eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa nowego koła oraz 288 kołków do kół kompaktora BOMAG BC 972 RB nr fabryczny 101570801023

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Gdańsk: Dostawa nowego koła oraz 288 kołków do kół kompaktora BOMAG BC 972 RB nr fabryczny 101570801023
Numer ogłoszenia: 207539 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3260100, 3221576, fax 058 3221576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa spółka Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego koła oraz 288 kołków do kół kompaktora BOMAG BC 972 RB nr fabryczny 101570801023.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest :dostawa jednego nowego koła oraz 288 kołków do kompaktora Bomag BC 972 RB nr fabryczny 101570801023 opisanych w poniższej tabeli. Tabela nr 1 lista części L. p. Przedmiot zamówienia Określenie części Nr katalogowy BOMAG: Ilość Szt. 1 2 3 4 1- Koło T48 o liczbie kołków 72- 57003521- 1; 2- Śruba- 101.28- 24; 3- Kołek- 57330111- 288; 3. Informacje dodatkowe: 1. Wszelkie zawiadomienia, wezwania sporządzane będą w języku polskim i wysyłane będą pocztą, na adresy podane w § 10 umowy. - doręczenie jest skuteczne, jeżeli zostało dokonane na adres i numery wskazane w § 10 umowy, -Zamawiający i Wykonawca zobowiązani są do powiadomienia się o zmianach adresu i numerów, o których mowa w § 10 ust. 1 umowy, a nie wykonanie tego obowiązku powoduje, że doręczenia dokonane na adresy i numery podane w § 10 ust.1 umowy, będą skuteczne. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 75 dni od dnia podpisania umowy. 3. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia jest zakład utylizacyjny prowadzony przez Zamawiającego. 4. Wartość dostawy będącej przedmiotem zamówienia ustalona będzie na podstawie ceny, określonej w Formularzu Oferty - załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Cena oferty będzie ceną ryczałtową obejmującą zakres zamówienia opisany w niniejszym SIWZ. 6. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia w cenie określonej w Formularzu Oferty 7. Odpowiedzialność za części i zespoły objęte przedmiotem zamówienia, do chwili odbioru przez Zamawiającego spoczywa w całości na Wykonawcy. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przedmiotu zamówienia na min. 12 (dwanaście) miesięcy bez limitu motogodzin pracy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca uzyska na fabrycznie nowe części objęte przedmiotem zamówienia terminy dłuższe, wówczas przeniesie je na Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy oświadczenie, że koło oraz kołki objęte przedmiotem zamówienia są nowe, kompletne, w pełni sprawne i gotowe do użycia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.32.40.00 - Koła, części i akcesoria Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.40.00 - Koła, części i akcesoria Oryginalny kod CPV: 28.71.14.00 - Śruby Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.14.00 - Śruby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki. a)posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalna kwotę 200.000,00 złotych 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 9. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) potwierdzoną kopię certyfikatu lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego posiadanie uprawnień autoryzowanego przedstawiciela serwisowego producenta maszyny objętej przedmiotem zamówienia, 4) najpóźniej w dniu podpisania umowy złożyć potwierdzoną kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 200.000 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 80-180 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 80-180 Gdańsk sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.