMAG: Ilość Szt. 1 2 3 4 1- Koło T48 o liczbie kołków 72- 57003521- 1; 2- Śruba- 101.28- 24; 3- Kołek- 57330111- 288; 3. Informacje dodatkowe: 1. Wszelkie zawiadomienia, wezwania sporządzane będą w języku polskim i wysyłane będą pocztą, na adresy podane w § 10 umowy. - doręczenie jest skuteczne, jeżeli zostało dokonane na adres i numery wskazane w § 10 umowy, -Zamawiający i Wykonawca zobowiązani są do powiadomienia się o zmianach adresu i numerów, o których mowa w § 10 ust. 1 umowy, a nie wykonanie tego obowiązku powoduje, że doręczenia dokonane na adresy i numery podane w § 10 ust.1 umowy, będą skuteczne. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 75 dni od dnia podpisania umowy. 3. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia jest zakład utylizacyjny prowadzony przez Zamawiającego. 4. Wartość dostawy będącej przedmiotem zamówienia ustalona będzie na podstawie ceny, określonej w Formularzu Oferty - załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Cena oferty będzie ceną ryczałtową obejmującą zakres zamówienia opisany w niniejszym SIWZ. 6. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia w cenie określonej w Formularzu Oferty 7. Odpowiedzialność za części i zespoły objęte przedmiotem zamówienia, do chwili odbioru przez Zamawiającego spoczywa w całości na Wykonawcy. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przedmiotu zamówienia na min. 12 (dwanaście) miesięcy bez limitu motogodzin pracy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca uzyska na fabrycznie nowe części objęte przedmiotem zamówienia terminy dłuższe, wówczas przeniesie je na Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy oświadczenie, że koło oraz kołki objęte przedmiotem zamówienia są nowe, kompletne, w pełni sprawne i gotowe do użycia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.32.40.00 - Koła, części i akcesoria Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.40.00 - Koła, części i akcesoria Oryginalny kod CPV: 28.71.14.00 - Śruby Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.14.00 - Śruby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki. a)posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalna kwotę 200.000,00 złotych 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 9. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) potwierdzoną kopię certyfikatu lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego posiadanie uprawnień autoryzowanego przedstawiciela serwisowego producenta maszyny objętej przedmiotem zamówienia, 4) najpóźniej w dniu podpisania umowy złożyć potwierdzoną kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 200.000 PLN
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 80-180 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 80-180 Gdańsk sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Modernizacja elewacji zabytkowego obiektu w Słupsku: XVI-wieczny Zamek Książąt Pomorskich"
- Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO PRZETWARZANIA DOKUMENTACJI ZAWIERAJĄCEJ DANE UZYSKANE OD INSTYTUCJI FINANSOWYCH
- Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWA, INSTALACJA I KONFIGURACJA SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU DO AUTOMATYCZNEGO TYPOWANIA OSÓB W MATERIAŁACH WIDEO I ZDJĘCIACH
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.