eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sucesywne dostawy zestawów do nakłuć centralnych pediatrycznych i dla dorosłych z akcesoriami, cewników pępkowych oraz pediatrycznych zestawów żywieniowych, zestawów cewników do dializ ostrych, portów naczyniowych, zestawów do tracheostomii przezskórnej metodą Fantoniego i Griggsa, specjalistycznych rurek intubacyjnych i tracheostomijnych, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemu zamkniętego do odsysania pediatrycznego i dla dorosłych, czujników pomiaru rzutu serca, czujników ciśnienia, cewników Swana-Ganza, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji oraz introducerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Zielona Góra: Sucesywne dostawy zestawów do nakłuć centralnych pediatrycznych i dla dorosłych z akcesoriami, cewników pępkowych oraz pediatrycznych zestawów żywieniowych, zestawów cewników do dializ ostrych, portów naczyniowych, zestawów do tracheostomii przezskórnej metodą Fantoniego i Griggsa, specjalistycznych rurek intubacyjnych i tracheostomijnych, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemu zamkniętego do odsysania pediatrycznego i dla dorosłych, czujników pomiaru rzutu serca, czujników ciśnienia, cewników Swana-Ganza, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji oraz introducerów
Numer ogłoszenia: 207414 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sucesywne dostawy zestawów do nakłuć centralnych pediatrycznych i dla dorosłych z akcesoriami, cewników pępkowych oraz pediatrycznych zestawów żywieniowych, zestawów cewników do dializ ostrych, portów naczyniowych, zestawów do tracheostomii przezskórnej metodą Fantoniego i Griggsa, specjalistycznych rurek intubacyjnych i tracheostomijnych, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemu zamkniętego do odsysania pediatrycznego i dla dorosłych, czujników pomiaru rzutu serca, czujników ciśnienia, cewników Swana-Ganza, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji oraz introducerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej szacunkowej wartości 679 330,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sucesywne dostawy zestawów do nakłuć centralnych pediatrycznych i dla dorosłych z akcesoriami, cewników pępkowych oraz pediatrycznych zestawów żywieniowych, zestawów cewników do dializ ostrych, portów naczyniowych, zestawów do tracheostomii przezskórnej metodą Fantoniego i Griggsa, specjalistycznych rurek intubacyjnych i tracheostomijnych, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemu zamkniętego do odsysania pediatrycznego i dla dorosłych, czujników pomiaru rzutu serca, czujników ciśnienia, cewników Swana-Ganza, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji oraz introducerów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20 procent wartości podstawowej są sucesywne dostawy zestawów do nakłuć centralnych pediatrycznych i dla dorosłych z akcesoriami, cewników pępkowych oraz pediatrycznych zestawów żywieniowych, zestawów cewników do dializ ostrych, portów naczyniowych, zestawów do tracheostomii przezskórnej metodą Fantoniego i Grigsa, specjalistycznych rurek intubacyjnych i tracheostomijnych, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemu zamkniętego do odsysania pediatrycznego i dla dorosłych, czujników pomiaru rzutu serca, czujników ciśnienia, cewników Swana-Ganza, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji oraz introducerów

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający wskazany zasób rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową. 2) opłacona polisa lub inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - 30 000,00 zł jeżeli składania oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 1, - 20 000,00 zł jeżeli składania oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 2, - 40 000,00 zł jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 3, - 20 000,00 zł jeżeli składania oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 4, - 2 000,00 zł jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 5, - 5 000,00 zł jeżeli składania oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 6, - 50 000,00 zł jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 7, - 2 000,00 zł jeżeli składania oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 8, - 60 000,00 zł jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 9 W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej, nominalnej wartości zadania objętego ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru - w przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej - www.bip.szpital.zgo.pl osobiście w siedzibie zamawiajacego (bud. A - administracji, pok. 019) za pośrednictwem poczty - cena 14,00zł + koszt przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego (bud. A-administracji, pok. 201 sekretariat)...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy pediatrycznych zestawów do nakłucia żyły centralnej, akcesoriów do zestawów (filtrów, kraników, złączek, przedłużek ramp kranikowych), cewników pępkowych oraz zestawów żywieniowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 95 440,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy pediatrycznych zestawów do nakłucia żyły centralnej, akcesoriów do zestawów (filtrów, kraników, złączek, przedłuzek ramp kranikowych), cewników pepkowych oraz zestawów żywieniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy zestawów do nakłucia żyły centralnej dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 65 550,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do nakłucia żyły centralnej dla dorosłych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy zestawów cewników do dializ ostrych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 110 550,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są suckesywne dostawy zestawów cewnikó do dializ ostrych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy portów naczyniowych z zestawem wprowadzającym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartosci szacunkowej 63 330,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy portów naczyniowych z zestawem wprowadzającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy zestawów do tracheostomii przezskórnej metodą Fantoniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 11 880,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do tracheostomii przezskórnej metodą Fantoniego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy zestawów do przezskórnej tracheostomii metodą Griggsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 22 220,00zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do przezskórnej tracheostomii metodą Griggsa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 128 130,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy specjalistycznych rurek intubacyjnych i tracheostomijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 10 980,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy specjalistycznych rurek intubacyjnych i tracheostomijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy czujników do pomiaru rzutu serca, czujników do pomiaru ciśnienia, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji, cewników Swana-Ganza oraz introducerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 171 220,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy czujników do pomiaru rzutu serca, czujników do pomiaru ciśnienia, wkłuć centralnych z możłiwością pomiaru saturacji, cewników Swana-Ganza oraz introducerów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.