eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury medycznej WSRM w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Łódź: Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury medycznej WSRM w Łodzi
Numer ogłoszenia: 20742 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, ul. Warecka 2, 91-202 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6558050, fax 042 6521635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury medycznej WSRM w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi serwisowej aparatury medycznej, polegającej na wykonywaniu napraw bieżących, konserwacji i przeglądów technicznych, remontów oraz wystawianie orzeczeń. Obsłudze serwisowej będą podlegać: Zadanie 1.Aparat USG SONOLINE G40 producent Siemens Medical Solutions USA, INC - użytkowany przez Zamawiającego od listopada 2006 roku Zadanie 2.Aparat rentgenowski SIEMENS AG MULTIX TOP ACSS - użytkowany przez Zamawiającego od października 2006 roku. Zadanie 3.Aparat zębowy punktowy SIRONA HELIODENT DS - użytkowany przez Zamawiającego od października 2006 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w SIWZ. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykonali co najmniej trzy usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. 6. Posiadają autoryzację lub certyfikaty producenta urządzenia upoważniające do wykonywania przeglądów i napraw przedmiotowej aparatury i sprzętu medycznego. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik 2 do SIWZ. 3. Wypełnione oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP - załącznik 3 do SIWZ. 4. Wypełnione oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - załącznik 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego; - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat umów o podobnym charakterze usług jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że umowy te zostały wykonane należycie. 11. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania przeglądów i napraw aparatury medycznej objętej przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsrm.bip.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul.Warecka 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Łódź, ul.Warecka 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa serwisowa aparatu USG SONOLINE G40 producent Siemens Medical Solutions USA, INC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obsługi serwisowej polegającej na wykonywaniu napraw bieżących, konserwacji i przeglądów technicznych, remontów oraz wystawianie orzeczeń..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa serwisowa aparatu retgenowskiego SIEMENS AG MULTIX TOP ACSS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obsługi serwisowej aparatury medycznej, polegającej na wykonywaniu napraw bieżących, konserwacji i przeglądów technicznych, remontów oraz wystawianie orzeczeń..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa serwisowa aparatu zębowego SIRONA HELIODENT DS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obsługi serwisowej aparatury medycznej, polegającej na wykonywaniu napraw bieżących, konserwacji i przeglądów technicznych, remontów oraz wystawianie orzeczeń..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.