eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa wyposażenia sal chorych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Opieki Neuropsychiatrycznego w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Kielce: Dostawa wyposażenia sal chorych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Opieki Neuropsychiatrycznego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 207519 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej , ul. Grunwaldzka 47, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3451847, 3450894-96 w.304, fax. 041 3451847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wszon.w.interia.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia sal chorych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Opieki Neuropsychiatrycznego w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa , rozładunek, montaż, szkolenie personelu w zakresie obsługi w miejscu wskazanym przez zamawiającego wyposażenia sal chorych, na które składają się: łóżko szpitalne z materacem - 55 szt, szafka przyłóżkowa - 55 szt, taboret nieobrotowy - 55 szt, bielizna pościelowa - 110 kpl, poduszka silikonowa - 55 szt, kołdra silikonowa - 55 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 17.21.61.20 - Poduszki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.20 - Poduszki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Sposób oceny spełnienia warunków-na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: 1. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z mocy art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.) - zał. Nr 12 do SIWZ. II Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.I składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. nr 87, poz. 605). Inne dokumenty i oświadczenia składające sie na ofertę: 1. wypełnione załączniki nr 1-9 do SIWZ - opis wymaganych parametrów dla poszczególnych części zamówienia, 2. aktualne Deklaracje Zgodności bądź Certyfikaty CE zgodnie z ustawą z dni 20 kwietnia 2004r. O Wyrobach Medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ), dla łóżek, materacy i szafek szpitalnych lub zgłoszenia/wpisy do Rejestru Wyrobów Medycznych, 3. certyfikat jakości producenta dla tkaniny, z której wyprodukowana jest bielizna pościelowa, 4. oświadczenie wykonawcy o podwykonawcach - załącznik nr 13 do SIWZ, 5. prospekty lub foldery w języku polskim z danymi technicznymi dla oferowanego przedmiotu zamowienia potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań niniejszej SIWZ, 6. wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 10 do SIWZ; 7. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 11 do SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wszon.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Kielcach przy ul. Grunwaldzkiej 47 w pokoju nr 55 /Dział Administracyjnio - Techniczny/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kielcach przy ul. Grunwaldzkiej 47 w pokoju nr 58 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.