eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmudź › Utworzenie Gminnego Centrum Sportowo-Kulturalnego w miejscowości Żmudź poprzez budowę boisk i placu parkingowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Żmudź: Utworzenie Gminnego Centrum Sportowo-Kulturalnego w miejscowości Żmudź poprzez budowę boisk i placu parkingowego
Numer ogłoszenia: 207467 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmudź , Żmudź 2, 22-114 Żmudź, woj. lubelskie, tel. 082 5680182, faks 082 5680620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmudz.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie Gminnego Centrum Sportowo-Kulturalnego w miejscowości Żmudź poprzez budowę boisk i placu parkingowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: /Utworzenie Gminnego Centrum Sportowo-Kulturalnego w miejscowości Żmudź poprzez budowę boisk i placu parkingowego/ 2.1.Przedmiot zamówienia obejmuje : budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarach całkowitych 44,50 x 26,00 o nawierzchni sztucznej z tartanu. Boisko umożliwia grę w piłkę ręczną (boisko podłużne), koszykówkę, siatkówkę (po dwa boiska poprzeczne) oraz w tenisa ziemnego (boisko podłużne). Przewidziano ogrodzenie boiska uniwersalnego siatką stalową o wysokości 3,00 m na stalowych słupkach. Zaprojektowano dwie furtki wejścia na teren boiska uniwersalnego. Wszystkie elementy stalowe ogrodzenia po dokładnym odtłuszczeniu i oczyszczeniu z rdzy należy malować farbą podkładową do metalu , a następnie farbą ftalową w kolorze zielonym RAL6002. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego poliuretanowa na podbudowie z kruszywa, składająca się z dwóch warstw nośnej (elastycznej) i użytkowej wykonana metodą mechaniczną. Kolorystykę zawiera legenda do wyposażenia boiska uniwersalnego Szczegółowy opis warstw zawiera przekrój konstrukcyjny. a)Opis boiska do piłki ręcznej z wyposażeniem. W ramach boiska uniwersalnego zaprojektowano boisko o wymiarach 39,50 x 19,00m wyposażone w dwie bramki (z tulejami) o wymiarze 300 x 200 x 100 drewniane (np. POLSPORT kod 9419) lub aluminiowe (np. POLSPORT kod 9428). b)Opis boisk do piłki siatkowej z wyposażeniem. W ramach boiska uniwersalnego zaprojektowano dwa boiska do siatkówki o wymiarach 18,00 x 9,00 każde, wyposażone w słupki uniwersalne z napinaczem śrubowym stalowe (np. POLSPORT kod 1687BT) lub aluminiowe (np. POLSPORT kod 1644BT) z tulejami stalowymi (np. POLSPORT kod 1968) lub aluminiowymi (np. POLSPORT kod 1703). Do każdej tulei należy przewidzieć osłonę z pokrywą (np. POLSPORT kod 1656). c) Opis kortu tenisowego z wyposażeniem W ramach boiska uniwersalnego zaprojektowano kort tenisowy o wymiarach 23,77 x 10,97m wyposażony w słupki uniwersalne z napinaczem śrubowym stalowe (np. POLSPORT kod 1687BT) lub aluminiowe (np. POLSPORT kod 1644BT) z tulejami stalowymi (np. POLSPORT kod 1968) lub aluminiowymi (np. POLSPORT kod 1703). Do każdej tulei należy przewidzieć osłonę z pokrywą (np. POLSPORT kod 1656). UWAGA 1: przy zastosowaniu słupków uniwersalnych możliwe jest wykorzystanie ich zarówno do naciągu siatki przy grze w piłkę siatkową jak i przy grze w tenisa ziemnego. W związku z tym dla obsłużenia boiska uniwersalnego wystarczą dwa komplety słupków (4 szt.) i sześć tulei do ich montażu. UWAGA 2: dla sędziowania gry w piłkę siatkową oraz w tenisa ziemnego należy przewidzieć zakup dwóch krzeseł sędziowskich (np. POLSPORT kod 9716). d)Opis boisk do koszykówki z wyposażeniem. W ramach boiska uniwersalnego zaprojektowano dwa boiska do piłki koszykowej o wymiarach 24,00 x 14,00m każde wyposażone w tablice epoksydowe o wymiarach 180 x 120cm (np. POLSPORT kod 3130) wyposażone w obręcze uchylne profesjonalne (np. POLSPORT kod 1500H). Tablice montowane na dwusłupowych stalowych stojakach do koszykówki o wysięgu 220cm (np. POLSPORT kod 3135). Każdy słup stojaka wyposażony w tuleję montażową (np. POLSPORT kod 3140). Szczegółowy zakres wyposażenia zawiera przedmiar robót. 2.2 Parking i ciągi piesze a) Opis parkingu i ciągów pieszych Ciągi piesze o szerokości o d 1,5 - 2,0 m na podsypce cementowo - piaskowej z kostki grubości 6 cm, parking o wymiarach 25 m x 28 m dla 27 miejsc postojowych i 2 miejsca dla niepełnosprawnych na podsypce cementowo -piaskowej z kostki grubości 8 cm. Szczegółowy opis warstw zawiera przekrój konstrukcyjny. 2.3 Skocznię wzwyż. a)Opis skoczni wzwyż z wyposażeniem. Zaprojektowano rozbieżnię skoczni wzwyż o nawierzchni sztucznej z tartanu w formie dwóch wycinków koła (75° każdy) o promieniu 15m + 3m w nawierzchni żwirowo- piaskowej lub trawiastej połączonych prostokątem 5,00 x 15+3 (nawierzchnia j.w.) znajdującym się na wprost ze skoczni. Do wyposażenia skoczni wzwyż należą stojaki o podstawie stalowej wypełnionej balastem stabilizującym i słupkach wykonanych ze stopu aluminiowego (np. POLSPORT kod 6200 lub 6209 dla stojaka z poziomnicą) wyposażonych w stalową podpórkę poprzeczki z blokadą umożliwiającą płynną regulację wysokości zawieszenia poprzeczki, poprzeczka aluminiowa (np. POLSPORT kod 6201) lub z włókien poliestrowych (np. POLSPORT kod 0674) oraz materac-zeskocznia do skoku wzwyż (np. POLSPORT kod 0302) z tzw. /kołderką/(np. POLSPORT kod 0402). 2.4 Przyłącze energetyczne -WLZ rozdzielnicy RE a) Opis przyłącza Zasilanie rozdzielnicy RE, przewidziano z istniejącej rozdzielnicy głównej budynku szkoły - o układzie sieci TN - kablem ziemnym typu YKY 4x16 mm2. Rozdzielnicę RE, typu RB-40 firmy /AGTEL/ - Zamość lub równoważna , jako wolnostojący zestaw skrzynek z tworzyw termoutwardzalnych (całość zestawu skrzynkowego - z tworzyw termoutwardzalnych), w obudowie lakierowanej lakierem chroniącym obudowę przed zjawiskiem abhazji oraz promieniowaniem UV, zmontowanych na prefabrykowanym fundamencie, posadowionych w miejscu dostępnym i dogodnym dla obsługi, 2.5 Scena i zadaszenie) Opis techniczny sceny i zadaszenia SCENA - o wymiarach 8 m x 6 m, zbudowana z uniwersalnych podestów scenicznych spełniających poniższe wymagania techniczne: a)wymiary zewnętrzne sceny: 8 m x 6 m. (48m2) b)podesty sceniczne o wymiarach (pojedynczego elementu)1000x2000mm z systemem łączenia zapewniającym trwałość i stabilność konstrukcji (waga 1 podestu max. 45 kg) c)podesty o konstrukcji aluminiowej, wypełnione sklejką o grubości 18 mm, pokrytą powierzchnią antypoślizgową, trwale mocowaną do ram podestów, wodoodporna, atestowana, d)podesty umożliwiają różnorodne modelowanie kształtu sceny, a jej rozmiar nie wpływa na stabilność i bezpieczeństwo, e)zewnętrzne obrzeże podestu wykonane z profili aluminiowych o szerokości min.100 mm wewnętrznie wzmocnionego gęstym użebrowaniem, f)narożniki podestów powinny być wzmocnione stalowymi okuciami zapewniającymi stabilność podestów oraz wytrzymałość, g)na zewnątrz profilu obrzeżowego powinien znajdować się rowek w kształcie litery T- umożliwiający montaż różnych akcesoriów scenicznych np. kotar, bannerów reklamowych itp. h)nogi demontowane, teleskopowe o płynnej regulacji w zakresie 0,9 m do 1,6 m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, na terenie płaskim, ale też w terenie na nierównych gruntach, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. i)wytrzymałość: min 750 KGm2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń j)certyfikaty (deklaracja zgodności) jakości i bezpieczeństwa k)w komplecie muszą się znajdować wszystkie niezbędne elementy połączeniowe zapewniające stabilność sceny oraz narzędzia służące do montażu ZADASZENIE osłaniające scenę o wymiarach 8 x 6 m (szerokość x głębokość). Wymagania techniczne zadaszenia osłaniającego scenę: a)konstrukcja zadaszenia wykonana z kratownic aluminiowych w postaci prostokątnej ramy o wymiarach zewnętrznych 8 x 6 m. (zgodnie z zaoferowaną sceną) b)kopuła zadaszenia uzupełniona dźwigarami i kształtownikami podpierającymi plandekę wykonanymi z aluminium c)plandeka powinna być gęsto podparta - (podparcia zapobiegające gromadzeniu się dużej ilości opadów atmosferycznych) odległość pomiędzy krokwiami zadaszenia nie większa niż 1,2 m d)całość konstrukcji zadaszenia mocowana do wózków poruszających się wzdłuż słupów za pomocą wyciągarek posiadających dopuszczenie techniczne (konieczne oznaczenia CE dla wciągarek) e)słupy powinny zawierać elementy umożliwiające kładzenie do montażu oraz być posadowione na podstawach wyposażonych w koła i podpory regulowane f)słupy nośne zadaszenia powinny być usytuowane na zewnątrz ( z boków) ramy nośnej, nie wchodząc w światło sceny g)łączenie odcinków konstrukcji powinno odbywać się za pomocą szybkozłączy np. klinowo - stożkowe umożliwiające łatwy, szybki montaż oraz dużą wytrzymałość h)żaden element zadaszenia nie powinien być dłuższy niż 3 m i)wymagany minimalny prześwit pod konstrukcją zadaszenia 6 m j)oplandekowanie dachu wodoszczelne wykonane z materiału PCV w kolorze niebieskim lub granatowym, posiadające wymagane atesty (trudno zapalności oraz ciężar właściwy około 650 gm2) k)możliwość zawieszenia na rampach nośnych oświetlenia o łącznym ciężarze do 650 kg l)w komplecie zadaszenia muszą się znajdować osłony ścian bocznych i tylnej oraz podestu sceny z 4 stron, wykonane z siatki plandekowej, przy czym koniecznie należy zachować ich pionowość oraz zamocować osłony u góry do kratownicy a w dolnej części do sceny, kolor osłon taki sam jak plandeki zadaszenia m)w komplecie muszą się znajdować także wszystkie elementy połączeniowe, napinacze, odciągi wraz z elementami mocującymi w twardym i miękkim podłożu, nosidła do plandek i osłon, narzędzia montażowe itp. n)na wszystkie elementy konstrukcji zadaszenia Wykonawca przedstawi Certyfikaty jakości i bezpieczeństwa. PORĘCZE ochronne (z trzech stron sceny), spełniające wymogi przepisów budowlanych i bezpieczeństwa, montowane w łatwy sposób do sceny. SCHODY - 2 komplety, o wysokości regulowanej w tym samym zakresie co wysokość sceny z podestem wodoodpornym o powierzchni antypoślizgowej. Mocowanie schodów do ramy sceny. W komplecie należy dostarczyć także poręcze do schodów o regulowanej długości oraz niezbędne uchwyty. WYMAGANIA DODATKOWE: a)transport; długość elementów max. 300 cm, wymagane są również nosidła do pokrycia i osłon. b)skrzynka narzędziowa: wyposażona w zapasowe elementy mocujące oraz komplet narzędzi do montażu, dołączone instrukcje obsługi c)gwarancja i serwis: - okres gwarancji: min. 36 miesięcy -czas reakcji serwisowej: maximum 3 dni - Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu pogwarancyjnego oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 10 lat od upływu gwarancji. d)parametry (czas) montażu - demontażu: nie dłuższy niż 4 h w wykonaniu max. 4 osób e)aprobaty techniczne, atesty, oraz zgodność z przepisami prawa f)dostawa estrady obejmuje transport na miejsce wskazane przez Zamawiającego, pokazowy montaż połączony ze szkoleniem obsługi. g)Oferenci dołączają do oferty - Katalog podestów scenicznych zawierający zdjęcia, dane techniczne oraz rozwiązania konstrukcyjne, - Rysunek konstrukcji zadaszenia zawierające główne wymiary umożliwiający Zamawiającemu ocenę zgodności konstrukcji z wymaganiami zawartymi w SIWZ, - Katalogi, zdjęcia lub rysunki służące do oceny estetyki estrady. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu z odbioru wszelkie dokumenty które umożliwiają eksploatację przedmiotu zamówienia publicznego, tj. certyfikat na znak bezpieczeństwa CE, deklarację zgodności, certyfikat z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, DTR-ki urządzeń. 2.6 Pozostałe wyposażenie: a) tablica regulaminowa b) tablica wyników 2.7. Całość zadania obejmuje: a) roboty przygotowawcze b) roboty ziemne c) podbudowy d) parking z nawierzchnia z kostki betonowej e) roboty nawierzchniowe - nawierzchnia POLIUTERANOWA f) dostawa i montaż urządzeń i sprzętu połączony ze szkoleniem obsługi g) ciągi piesze wokół wielofunkcyjnego boiska z kostki betonowej h) montaż rozdzielni oraz położenie kabli ziemnych i) zapewnienie obsługi geodezyjnej przed i powykonawczej j) przywrócenie nawierzchni po robotach do stanu pierwotnego / w przypadku braku możliwości przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego, Wykonawca ponosi koszty odszkodowania za wyrządzone szkody.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wpłatę wadium w wysokości 16.000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego 74 8195 0009 2003 0050 0340 0011 BS /0Żmudż. lub w jednej z poniżej podanych form: 1)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3)w gwarancjach ubezpieczeniowych 4)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie: -minimum dwoma robotami budowlanymi w zakresie obiektów sportowych o wartości co najmniej 600.000,00 PLN brutto każda ,w tym 1 boisko sportowe z nawierzchnią poliuretanową (tartan) . Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Ocena dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie osób posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub, że osoby posiadają kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394) w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia o Jako minimalne ustala się dysponowanie nw osobami: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania- robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i/lub elektroenergetycznych oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Wykonawca wskaże osobę na kierownika budowy Ocena dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek ekonomiczny zapewniający wykonanie zadania, jeżeli przedstawi Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 600.000,00 PLN. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek finansowy zapewniający wykonanie zamówienia, jeżeli złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych kwocie 600.000,00 PLN lub zdolność kredytową na kwotę 600.000,00 PLN, niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podwykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie 600.000,00 PLN lub zdolność kredytową na kwotę 600.000,00 PLN, niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1, A.2 Wzór umowy - zaparafowany przez wykonawcę - załącznik nr 8, A.3 Kosztorys ofertowy, A.4. Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem ich wartości, złożony przez wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. A.5. Dowód wniesienia wadium. A.6. Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: Wykonawca za zgodą Zamawiającego może ubiegać się o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie b) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu. c) w przypadkach będących wynikiem zmiany dokumentacji projektowej lub wykonawczej. Zamawiający na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a) zawieszenie wykonania usługi przez Zamawiającego b) siły wyższej c) w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych. d) w przypadku zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. W przypadku wystąpienia prac, które nie były ujęte w dokumentacji (przedmiocie zamówienia), a wynikły w trakcie realizacji robót budowlanych, Zamawiający udzieli je na podstawie odrębnie zawartej umowy w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Dokumenty dotyczące prac dodatkowych nie objętych zakresem zamówienia podstawowego niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia przygotowuje kierownik budowy i akceptuje pod względem technicznym inspektor nadzoru. Do wykonania prac dodatkowych Wykonawca może przystąpić po pełnej akceptacji (zakresu prac i ceny za prace) przez Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmudz.gmina.pl, www.zmudz.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żmudź Żmudź 2 22-114 Żmudź pok. nr 4 Waldemar Moliński, Teresa Krakowiak.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Żmudź Żmudź 2 22-114 Żmudź pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.